Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Чого ви навчитеся пройшовши курс
– Розберетеся в інтерфейсі, різних панелях, вкладках, кнопках.
– Опануєте 3D-моделювання.
– Навчитеся працювати з матеріалами та текстурами.
– Зрозумієте, як працювати з джерелами світла та керувати камерою.
– Розберетеся в принципах і технологіях візуалізації.
– Опануєте реалістичну візуалізацію в Corona renderer.
Опис курсу:
Заняття 1 (Основи роботи в 3ds Max):
– Пристрій інтерфейсу 3ds Max
– Керування видовими вікнами в 3ds Max
– Налаштування одиниць виміру та основної сітки
– Робота з примітивами
– Створення простих об’єктів. Властивості об’єктів
– Інструменти трансформації об’єктів. Move, Rotate, Scale
– Просте клонування.
Заняття 2 (Основні методи роботи з 3D-сценами):
– Збереження, імпорт, експорт сцени
– Структура сцени. Менеджер шарів, Selection Sets
– Поняття опорної точки об’єкта
– Система координат
– Вирівнювання об’єктів. Інструмент Align
– Прив’язки.
Заняття 3 (Просте моделювання):
– Модифікатори об’єкта 3ds Max
– Налаштування модифікаторів у стеку
– Клонування об’єктів (copy, instance, reference)
– Булеві операції з об’єктами
– Керування операндами
Заняття 4 (Моделювання за допомогою сплайнів):
– Сплайни. Види сплайнів, регулювання параметрів
– Підоб’єкти сплайнів
– Редагування сплайнів у 3ds Max
– Створення об’єктів зі сплайнів
– Екструзія в 3ds Max
– Модифікатори Lathe, Extrude, Bevel, Bevel Profile
– Поверхня Loft
Заняття 5 (Полігональне моделювання):
– Моделювання простих і складних об’єктів, редагування Mesh-об’єктів
– Модифікатор Edit Mesh, основні команди, робота на рівні підоб’єктів (vertex, edge, polygon)
– Модифікатор Edit Poly в 3ds Max
– Модифікатор згладжування – MeshSmooth і TurboSmooth
Заняття 6 (Редактор матеріалів, Введення в текстурування):
– Створення, призначення, видалення матеріалу
– Налаштування базових параметрів матеріалів (diffuse, specular level, glossiness, opacity, self-illumination)
– Призначення матеріалів на об’єкти
– Процедурні та текстурні карти матеріалів
– Робота з модифікатором карти матеріалу – UVW Map
– Бібліотека матеріалів
Заняття 7 (Джерела світла. Робота з Corona Renderer):
– Знімальні камери в 3ds Max
– Властивості та встановлення камер
– Основні принципи роботи різних джерел світла
– Створення освітленості в сцені
– Керування тінями
Заняття 8 (Реалістична візуалізація і спецефекти в 3ds Max):
– Поняття візуалізації. Типи візуалізації
– Налаштування рендерингу 3ds Max
– Атмосферні ефекти (вогонь, об’ємне світло)
– Лінзові ефекти
– Налаштування глибини різкості камери
Відгуки
Відгуків немає, поки що.