Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість усього курсу: 8 годин 6 хвилин
Програмне забезпечення: Unity 2019
Опис:
Ціле-орієнтоване планування дій (GOAP) – це архітектура AI, що дає змогу ігровим персонажам планувати цілі та створювати плани для їх досягнення, ґрунтуючись на стані оточення та доступних ресурсах. Його можна використовувати в різних ігрових жанрах: від шутерів до стратегій у реальному часі, для розроблення персонажів, які можуть ухвалювати розумні рішення без використання величезних машин станів. Сам код досить простий, але логічний, багаторазовий і дуже потужний. Бібліотека написана на C# і реалізована в Unity 2019, але її легко портувати і в інші додатки.
У цьому відеокурсі автор, використовуючи свій багаторічний досвід роботи з іграми та графікою, демістифікує складний метод AI, а саме GOAP, який використовується для створення реалістичних і розумних ігрових персонажів. Цей курс допоможе вам крок за кроком створити вам власний GOAP API. Ви побудуєте цілу GOAP бібліотеку на прикладі сценарію симуляції лікарні, щоб протестувати ваш API.
Ви навчитеся програмувати і працювати з:
– GOAP бібліотека та API, які можна використовувати в найрізноманітніших ігрових проєктах.
– Цілі, дії, стани та переконання, що визначають стан ігрового оточення, бажання окремих персонажів та їхнє розуміння світу.
– Navmesh та Агенти допоможуть персонажам планувати шлях.
– Динамічна побудова Navmesh, щоб ваше оточення могло змінювати свою позицію.
– Інвентар для кожного персонажа для виконання складних завдань і задоволення цілей персонажів.
– Система Unity UI, щоб додавати речі в ігрове оточення перетягуванням.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.