Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 16 годин 40 хв
Програмне забезпечення: Maya 2014 і вище, Mudbox або Zbrush
Цей курс навчить виконувати оснащення облич персонажів і оживляти їх. Викладач курсу – Вейд Раєр, технічний директор з персонажів з більш ніж 10-річним стажем роботи над повнометражними фільмами, як-от “Сходження вартових”, “Як приборкати дракона 2”, “Кунг-фу панда 2”, “Пригоди Десперо” та “Гроза мурах”. Він працював із такими студіями, як DreamWorks Animation, Method Studios, Framestore, Electronic Arts, DNA Productions і ReelFX Creative Studios.
Після завершення цього відеокурсу у вас сформується повноцінне розуміння того, як створити функціональний риг обличчя персонажів, готових для великих планів на великому екрані, що враховує потреби аніматорів. Вейд буде вашим інструктором протягом усієї роботи та поділиться професійними хитрощами та прийомами.
Зміст курсу по тижнях:
Тиждень 1 – Введення в лицьовий ріггінг.
Знайомство з інструктором.
Введення в лицьовий ріггінг.
Реалістичні vs стилізовані.
Лицьові ріги для ігор vs ріги для фільмів.
Скульптура обличчя.
Анатомія обличчя.
Вирази обличчя.
Привабливі лицьові риги.
СКЛІД – система кодування лицьових рухів.
План лицьового рига.
Comet-скрипти.
Тиждень 2 – Топологія моделі.
Вимоги до моделі.
Інструменти для роботи над топологією: Topogun, Maya Modeling Toolkit.
Робота над топологією скульпта обличчя із Zbrush.
Потік ребер.
Функція визначає форму.
Тиждень 3 – Початковий сетап ригу.
Контролери.
Основи риггінгу.
Set Driven Keys.
Ієрархія рига.
Редактор зв’язків (Connection Editor)
Службові ноди Maya.
Основи скриптингу на Python.
Тиждень 4 – Розміщення джойнтів
Великі рухи: щелепа, голова, шия, вуха, зуби, язик.
Сетап голови і шиї.
Сетап рота і губ.
Тиждень 5 – Налаштування ока
Сетап рига повіки.
Джойнти vs блендшейпи.
Сферичні блендшейпи.
Створення сетапу для повік на основі джойнтів.
Тиждень 6 – Блендшейпи
Перенесення моделей між Mudbox, Zbrush and Maya.
Рот, брови, щоки, надування/втягування.
Поєднання блендшейпів.
Поділ блендшейпів.
Віддзеркалення блендшейпів.
Блендшейпи для комбінацій.
Тиждень 7 – З’єднуємо частини рига
Сетап стиснення губ.
Стиснення/розтягнення.
Кадик.
Контролери в стилі Pixar/DreamWorks.
Фінальні штрихи.
Тиждень 8 – Фінальна перевірка рига і точне налаштування.
Тестова анімація виразів обличчя.
Перевірка мовленнєвої анімації (ліпсінк).
Рендеринг і презентація лицьових ригів.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.