Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
План курсу:
I. БЛОК ТЕОРІЇ.
Аддони:
1. Копіювати атрибути.
2. Node wrangler.
3. Shortcut VUr.
Інструментарій:
1. Камера – перспектива та ортографія.
2. Системи координат.
3. Півот поінт (розширене вивчення).
4. 3Д курсор.
5. Магніт.
6. Видалення (розширене вивчення).
7. Об’єднання та розділення.
8. Режим редагування для декількох об’єктів.
9. Видавлювання (extrude) (розширене вивчення).
10. Вдавлювання (inset) (розширене вивчення).
12. Фаска (розширене вивчення).
13. Обертання (spin tool).
14. Ковзання.
15. Петля (розширене вивчення).
16. Зміна масштабу та його застосування (розширене вивчення).
Модифікатори:
1. Subdivision surface.
2. Bevel (розширене вивчення).
II. БЛОК МОДЕЛЮВАННЯ.
Основи високополігонального моделювання:
1. Сфера застосування.
2. Правила побудови полігональної сітки.
3. Основні проблеми, і як з ними боротися.
4. Оптимізація відображення моделі у viewport.
5. Робота з кресленнями для 5 проекцій.
6. Моделювання високополігональної моделі са-МУ-літака.
– 6.1. Створення ієрархічної структури об’єктів проекту.
– 6.2. Використання примітивів для створення складних форм.
– 6.3. Корекція геометрії після застосування модифікатора subdivision surface.
– 6.4. Підготовка моделі до текстурування.
– 6.5. Анімація пропелерів са-МУ-літака.
III БЛОК МАТЕРІАЛІВ.
Робота з матеріалами:
1. вивчення основних нодів.
– 1.1. Принциповий том.
– 1.2. Векторна математика.
– 1.3. Текстура Масгрейва.
– 1.4. Ambient Occlusion.
– 1.5. Invert.
– 1.6. RGB-криві.
– 1.7. Normal Map.
– 1.8. Bump.
– 1.9. Хвильова текстура.
– 1.10. Текстура Вороного.
2. Створення багатошарових матеріалів (аналог шарів у Фотошопі).
3. Створення масок для змішування різних шарів.
4. Використання готових текстур для прискорення роботи (diffuse, roughness, specular, normal, bump).
5. Створення (малювання) текстур від руки безпосередньо на моделі.
6. Робота з волюметрикою для створення диму, хмар.
IV. Блок рендерингу.
Фінальний композитинг:
1. Використання HDRI-карт для створення реалістичного освітлення.
2. Cycles vs eevee – порівняння фізично-точного та ігрового рендерів.
3. Композитинг у блендер (постобробка зображень, справедливо і для відео).
3.1 Вивчення основних нодів.
3.2 Варіанти розв’язання проблеми відсутності наразі коректного motion blur у рендері eevee (на основі використання двох рендер-рушіїв у межах одного зображення, відео).
Чого ви навчитеся:
– Високополігонального моделювання.
– Першого кроку до фотореалізму.
– Вивчення нодової системи матеріалів.
– Техніки малювання текстур від руки.
– Знайомства з рендер-рушієм Cycles.
– Композитингу фінального зображення.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.