b>Мова викладання в курсі — російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв'язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
СКУЛЬПТИНГ ВИСОКОДЕТАЛІЗОВАНИХ 3D МОДЕЛЕЙ
Курс ZBrush online - дистанційний інтенсив для 2D художників і 3D моделерів, які потребують розширення інструментарію для швидшої, якіснішої та зручнішої роботи. Студенти не обмежуються вивченням інструментарію - вони працюють над реальними завданнями вже з перших занять. Знання та скіли, які ти отримаєш на заняттях, застосовують у створенні персонажів, елементів оточення, техніки та інших моделей для сфер CG, де цінуються висока деталізація та реалістичність.
Ключова перевага ZBrush - цифровий скульптинг, тобто імітація класичного "ліплення". У цьому софті геометрію об'єктів змінюють за допомогою пензлів, не займаючись інженерними розрахунками. Цей софт дає змогу швидко візуалізувати свої задуми навіть тим, хто не має навичок цифрового малюнка. З "цифрової глини" можна створювати живі 3D скульптури, які готові до застосування в будь-якому середовищі.
Етап 1: старт
швидкий старт у ZBrush;
DynaMesh і Dividing model;
огляд UI, розбір первинно важливих функцій;
базовий інструментарій ліплення;
організація та реорганізація моделі, Polygroup, Subtool;
способи поділу та з'єднання різних частин моделі;
основні функції та клавішні комбінації для роботи з моделлю;
трансформації та маніпуляції.
Етап 2: основні інструменти
робота із ZSpheres і різні методи створення болванки;
референси та модельні листи, принципи створення;
розбір роботи стандартних наборів Brush, Insert Brush, IMM Brush, Curve Brush;
альфи та особливості їх створення;
принципи створення власних Insert Brush, IMM Brush і Curve Brush;
правила створення якісної моделі, принципи блокінгу.
Етап 3: топологія та деталізація
теорія і практика створення топологічної сітки для статичних і анімованих об'єктів;
напівавтоматична й автоматична ретопологія за допомогою ZRemesher, розбір функціоналу, вивчення спеціальних пензлів;
методи перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель, повний розбір функціоналу Project All;
повний розбір розділу EdgeLoop;
огляд часто використовуваних функцій ZPlugin;
поглиблене вивчення UI на базі виконаної роботи, створення власних налаштувань робочого простору та оптимізація процесу ліплення.
Етап 4: додатковий інструментарій
ретопологія за допомогою ZSpheres;
жорсткі грані та повний розбір функціоналу Crease;
додаткові топологічні пензлі;
огляд основних технік Hard surface у середовищі ZBrush;
техніки та прийоми Hard surface моделювання за допомогою ретопології через ZSpheres;
особливості інструментарію та технічні хитрощі.
Етап 5: прийоми і техніки
техніки та прийоми Hard surface моделювання за допомогою ZModeler;
вивчення інструменту ZModeler;
вивчення логіки та особливостей комбінованої роботи ZRemesher і ZModeler;
Наносітка, мікросітка;
робота з функцією GOZ і сторонніми моделями.
Етап 6: рельєф
процедурна генерація рельєфу і функція NoiseMaker;
створення волосся і рослинності за допомогою FiberMesh;
просунута робота з розділом Alpha, додатковий функціонал;
UV-master і принципи створення UV-координат;
практичні прийоми для концепт-арт і геймдев моделінгу;
Арраймеш.
Етап 7: текстурування
основні принципи текстурування в Zbrush;
Spotlight і Polypaint;
● рендеринг у Marmoset Toolbag;
запікання карт і функціонал Multi Map exporter;
особливості роботи з ігровими моделями;
експорт карт в інші програми.
Етап 8: рендеринг
налаштування матеріалів і світла в ZBrush;
● рендеринг у ZBrush і методи презентації моделі;
вивчення та рендеринг у KeyShot;
збірка пасів у єдине зображення, принципи постобробки та композитингу;
прийоми вигідної подачі моделі;
обговорення дипломного проєкту з моделювання в ZBrush.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.