Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
КУРС RHINOCEROS і GRASSHOPPER
Курс з параметричного моделювання в архітектурі, дизайні та будівництві від найкращих параметристів СНД з досвідом роботи з розробки алгоритмів понад 7 років.
Нові інструменти моделювання для дизайну та архітектури
Освойте нові інструменти і почніть застосовувати їх у своїй практиці за допомогою популярного плагіна Grasshopper, створеного для програми NURBS 3D моделювання Rhinoceros. Ви зможете моделювати складні 3D об’єкти і створювати власні програми та алгоритми.
Для кого розроблено курс?
Курс розроблено для архітекторів, дизайнерів, будівельників, продуктових дизайнерів, BIM-фахівців, а також для всіх тих, хто хоче внести у свою роботу алгоритмічний і генеративний дизайн, оптимізацію своєї роботи, прискорення і спрощення виробництва та набуття інструментів для унікального пошуку формоутворення, графічних образів, концептуального дизайну і багато чого іншого.
Формат курсу
Програма курсу являє собою інтенсив довжиною в 1 місяць.
Матеріали будуть доступні завжди. Курс розділений на 2 блоки плюс матеріали і бонуси.
– 25 годин відео-уроків у записі;
– 25 годин вебінарів;
RHINOCEROS
У першому блоці ми проходимо основи роботи в програмі NURBS 3D моделювання Rhinoceros. Це необхідний етап, оскільки Grasshopper використовує інструменти Rhino в побудові геометрії. У цьому блоці ми вивчаємо інструменти роботи з кривими, поверхнями, твердими тілами, а також управління інформацією, оформлення креслень і виведення на виробництво.
01. огляд і налаштування інтерфейсу
02. Навігація в проєкті, робота з видовими вікнами
03. відображення моделі
04. Найпростіші трансформації – переміщення, обертання, масштабування
05. Допоміжні засоби побудови моделі – віджет gumball, прив’язки, робочі площини
06. основні типи об’єктів – точки, криві, поверхні, mesh-сітки
07. Структурування моделі – шари та блоки
08.1 Створення та редагування кривих ліній у 2d і 3d
08.2 Моделювання профілю молдинга
9.1 Створення та редагування поверхонь
9.2 Моделювання покриття крематорію Meiso no Mori
10. Створення та оформлення креслень і вибух-схем, виведення моделі на виробництво
Додатковий блок Rhinoceros
01) Моделювання стільця Ікеа Одгер
02) Моделювання подушки для стільця
GRASSHOPPER
У другому блоці ми переходимо до основної програми – створення алгоритмів у Grasshopper. Тут ми вивчаємо інтерфейс, структуру організації Grasshopper, найпростіші дії, списки, дерева даних, роботу з векторами, поверхнями, перетинами, розбираємо безліч кейсів і світових прикладів, питання учасників курсу, а також виведення на виробництво.
01) Огляд і налаштування інтерфейсу
02) Типи компонентів і оформлення алгоритму
03) Взаємодія Grasshopper із Rhinoceros
04) Типи об’єктів: точки, площини, вектори
05) Робота зі списками (створення малої архітектурної форми)
05.2) Створення патернів
06) Робота з деревами даних (Data trees)
07) Числові послідовності на прикладі створення підвісної інсталяції
08) Псевдовипадкові числа на прикладі кольорового фасаду
09) Встановлення плагінів
10.1) Поодинокі атрактори на прикладі інтер’єрної перфорованої панелі
10.2) Множинні атрактори
11) Компонент Image sampler
12) Створення просторової стрижневої структури
13) Компонент Graphmapper на прикладі ребристої інтер’єрної стіни
14) Плагін LunchBox і Компонент Box morph на прикладі фасадних об’ємних панелей
15) Параметричний світильник: моделювання, маркування та розкладка елементів для виробництва
16) Ребриста декоративна стінка на основі зображення
17) Grasshopper Kangaroo – створення мембранних конструкцій
Доповнення: Тригонометричні функції на прикладі станції reggio emilia архітектор Сантьяго Калатрава
Відгуки
Відгуків немає, поки що.