Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Про інтенсиві:
Найглибший в рунеті інтенсив по LinkedIn, в якому розбираються всі питання, пов’язані з продажами через цю платформу, а не тільки сама механіка роботи. Інтенсив розрахований на компанії до 300 осіб, які хочуть навчитися робота з LinkedIn або підвищити свою ефективність. З усіх каналів лідогенерації LinkedIn залишається одним із найефективніших за результатами нашого дослідження, але вміють користуватися ним не більше 15-20% компаній на ринку – більшість просто розсилають спам і не отримують жодного ефекту. У цьому інтенсиві ми розповімо, як, не розсилаючи спам, отримувати хорошу віддачу від цього каналу.
Цей курс цілком практичний, заснований на нашому досвіді використання цієї платформи. Ми вже кілька років використовуємо платформу, як основний канал лідогенераціі, а також як допоміжний в інших каналах, наприклад, під час Road Show і поїздок на конференції.
На курсі Ви дізнаєтеся:
– Як підготувати компанію до продажів на LinkedIn
– Які ринки і рейти найкраще працюють
– Як зробити портрет клієнта (ICP), який буде працювати
– Про актуальні стратегії в LinkedIn в 2020 р.
– Сайти-джерела даних до LinkedIn
– ВСЕ, що можна знати про механіку роботи в LinkedIn
– Використання LinkedIn у зв’язці з іншими каналами
– Переходи і реальні KPI для LinkedIn
– Автоматизація та сервіси, які застосовуються у зв’язці з LinkedIn
Для кого цей курс:
– CEO
– Account Manager
– Lead Gen
– Sales Manager
– CSO
Результат навчання:
В результаті навчання ви детально розберетеся, як ефективно працювати з LinkedIn і продавати через нього. Дізнаєтеся все що можна про механіку роботи. Зрозумієте, що працює, а що ні. Ті, хто вже працюють у LinkedIn, знайдуть багато лайфхаків і збільшать ефективність, а ті, хто намагався працювати з LinkedIn, але в них не виходило, зрозуміють, чому і як зробити так, щоб вийшло.
Відгуки учасників інших курсів з ІТ-продажів ви можете знайти на нашій сторінці у Facebook.
Також ви можете особисто поспілкуватися з людьми, які пройшли один з курсів, і дізнатися думку з перших рук.
Здебільшого інтенсив розрахований на спеціалістів із досвідом в ІТ-продажах, бажаний досвід роботи з LinkedIn.
Інтенсив розрахований на лідгенів і сейлзів, але також він буде дуже корисним для CEO, які беруть участь у побудові стратегії продажів у своїх компаніях.
Ми розробили цей інтенсив, щоб раз і назавжди розставити крапки над “і” в питаннях роботи з LinkedIn і допомогти всім охочим запустити цей інструмент у своїх компаніях, включно з тими, у кого був невдалий досвід.
Програма курсу
1. Компанія і продукти
– Що купують у LinkedIn?
– Відмінності в продажу спеціалізації на технології, на галузі, на готових рішеннях. Що продавати легше?
– Аутстаф або аутсорс?
– Відмінності в продажах розробки, дизайну та маркетингу
– Стратегії роботи з LinkedIn залежно від розміру компанії
– Як розділити обов’язки між Lead Generation і Sales в LinkedIn?
– Не продавайте, а допомагайте купити
– Як обґрунтувати T&M і чому для першого контракту краще працювати за гібридною моделлю?
– Поширені помилки при роботі з LinkedIn
2. Ринок, сегментація та рейти
– Знай конкурентів в обличчя: які країни і як саме продають на LinkedIn?
– Ментальність клієнтів зі США-Канади, Європи та Азії. Як її використовувати для збільшення конверсії в LinkedIn?
– Порівняння країн за ефективністю роботи
– Чому у великих містах конверсія в рази менша і що з цим робити?
– Робота з окремими галузями. Як сильно підвищити конверсію в окремій компанії?
– З кожним роком конверсія все менша або наші виміри конверсії по Німеччині в 2017 і 2019
– Які рейти пропонувати на віддалених розробників? Наші кейси по 30-35 і по 50-60$/год
– А можна по 100$/год?
– Особливість роботи з компаніями різного розміру або чому великі компанії рідко відповідають в LinkedIn?
3. Портрет клієнта
– Що, Кому і Як пропонуємо? Або вузький портрет клієнта
– Чому ефективність лідогенерації залежить на 90% від правильного ICP?
– Як зробити свій ідеальний портрет клієнта, який буде працювати?
– Чому далеко не всі портрети клієнтів працюють і що з цим робити?
– Як і навіщо робити дослідження проблем ICP та на що це впливає?
– Як клієнт приймає рішення та що для нього найважливіше. Наше дослідження
– Наші кейси по роботі з різними портретами клієнтів
– BANT-кваліфікація лідів
4. Стратегії, що працюють, у LINKEDIN
– Експертна позиція і генерація контенту
– Вирощування лідів і вибудовування стосунків
– Робота зі спеціалізацією і за вузьким сегментом
– Робота через нетворк поточних клієнтів
– Робота через групи й активність у них
– Інші стратегії
5. Джерела даних до LINKEDIN
– Чому одного LinkedIn недостатньо?
– Як наповнити базу якісними контактами?
– Які сайти і чому?
– Робота зі стартап базами, сайтами акселераторів, сайтами-ком’юніті, відгуками, картами, Job-сайтами, іншими соц. мережами, довідниками, аналізаторами технологій тощо
– Понад 30 основних сайтів-джерел
– Як з’єднати ці бази з LinkedIn і автоматизувати процес?
– Наша база популярних груп у LinkedIn з додатковими параметрами (понад 270 груп)
6. Механіка роботи з LINKEDIN
– Заповнення особистого профілю, акценти
– Профіль компанії та співробітників
– Скільки профілів використовувати? Чи потрібні боти?
– Sales Navigator і навіщо він потрібен?
– SSI (social selling index). Як подивитися, навіщо він потрібен і як його збільшити?
– Робота з пошуком усередині LinkedIn і за допомогою зовнішніх інструментів
– Додавання і знайомство
– Чому на профіль CEO реагують у 2 рази краще, ніж на профіль Sales і що з цим робити?
– Стратегії для збільшення конверсії при додаванні
– Що писати, щоб люди почали відповідати?
– Що пишуть західні сейлзи в LinkedIn?
– Прогрів контактів
– Ланцюжки листів
– Поступове вирощування лідів
– Лайки до постів і їхня накрутка
– Різні типи контенту: текстові пости, пости з посиланнями, статті, фото-відео, репости і т.д.
– Ремаркетинг і як він може допомогти добити клієнта
– Розповсюдження контенту в групах
– Відстеження активності в групах, щоденний пошук лідів
– Робота з вакансіями
– Запрошення на особисті зустрічі/конференції
– Складаємо базу контактів із широкими параметрами
– Що робити з тими, хто не додався?
– Витягування емайлів та іншої прихованої інформації
– Робота у зв’язці з Reply.io та іншими допоміжними інструментами
– Робота з профілем компанії та активність там
– Відродження контактів
– Обмеження в LinkedIn
– Правила обходу банів
7. LINKEDIN у зв’язці з іншими каналами
– LinkedIn RoadShow
– LinkedIn конференції
– LinkedIn розсилки
– LinkedIn акселератори
– LinkedIn Facebook
– LinkedIn Job-сайти
– LinkedIn агентства
– Пошук партнерів через LinkedIn
8. Воронка і прогнози продажів у LINKEDIN
– Середня конверсія по ринку в LinkedIn
– Що можна вимагати від лідгена? Реальні цифри по LinkedIn
– Середній чек контрактів в LinkedIn і до чого тут портрет клієнта?
– Чому середній термін продажу від декількох місяців до декількох років і чи можна прискорити?
9. Автоматизація та сервіси
– Snov.io – витягування емайлів
– MailChimp – правильні розсилки
– Reply – ланцюжки листів
– Wappalyzer VS BuiltWith – аналіз технологій
– Mailtrack – Email трекінг
– Grammarly – перевірка правопису
Відгуки
Відгуків немає, поки що.