Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Опис:
Необхідна складова знань у бізнесі – управлінський облік і бюджетування, що дають змогу оцінювати бізнес і приймати рішення на різних рівнях. На заняттях Ви отримаєте практичні навички управління фінансовими потоками для підвищення ефективності роботи підприємства та стійкості бізнесу в цілому. Ви навчитеся самостійно будувати економічну структуру компанії з виділенням центру фінансової відповідальності, класифікувати статті доходів і витрат, розраховувати собівартість і прибуток, а також формувати необхідні бюджетні документи за допомогою Microsoft Excel.
Курс заснований на сучасному досвіді застосування систем управлінського обліку. Практичні навички закріплюються на основі прикладів, які розбираються з використанням Microsoft Excel
Курс буде цікавий слухачам, у яких є теоретичні знання та практичний досвід роботи в економічній сфері, а також тим, хто хоче підвищити свою ефективність за рахунок освоєння основ бюджетного управління:
– керівники організацій;
– підприємці;
– економісти;
– фінансові менеджери,
– бухгалтери;
– менеджери комерційної служби та ін.
Програма курсу:
Модуль 1. Основні поняття та інформаційне забезпечення фінансового менеджменту
– Основні сфери діяльності фінансового менеджменту
– Бухгалтерський та управлінський облік Співвідношення бухгалтерського та управлінського обліку
– Поняття та призначення бюджетування на підприємстві
– Поняття та призначення планування
– Види планування
– Бюджетування в системі управління підприємством
Модуль 2. Управлінський облік на підприємстві
– Центри фінансової відповідальності
– Поняття ЦФВ і ЦФВ
– Класифікація ЦФВ
– Класифікація витрат
– Різниця понять витрат і затрат
– Види класифікацій витрат
– Змінні й постійні витрати
– Основні й накладні витрати
– Прямі й непрямі витрати
– Релевантний рівень ділової активності- Релевантний рівень ділової активності- Релевантний рівень ділової активності- Релевантний рівень впливу на витрати- Тренінг з класифікації витрат- Релевантні та нерелевантні витрати
– Виробнича та повна собівартість
– Релевантний рівень ділової активності та його вплив на витрати
– Тренінг з класифікації витрат
– Методи калькулювання собівартості
– Методи обліку змінних і повних витрат
– Позамовний, Позамовний, попроцесний і попередільний методи калькулювання собівартості, метод АВС
– Фінансовий результат, розрахований різними способами
– Розв’язання задач з формування собівартості
– Управління операційним прибутком, рентабельністю та фінансовою стійкістю
– Маржинальний прибуток
– Маржинальний прибуток за підрозділами
– Маржинальний прибуток за напрямами
– Вплив еластичності на маржинальний прибуток
– Поріг рентабельності
– Операційний важіль
– Запас фінансової міцності
– Розв’язання задач і розбір кейса
Модуль 3. Фінансове планування та бюджетування
– Призначення та функції бюджетування
– Основні види та форми бюджетів
– Операційні бюджети
– Фінансові бюджети
– Взаємозв’язок бюджетів
– Алгоритм побудови бюджетів
– Методи побудови бюджетів
– Операційні бюджети та бюджет доходів і витрат
– Бюджети продажів, закупівель, руху по складу
– Бюджет витрат на персонал, бюджет загальногосподарських і комерційних витрат
– Допоміжні бюджети
– Практичне заняття з формування оперативних бюджетів і БДР в Excel
– Планування грошових потоків
– Види грошових потоків
– Два методи складання звіту про рух грошових коштів
– Управління обігом грошових коштів
– Аналіз руху грошових коштів
– Планування грошових потоків
– Побудова бюджету руху грошових коштів в Excel
– Зв’язок бюджету руху грошових коштів з казначейством
– Тренінг з управління фінансовими потоками
– Побудова прогнозного балансу
– Поняття та види нарахування амортизації
– Побудова прогнозного балансу на основі БДР, БДДС і допоміжних бюджетів
– Поняття вхідного балансу
– Побудова прогнозного балансу в Excel
– Завершення побудови майстер-бюджету
– План-фактний і факторний аналіз виконання бюджету
– Звіти про виконання бюджетів – форми та методи
– Аналіз виконання плану (план-фактний аналіз)
– Аналіз впливу різних чинників на ефективність діяльності підприємства
– Розв’язання задач
Константин (перевірений власник) –
Отличный курс за эти деньги!