Розпродаж!

Моделювання ігрового оточення: Створення локацій у 3ds Max та ZBrush

-63%
(3 відгуків)

Оригінальна ціна: 1,590 грн.Поточна ціна: 590 грн.

Savings Ви економите: 1,000 грн (63%)
 Покваптеся! Закінчується через

Мрієте створювати захоплюючі ігрові світи, але ваші сцени виглядають порожніми та непрофесійними? Спроби зібрати локацію з окремих асетів перетворюються на хаос, а фінальний результат далекий від якості ААА-ігор? Без чіткого та професійного пайплайну ви ризикуєте витрачати час на безсистемну роботу, яка не приносить бажаного результату у портфоліо. Цей курс надасть вам повну систему створення ігрового оточення. Ви пройдете всі етапи: від планування сцени до моделювання якісних асетів у 3ds Max та ZBrush та фінального рендеру в Marmoset Toolbag.

icon
Чому ви навчитеся
  • Check markПланувати та блокувати ігрові сцени для створення цілісної композиції.
  • Check markМоделювати високодеталізовані пропси (асети) за допомогою 3ds Max та ZBrush.
  • Check markСтворювати текстури та матеріали для надання реалістичності вашому оточенню.
  • Check markНалаштовувати освітлення та робити фінальний рендер сцени в Marmoset Toolbag.

icon
Для кого цей курс
  • Check mark3D-художників-початківців, які хочуть освоїти створення ігрових локацій.
  • Check markМоделерів, які прагнуть розширити свої навички у сфері Environment Art.
  • Check markРозробників інді-ігор, яким потрібно створювати оточення для своїх проектів.

icon
Вимоги
  • Check markБазові знання інтерфейсу 3ds Max, ZBrush та Photoshop.
  • Check markРозуміння основ 3D-моделювання.
  • Check markНаявність встановленого ПЗ: 3ds Max, ZBrush, Photoshop, Marmoset Toolbag.

icon
Курс містить

icon10 годин відео

icon10 статей

icon10 ресурсів для скачування

iconНавчання у зручному для вас темпі

iconПовний довічний доступ

iconЦифровий сертифікат про закінчення

Курс моделирования игрового окружения
Моделювання ігрового оточення: Створення локацій у 3ds Max та ZBrush 1,590 грн Оригінальна ціна: 1,590 грн.590 грнПоточна ціна: 590 грн.
Иконка

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.
Иконка

Купуй 2 курси — 3-й безкоштовно
Подробиці акції
Як купити та отримати курс?
✔️Натисніть «Купити» на сторінці курсу.

✔️Праворуч з’явиться кошик — натисніть «Оформлення замовлення».

✔️Заповніть всі поля (пошта та пароль).

✔️Оплатіть зручним способом (більше 8 способів оплати).

✔️Після оплати з’явиться сторінка подяки з кнопкою для завантаження та посиланням у розділ «Завантаження» вашого акаунту.

✔️Посилання на курс прийде вам на email.

Доступ до курсів: без обмежень за часом.

Детальніше про оплату та безпеку — у довідці >>>

Питання? Пишіть на info@siluette.com.ua або в чат на сайті.

Зверніть увагу: Цей курс представлений у форматі відеозаписів лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримуєте повний доступ до всіх матеріалів одразу після оплати. Мова викладання — російська. Незабаром буде українська версія курсу.

Створюйте світи, які захоплюють гравців

Моделювання ігрового оточення — це ключова дисципліна у розробці ігор, яка відповідає за створення атмосфери та занурення гравця. Це не просто розстановка об’єктів, а ціле мистецтво побудови правдоподібних та цікавих локацій. Цей курс дасть вам професійний пайплайн, який використовується в індустрії для створення цілісних та деталізованих ігрових рівнів.

Повний цикл виробництва ігрової локації

Ви пройдете всі етапи створення сцени підземелля, освоївши інструменти та техніки, необхідні для роботи Environment Artist.

1. Планування та блокінг

Все починається з ідеї та композиції. Ви навчитеся планувати сцену та створювати блокінг (blockout) — чорновий макет рівня з простих форм, щоб визначити масштаби, шляхи гравця та основні точки інтересу.

2. Створення асетів

Далі ви розіб’єте сцену на окремі модульні елементи (асети) та приступите до їх детального моделювання. Ви будете використовувати 3ds Max для створення базових форм та ZBrush для високополігональної деталізації та скульптингу.

3. Текстурування та рендер

Після створення моделей ви займетеся їх текстуруванням у Photoshop, щоб надати їм реалістичного вигляду. На завершальному етапі ви зберете всі асети в Marmoset Toolbag, налаштуєте освітлення, матеріали та зробите фінальні рендери для вашого портфоліо.

Опануйте затребувану спеціалізацію

Після цього курсу ви будете володіти повним циклом створення ігрового оточення та зможете створювати власні локації з нуля. Ці навички високо цінуються в ігровій індустрії та відкриють вам двері до кар’єри художника з оточення.

3 відгуки для Моделювання ігрового оточення: Створення локацій у 3ds Max та ZBrush

  1. Олександр Підтверджений клієнт

    Zbrush + 3ds Max = любов. Дуже круто показали, як поєднувати ці програми для створення оточення.

    Корисно? 0 0
  2. Святослав Підтверджений клієнт

    Зробив сцену підземелля для свого портфоліо. Вийшло дуже атмосферно. Дякую!

    Корисно? 0 0
  3. Роман Підтверджений клієнт

    Блокінг сцени – це виявляється дуже важливий етап. Раніше я відразу починав деталізувати. Курс змінив мій підхід.

    Корисно? 0 0
Додати відгук