Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 2 години 55 хвилин
Програмне забезпечення: 3ds Max, Zbrush, Substance Painter, Unity
У цій серії уроків з Unity ми крок за кроком створимо ассет і розглянемо процес його створення для Unity цілком. Ми почнемо із загальних рекомендацій щодо налаштувань для створення ігрових ассетів у додатках типу 3ds Max. Після чого займемося створенням високополігонального асета за допомогою 3ds Max і ZBrush.
Потім навчимося швидко моделювати і розгортати наш ігровий ассет у 3ds Max. Далі подивимося, як правильно запікати карти для текстурування в Substance Painter. У Substance Painter ми розглянемо базові прийоми текстурування і як Substance Painter може заощадити нам час за допомогою своїх багатоканальних можливостей.
Ми завершимо цей тренінг з Unity створенням LOD-ів і кастомного коліжн меша для більш повного задіяння можливостей з оптимізації в Unity.
Зміст:
– Вступ і огляд проєкту
– Загальні рекомендації з налаштування
– Базові форми високополігонального асета
– Техніки високополігонального моделювання в 3ds Max
– Завершення високополігонального асета в ZBrush
– Базові форми низькополігонального меша
– Завершення низькополігонального меша
– Початок процесу створення UV розгортки
– Завершення UV розгортки
– Запікання карт нормалей та ID маска
– Запікання карти АО
– Модифікування ID маски
– Налаштування проєкту Substance Painter
– Початок роботи над текстурами
– Завершення роботи над текстурами
– Тестування міша і текстур в Unity
– Створення LOD мішів (різні рівні деталізації) для нашого ігрового ассета
– Створення кастомного коліжн міша
– Налаштування стандартного матеріалу в Unity 5
Відгуки
Відгуків немає, поки що.