Розпродаж!

Курс Особистий бренд

Оригінальна ціна: 990 грн.Поточна ціна: 290 грн.

 Ви економите: 700 грн (71%)
 Покваптеся! Закінчується через

Про те, як зробити так, щоб ціла ніша асоціювалася з вашим ім’ям. А довіра і лояльність до вас були настільки високі, що ви могли б кількома постами продати продукт, взагалі не вмикаючи платну рекламу. Щоб журналісти і блогери самі хотіли взяти у вас інтерв’ю, а організатори конференцій самі просили вас прилетіти, і ще платили б вам за виступи.

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.

Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.

Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.

Для кого цей курс

Для експертів, фахівців і консультантів у будь-якій ніші

Ви дізнаєтеся, як домогтися черги з клієнтів і самим вибирати, з ким вам працювати.

Для власників бізнесу

Ви зрозумієте, як розвивати свій бізнес, спираючись на особистий бренд, і за рахунок цього обходити конкурентів

Для блогерів

Ви навчитеся кратно збільшувати свою аудиторію і, відповідно, заробіток.

Що ви отримаєте в результаті

Ви розберетеся, як позиціонувати себе, які стратегії обирати на старті і взагалі як влаштована вся система просування.

Отримаєте відповіді на головні питання: який контент даватиме результат, як саме він впливає на людей, у якому порядку його треба публікувати, щоб усе працювало.

Навчитеся налаштовувати рекламні кампанії або правильно ставити KPI виконавцям для комфортної та ефективної роботи, якщо не хочете працювати самі.

Після курсу

Після курсу ви будете володіти своєю власною повноцінною системою просування:

– Позиціонування залежно від ніші
– Актуальний контент-план
– Методи залучення потенційних клієнтів, підвищення конверсії та віддачі від реклами
– Навички найму кваліфікованих фахівців

Програма:

Модуль 1. Підготовка і стратегія.

Урок 1: Формула особистого бренду, на основі якої будується все просування.
Урок 2: Що спільного у фахівців і експертів з акторами кіно та медійними зірками.
Урок 3: 8 послідовних кроків, які призводять до результату.
Урок 4: Основні помилки та ключові помилки під час роботи з особистим брендом.
Урок 5: Урок 5. Хто ваша цільова аудиторія?
Урок 6. Вибір позиціонування: нішування, співтовариство за інтересами, особистий блог, нестандартні рішення, суміш прийомів.
Урок 7. Відбудова від інших лідерів: мова постів, виправлення слабких місць, УТП.
Урок 8. Що вибрати: свої ресурси або роботу на чужих майданчиках.
Урок 9. Вибір місць для трансляції контенту: Instagram, Facebook, ВКонтакте, месенджери, сайт, YouTube, нові майданчики. Які завдання вирішує кожне джерело і навіщо воно потрібне.

Модуль 2. Упаковка

Урок 10. Які блоки інформації обов’язково мають бути у ваших спільнотах і на особистих сторінках.
Урок 11. Оформлення спільноти ВКонтакте та особистої сторінки так, щоб вони максимально впливали на вашу аудиторію.
Урок 12. Оформлення особистої сторінки в Instagram і Facebook.

Модуль 3. Контент-маркетинг

Урок 13. Особистий контент проти професійного: правило 80 на 20.
Урок 14. Формати контенту і частота публікацій.
Урок 15. Ідея, що пов’язує більшість публікацій.
Урок 16. Який контент продає, а який підвищує лояльність і репутацію.
Урок 17. 20 прикладів експертного контенту на всі випадки життя.
Урок 18. 20 прикладів особистого контенту.
Урок 19. У чому суть залучення.
Урок 20. 20 прикладів контенту, що залучає.
Урок 21. Сторітеллінг і серіальні підходи.
Урок 22. Складання контент-плану .
Урок 23. Перерозподіл контенту між каналами.

Модуль 4. Робота з розсилками та каналами

Урок 24. Особливості контенту для розсилок і каналів.
Урок 25. Платні та безкоштовні методи збору бази.
Урок 26. Види лідмагнітів.
Урок 27. Підводні камені розсилок і автоворонок.
Урок 28. Моя універсальна стратегія роботи з розсилками.
Урок 29. Приклади вдалих автоворонок.
Урок 30. Зв’язка чату, розсилок і спільноти.
Урок 31. Базові налаштування Senler.

Модуль 5. Таргетована та контекстна реклама для особистого бренду

Урок 32. Що треба робити перед запуском.
Урок 33. Поняття холодної, теплої та гарячої аудиторій.
Урок 34. Зображення для реклами.
Урок 35. Тексти для промопостів.
Урок 36. Робота з тизерами та Stories.
Урок 37. Як влаштований рекламний кабінет ВКонтакте, основні види таргетингів.
Урок 38. Алгоритм роботи з парсерами на прикладі TargetHunter.
Урок 39. Як влаштований кабінет Facebook і Instagram, основні види таргетингів.
Урок 40. Особливості просування особистих сторінок ВКонтакте і Facebook.
Урок 41. Боротьба з вигоранням бази і масштабування.
Урок 42. Персоналізація як спосіб масштабування.
Урок 43. Робота з РСЯ як окремий вид мистецтва.

Модуль 6. Просування через блогерів і канали в Telegram

Урок 44. Принципи вибору блогерів і каналів.
Урок 45. Перевірка на накрутки.
Урок 46. Формати, які краще заходять.
Урок 47. Обмін постами, Stories, спільні прямі ефіри.
Урок 48. Як рахувати ефективність.
Урок 49. Особливості роботи на різних майданчиках.

Модуль 7. Консультування

Урок 50. Існуючі формати.
Урок 51. Консультування на своїх ресурсах.
Урок 52. Робота на чужих майданчиках.

Модуль 8. Виступи

Урок 53. Де і на яких умовах можна виступати.
Урок 54. Як домовиться з організаторами і підвищити шанси на виступи.
Урок 55. Контент на виступі, який насправді дає результат.
Урок 56. Два основних правила гарної доповіді, якщо ви не оратор.
Урок 57. Робота з тренінговими компаніями.

Модуль 9. Написання книги

Урок 58. Звідки брати контент для книги.
Урок 59. Особиста книга чи співавторство.
Урок 60. Складання структури.
Урок 61. Робота над книжкою: середовище, дисципліна, лайфхаки.
Урок 62. Видання власним коштом чи взаємодія з видавництвом.
Урок 63. Електронна версія чи паперова.
Урок 64. Просування книги.

Модуль 10. Ком’юніті

Урок 65. Навіщо потрібне ком’юніті.
Урок 66. Базові правила побудови.
Урок 67. Що таке увага і визнання.
Урок 68. Посилення залучення.
Урок 69. Робота зі згадками.
Урок 70. Стимулювання користувацького контенту.
Урок 71. Вихід в офлайн.
Урок 72. Лідери другої хвилі та волонтери.
Урок 73. Закриті чати.
Урок 74. Управління емоційним фоном спільноти.
Урок 75. Робота з групами у Facebook.

Модуль 11. Робота з командою

Урок 76. Що можна делегувати, а що – ніколи.
Урок 77. Хто за що відповідає і скільки платити.
Урок 78. Як відбирати фахівців і які KPI ставити.
Урок 79. Контроль команди та взаємодія віддалено.

Модуль 12. Аналіз результатів

Урок 80. Моніторинг згадувань.
Урок 81. Аналіз вордстату.
Урок 82. Зростання трафіку за брендовими запитами.
Урок 83. Обсяг теплої аудиторії.

Чи потрібна реєстрація?

Ні, реєстрація не обов’язкова. Просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення і ваш акаунт створиться автоматично. Дані, які ви ввели на сторінці оплати (пошта, пароль), потім можна використовувати для входу на сайт.

Як оплатити обраний курс?

Наш сайт приймає оплату за допомогою платіжної системи Way For Pay. Усі операції на нашому сайті безпечні та проходять з використанням шифрованого SSL з’єднання. Ми не збираємо і не зберігаємо ваші платіжні дані. Платіжна система повністю гарантує безпеку платежів.

На даний момент доступні такі способи оплати:

  • Банківська картка (будь-яка)
  • Приват24
  • G pay
  • Apple pay
  • Visa checkout
  • Masterpass
  • Миттєва розстрочка та оплата частинами для власників карток ПриватБанку
  • Розстрочка для власників карток Monobank, Ощадбанк, Райффайзен, А-Банк, ОТР Банк, Глобус Банк, Sportbank

1. На сторінці курсу натисніть «Купити»
2. Потім у вкладці, що відкрилася, натисніть «Оформлення замовлення»
3. на сторінці оформлення заповніть усі поля та натисніть «Купити»
4 Автоматично відкриється сторінка платіжної системи.
5. Виберіть спосіб оплати.
6. Введіть дані та дотримуйтесь інструкцій платіжної системи.
7. Після успішної оплати ви будете автоматично направлені на сторінку, де зможете отримати доступ до курсу. Так само вам буде надіслано лист із посиланням на курс.

Якщо жоден з перерахованих способів оплати вам не підходить, напишіть нам: info@siluette.com.ua або скористайтеся чатом у правому нижньому кутку сторінки нашого сайту. Ми обов’язково допоможемо.

Як отримати оплачені матеріали?

Для того, щоб отримати матеріали – просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення (включно з полем – Створити пароль облікового запису).

Після оплати – система автоматично направить вас в особистий кабінет у розділ ①«Завантаження». Тут буде список ваших оплачених матеріалів і посилання на скачування②.

Або натисніть у правому верхньому кутку сайту пункт Мій акаунт, введіть пошту і пароль, який ви придумали, коли оформляли замовлення. У розділі Завантаження є посилання на скачування.

Скільки часу будуть доступні матеріали?

Посилання на ваш курс буде доступне протягом 90 днів з дня оплати. За цей час ви повинні завантажити всі матеріали на свій пристрій. Після закінчення цього терміну посилання можуть стати неактивними. Це пов’язано з нововведеннями компаній, що надають послуги хмарного сховища. Якщо ви не встигли завантажити куплені курси, напишіть нам на пошту – info@siluette.com.ua

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Курс Особистий бренд”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *