Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?
ВИ – ФРІЛАНСЕР-початківець
Щойно прийшли у фріланс і не знаєте, з чого почати?
Отримайте навичку, щоб напрацювати собі портфоліо з практичних кейсів. Протягом курсу ви вже зможете знайти замовників і почати кар’єру у фрілансі.
ВИ – ДОСВІДЧЕННИЙ ФРІЛАНСЕР
Отримайте нову спеціальність, на якій зможете заробляти
Ви підвищите середній чек на свої послуги за допомогою уроку про стратегію монетизації. Навчіться позиціонувати себе перед клієнтами, перетворюючи їх на постійних.
ВИ – БЛОГЕР-НОВИЧОК
Отримайте правильно вибудувану стратегію продажів, за допомогою якої ви зможете самостійно продавати свої продукти аудиторії або робити грамотні маркетингові підводки для продуктів рекламодавців.
ВИ – РОЗВИНУТИЙ БЛОГЕР
Ви отримаєте структуровану систему на основі мого практичного досвіду, яка допоможе вам грамотно масштабувати свої джерела продажів. У курсі я даю поетапну інструкцію, легку для адаптації під власний блог.
ХТО Я ТАКА?
Сона Енгібарян
Я – унікальний фахівець, бо мої навички поєднують не лише практичний досвід продажів (як невеликих блогів, так і блогерів-мільйонників), а й психологічні знання.
Будь-які продажі – це трохи більше, ніж психологія:
– Я знаю, як продавати
– Я знаю, як зробити продаж найефективнішим
– Я постійно працюю з людьми і безпосередньо зустрічаюся з їхніми страхами, сумнівами і переконаннями
– Моя психологічна практика становить 200 годин з людьми різних поглядів і досвіду. Завдяки цьому я точно знаю, кому і як продавати; як можна робити це БАГАТО, ДОРОГО, а, головне, ЕКОЛОГІЧНО.
ЧОМУ МАРКЕТИНГ?
Чому вам потрібно вміти продавати, навіть якщо ви ніколи цим не займалися? Маркетинг зараз затребуваний у багатьох сферах: ті, хто не вміють продавати зараз, не мають перспектив на висококонкурентному ринку.
Якщо ви вмієте продавати, ви ніколи не залишитеся без шматка хліба. Соцмережі залишаться ефективним каналом продажів ще довгий час, а отже, навичка продажів буде затребувана в довгій перспективі. Продажі – це та сфера, в якій найбільше грошей і великий дефіцит фахівців. Ринок справді пропонує велику кількість роботи для фахівців із різним досвідом. Найчастіше блогерам потрібні кілька продажників, які займатимуться конкретними, профільними завданнями.
Ви можете обирати різні формати співпраці з клієнтом: фріланс/офіс/робота за відсоток від продажів/фіксована оплата тощо.
Це ідеальна професія, тому що поріг початку роботи дуже низький, а перспективи монетизації навички продажів нескінченні.
ПРОГРАМА КУРСУ
Вступний урок щодо структури курсу, бонусів, роботи та термінів
ПРАКТИЧНИЙ БЛОК – короткі структуровані модулі, кожен з яких допоможе вам опанувати 1 конкретну навичку:
1 УРОК: ПОШУК РОБОТИ ТА НАПИСАННЯ ЛИСТА, ЩО ПРОДАЄ
– З чого починається пошук клієнтів?
– Як складати комерційний лист?
– Яких помилок припускаються маркетологи-початківці під час написання комерційного листа?
РЕЗУЛЬТАТ:
– Ви зрозумієте психологію роботодавця: на що він дивиться під час прийому на роботу, як продати себе дорожче і домовитися на постійну роботу.
– Навчіться правильно писати лист, що продає (покроковий алгоритм з конкретною структурою листа).
2 УРОК: ЗАРОБІТОК НА СТВОРЕННІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТА ПРОПИСУВАННІ ПРОДУКТОВОЇ МАТРИЦІ
– Що таке сегменти цільової аудиторії?
– Як прописати аватари ЦА під конкретний блог?
– Створення продуктової матриці для блогерів
– Створення маркетингової стратегії
РЕЗУЛЬТАТ:
– Ви навчитеся знаходити правильні сегменти цільової аудиторії клієнта (блогера), а також методикам збору інформації про ЦА. Дізнаєтеся про правильну побудову лінійки продуктів так, щоб це приносило максимальний прибуток для вас і клієнта (блогера).
– Навчитеся простійно планувати плани продажів на місяці наперед, що допоможе швидше планувати час і бюджет запуску рекламних кампаній. Ви зрозумієте, як за менших зусиль заробляти більше.
3 УРОК: ЗАРОБІТОК НА НАПИСАННІ ПРОГРІВІВ
– Що таке прогрів?
– Тренди в написанні прогріву в 2020
– Ціноутворення на свої послуги
РЕЗУЛЬТАТ:
– Ви зрозумієте, що таке “прогрів” і як він впливає на продажі.
– Навчіться писати прогрів так, щоб він приніс клієнту (блогеру) максимальний прибуток.
– Визначтеся, як призначати адекватну ціну за написання прогріву, як правильно продавати цю послугу клієнту (блогеру).
4 УРОК: ЗАРОБІТОК НА НАПИСАННІ ВОРОНОК ПОСТІВ, ЩО ЗАКІНЧУЮТЬСЯ ПОСТАМИ, ЯКІ ПРОДАЮТЬ.
– Що таке тексти, що продають?
– Види текстів, що продають
– Принципи написання текстів, що продають – Принципи написання текстів, що продають
РЕЗУЛЬТАТ:
– Дізнаєтеся основні види текстів, що продають, в Інстаграмі, розберетеся, для якої ситуації застосуємо кожен із них. На конкретних прикладах навчитеся написання текстів, що продають.
2 УРОКИ від ЕКСПЕРТА-КОПІРАЙТЕРА:
– Як з нуля навчитися писати тексти, що продають?
– Лайфхаки в написанні тексту, що продає
– Як вдосконалювати навички копірайтингу?
5 УРОК: ЗАРОБІТОК НА ЗАХОДАХ, ЩО ПРОДАЮТЬ, В STORIES
– Що таке захід, що продає
– Як прописати ходи, що продають, для сторіз?
– Види заходів, що продають
– Принципи побудови заходів, що продають
РЕЗУЛЬТАТ:
– знаєте, за якими законами влаштовано створення заходів для одного з найефективнішого джерела продажів – сторіз. І як правильно починати цей етап так, щоб він приніс максимальну кількість продажів без обвалу охоплень.
– Розберетеся, як продавати цю послугу клієнту (блогеру) і за яку вартість.
6 УРОК: ЗАРОБІТОК НА ЕФІРАХ/ВЕБІНАРАХ, ЩО ПРОДАЮТЬ.
– Написання сценарію, що продає з нуля
– Чому вебінари, що продають, – це найбільше джерело прибутку в продажах як для блогера, так і для продажника
– Ціноутворення цієї навички
– Правильна побудова продажів через вебінари
– Види прямих ефірів, які продають
– Основи написання сценарію до вебінарів, що продають – Основи написання сценарію до вебінарів, які продають
РЕЗУЛЬТАТ:
– Навчитеся одному з найбільш високооплачуваних способів заробітку в маркетингу, який може обчислюватися сотнями тисяч рублів у просунутих маркетологів.
– Зрозумієте, як працювати з цим джерелом продажів так, щоб зростити конверсію “з передплатників – в учасників курсу” у кілька разів. Дізнаєтеся, який вид прямих ефірів продає краще за всіх і чому.
– Розберетеся, як правильно запускати цю послугу, щоб виключити провали на етапі тестування.
7 УРОК: ЗАРОБІТОК НА SENLER
– Особливості продажу в VK
– Перспективи роботи всередині соцмережі VK
– Способи оформлення розсилок, що продають
РЕЗУЛЬТАТ:
– Підвищите ефективність розсилок через Senler і дізнаєтеся ключові моменти, на які важливо звертати увагу під час написання розсилки.
– Навчіться організувати свою роботу з клієнтом (блогером) під час продажу послуги розсилок у Senler.
8 УРОК: ЗАРОБІТОК НА СТВОРЕННІ ВОРОНОК У TELEGRAM
– Як створити воронку продажів у Telegram?
– Особливості продажів у Telegram
РЕЗУЛЬТАТ:
– Навчіться побудови конверсійної воронки всередині Telegram так, щоб підвищити рівень утримання клієнта на каналі.
– Дізнаєтеся, які особливості існують при використанні такого джерела продажів, як месенджер.
ПСИХОЛОГІЧНИЙ БЛОК – модулі про те, які страхи виникають на старті та як їх подолати. Які якості цінуються в роботі, і на що насамперед звертає увагу клієнт під час пошуку співробітника, лайфхаки з тайм-менеджменту на фрілансі та варіанти розвитку кар’єри в продажах:
9 УРОК: ОСНОВНІ СТРАХИ ПІД ЧАС СТАРТУ І ЯК ЇХ МОЖНА ПОБОРОТИ
– Психологічні техніки подолання страхів на самому початку роботи
– Інструменти та практики, які можна застосовувати в роботі
ЛАЙФХАКИ ДЛЯ ЛЕГКОГО СТАРТУ У ФРІЛАНСІ
– Як організовувати свій час?
– Як обрати стабільний спосіб заробітку?
Відгуки
Відгуків немає, поки що.