Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Проєктування та візуалізація інтер’єру в Revit 3ds Max. На основі реального об’єкта (квартира-студія).
Курс несе в собі комплекс знань, який дасть вам змогу проєктувати і візуалізувати інтер’єри з використанням найсучасніших технологій. Крім основних програм (Revit, 3ds Max, Corona Render) ви освоїте Marvelous Designer, Photoshop, PixPlant і т.д.
Унікальність курсу: Ви отримаєте реальний досвід. Курс має максимально прикладну спрямованість, оскільки за проєктом, який розробляється під час навчання, створюється реальний об’єкт. Всі сімейства і 3D моделі моделяться і підбираються на основі реального технічного завдання. Пройшовши курс у вас буде реальний досвід, а не абстрактні теоретичні знання.
Ви розробите документацію. Ви розробите повний комплект креслень, документації та 3D візуалізації.
Чого ви навчитеся?
Починаємо в Revit
Планувальні рішення:
1. Як працювати з курсом. Послідовність проходження. Як використовувати доп. матеріали. Про зв’язки програм.
2. Зворотній зв’язок і тех. підтримка. Вставка підкладки. Створення стін. Створення перегородок. Вставка прорізів. Прив’язка об’єкта до рівнів. Призначення базових матеріалів.
3. Вставка наявних об’єктів. Завантаження сімейств. Розміщення розеток і вимикачів. Налаштування та вставка вікон і дверей.
4. Демонтаж і зведення перегородок. Налаштування обмірного плану. Робота зі стадіями. Фільтри за стадіями. Знесення перегородок. Зведення перегородок. Перевизначення графіки.
5. Двері. Зміна стандартних сімейств дверей. Налаштування параметрів. Прив’язка та розміщення.
6. Приміщення. Інструмент приміщення. Включення на вигляді. Лінії обмеження приміщень. Постановка, маркування та виноски. Приховування зайвих категорій.
7. Марки приміщень. Створення користувацької марки приміщення. Мітки. Шрифти.
8. Експлікація приміщень. Створення таблиці. Налаштування сортування. Перейменування приміщень через експлікацію.
Проектування. Етап 1 (оздоблення):
9. Марки та легенда приміщень. Створення користувацької марки. Мітки. Шрифти. Типи легенд. Приховування категорій.
10. План підлог. Матеріали ламінату, плитки, ковроліну. Параметри матеріалу. Графічні властивості матеріалу. Створення конструкції підлоги.
11. План стелі. Матеріали стелі. Параметри матеріалу. Створення стель. Плани стель.
12. Оздоблення. Одношарові матеріали. Створення шпалер під фарбування. Матеріали та умовні параметри.
13. Стіна на каркасі. Конструкція з вітражів. Обрешітка. Акустичні панелі. Властивості та параметри вітражних конструкцій.
14. Специфікування стіни. Налаштування базової відомості. Додавання параметрів. Створення розрахункових параметрів. Перетворення розрахункових величин.
15. Прорізи. Редагування профілю стіни. Створення ескізу прорізів. Прив’язки та вирівнювання.
16. Фільтри та налаштування видів. Створення фільтрів. Перевизначення графіки виду за фільтрами.
Меблі та обладнання:
17. Модель у контексті. Робочі місця. Створення сімейства в контексті проєкту. Використовуються тільки в поточному проєкті.
18. Створення сімейства Шафа. Шаблони сімейств. Категорії. Робочі площини. Параметризація. Створення типорозмірів. Завантаження та розміщення в проєкті.
19. Кухня. Частина 1. Завантаження ескізу. Редагування наявних сімейств. Заміна типів і додавання параметрів. Перезбереження.
20. Кухня. Частина 2. Практика створення 3D параметричних сімейств.
21. Кухня. Частина 3. Завантаження сімейств у проєкт, вирівнювання, прив’язка. Створення верхніх модулів кухні.
22. Кухня. Частина 4. Стільниця. Розміщення сімейства в сімействі (вставка мийки). Полиці та фартух.
23. Розставляння меблів. Редагування і вставка стандартних сімейств меблів. Завантаження сімейств з інтернету напряму і через надбудову.
24. Результат розстановки. Оптимізація простору, простановка розмірів.
25. Виправлення. Внесення правок. Додавання перегородок, екранів радіаторів. Гнучкість Revit при зміні та доопрацюванні проєкту.
26. Плінтус. Створення плінтуса з інструменту огорожа. Створення плоского профілю. Детальне налаштування типорозміру.
27. Розетки та вимикачі. Розміщення розеток і вимикачів. Прив’язка та модифікації.
28. Світильники. Розстановка стельових світильників і люстр. Формування і редагування груп. Додавання параметрів.
29. Дроти. Створення прив’язок вимикачів до джерел світла.
30. Підготовка до експорту. Підготовка 3D вигляду до експорту у формат FBX. Перевизначення графіки виду. Видимість категорій.
Переходимо в 3ds Max
Базовий моделінг:
31. Зв’язок Revit-3ds Max. Експорт моделі з Revit. Імпорт у 3ds Max. Файли FBX. Налаштування регенерації. Робота з матеріалами сторонньої моделі.
32. Планування в 3ds Max. Вставка растрових зображень і DWG. Масштабування. Створення сплайнів. Коригування сплайнів. Видавлювання стін. Прорізи.
33. Вікна. Вставлення вікон. Редагування та підгін точок. Деформація editebly poly.
34. Попередні налаштування рендера. Камера. Вставка камери. Налаштування ракурсу. Фокусна відстань. Обхід, як інструмент гнучкого налаштування ракурсу.
35. Передналаштування рендеру. 2. Швидкі налаштування світла. Карта неба. Контроль експозиції. Інтерактивний рендер.
36. Підлоги. Безкоштовне скачування високоякісних текстур паркету. Генератор текстур. Зміна текстур у Фотошопі.
37. Створення ламінату. Робота з плагіном Floor generator 2.0. Універсальний і швидкий спосіб створення геометрії підлоги, плитки, панелей, мозаїки.
38. Матеріал ламінату. Створення матеріалу ламінату. Використання просунутої карти MultiTexture Map.
39. Плінтус стельовий. Швидкий спосіб створення стельового плінтуса. Вставка растрового профілю. Модифікатор Sweep.
40. Плінтус підлоговий. Створення заглушок для плінтуса. Швидкий спосіб створення стельового плінтуса.
41. Стіна з панелей. Створення акустичних панелей із поверхні. Видавлювання, фаски.
42. Ламінат на стіні. Оздоблення стін із плагіном Floor generator 2.0. Перенесення модифікаторів.
Просунутий моделінг:
43. Двері. Моделінг дверної коробки та комбінованого полотна зі скляними вставками. Прийоми швидкої роботи з poly. Модифікатори Symmetry, Champfer. Копіювання та клонування подоб’єктів.
44. М’які меблі. Частина 1. Створення елементів м’яких меблів стандартними засобами 3ds Max. Згладжування. Референсні копії.
45. М’які меблі. Частина 2. Різні способи створення швів. Моделінг строчки.
46. М’які меблі. Частина 3. Створення заготовки. Експорт у Marvelous Designer. Знайомство з графічним середовищем та інструментами. Робота з аватаром. Тканини. Викрійки.
47. М’які меблі. Частина 4. Симуляції тиску та гравітації. Створення подушок. Модифікатори FFD
48. М’які меблі. Частина 5. Створення подушок і пледа в Marvelous Designer.
49. Гардини та штори. Робота з тканинами в Marvelous Designer. Складки. Експорт мапінгу. Копіювання та зміна викрійки. Властивості тканин. Зшивання. Стельові карнизи.
50. Матеріал – тюль. Створення матеріалу тюлю. Карти Mix і Falloff. Властивості часткового пропускання світла.
51. Кухня. Швидше моделінг корпусних меблів. Моделінг фурнітури. Матеріали фасадів і стільниць.
Теорія матеріалів:
52. Матеріали теорія. Студія. Налаштування тестової студії для предметного рендерингу. Софт бокси. Заповнювальне світло. Інтерактивний рендер.
53. Матеріали теорія. CoronaMtl. Імітація фізичних властивостей матеріалу. Різні види попереднього перегляду. Змішування кольору.
54. Матеріали теорія. Карти. Додавання карт. Змішування. Ступінь впливу. Растрові та процедурні карти. Спотворення геометрії за допомогою карт.
55. Редактор матеріалів. Slate Material Editor. Нодова система. Швидке додавання матеріалів і карт. Навігація. Вкладки. Зв’язки. Властивості активної ноди.
56. Шпалери під фарбування. Створення базового матеріалу пофарбованих текстурованих текстурованих шпалер. Карти бампа. Допустимий тайлінг.
57. Шпалери з текстурою. Базовий матеріал. Карта Diffuse, як основа шейдера.
58. Пластик, фарбоване дерево. Причепи створення неметалів. Налаштування фактури за допомогою карти на слот reflect glosiness
59. Матеріал дверей. Створення матеріалу глянцевого фактурного дерева.
Складні матеріали та карти:
60. Панелі з деревного волокна. Матеріал – деревне волокно. Тонування текстур. Геометрія акустичного поролону. Масиви.
61. Генератор карт. Розбір програми PixPlant. Тайлінг текстур. Displacement.
62. Малювання текстури. Промальовування текстури штор у Фотошопі з нуля. Інструменти малювання, тиражування та змішування.
63. Матеріал штори. Особливості типів тканини. Карта Falloff. Модифікатор Shell
64. Запилення на шпалерах. Доопрацювання матеріалу оздоблення стін. Просунуті карти Corona. Імітація забруднення на вигинах.
65. Подушки. Створення складного матеріалу з Displacement. Промальовування карти у Фотошопі.
Камера. Світло. Rendering:
66. Xref. Зовнішні посилання. Вставка Xref. Вивантаження з конвертацією Xref. Менеджер зовнішніх посилань. Візуальний стиль Xref.
67. Вибір ракурсів. Налаштування фіз. коректних ракурсів. Логічне використання фокусної відстані. Налаштування камер.
68. Вибір моделей. Пошук якісних моделей. Скачування і редагування. Конвертація матеріалів. Оптимізація сцени.
69. Пробний пакетний рендер. Візуалізація з кількох камер одразу. Паси. Виявлення помилок.
70. Виправлення. Фінальні виправлення на основі тестового пакетного рендеру.
71. Штучні джерела світла. Параметри та форма джерел. Карти світла. IES. Інтенсивність і температура світла. Розміщення.
72. Статус сцени. Налаштування різних станів сцени. Застосування та перезбереження статусів сцени.
73. Похмуре та вечірнє освітлення. Створення різних атмосферних ефектів засобами стандартного природного освітлення.
74. HDRI. Освітлення сцени зображенням із високим динамічним діапазоном кольору. 2 способи керувати HDRI картою.
75. Розмиття за глибиною різкості. Налаштування розмиття за глибиною різкості в клоуз-апах. Правильне налаштування глибини різкості. Положення таргета.
76. Фінальний рендер. Налаштування пакетного прорахунку зображень. Параметри станів сцени. Додаткові шари рендеру.
77. Постобробка. Покроковий алгоритм обробки рендерів у Фотошопі. Робота з пасами. Кольорокорекція кольору. Баланс білого. Маски. Коригувальні шари. Типи змішування…
Повертаємося в Revit
Відомості та специфікації:
78. Заповнення параметрів матеріалів. Зміна абстрактних значень параметрів на фактичні.
79. Відомість меблів та обладнання. Створення зведеної відомості меблів і обладнання з урахуванням вартості. Налаштування полів таблиці.
80. Відомості матеріалів. Витяг даних із параметрів матеріалів. Створення відомості. Вибір і фільтрація полів. Форматування.
81. Доопрацювання специфікацій. Приведення специфікацій до єдиного вигляду. Стилізація.
82. Експорт в Excel. Перенесення таблиць в Excel для зведення і більш гнучкого прорахунку
83. Підготовка таблиць до виносу на аркуш. Приховування непотрібних для будівництва даних (цінових і посилальних). Коригування шапки таблиць.
84. Перевизначення графіки розрізу. Налаштування зовнішнього вигляду перерізів. Приховування/відображення/перевизначення.
Фінальне доопрацювання проєкту:
85. Маркування вікон. Створення сімейства марок для вікон. Простановка. Виноски. Маркування за категорією. Відомість вікон. Поворот марки.
86. Робота на аркуші. Редагування рамки та штампа. Винесення виду. Масштаб. Сімейство ім’я виду. Допоміжна сітка.
87. Легенди та примітки. Створення умовних позначень за допомогою Легенди. Текстовий редактор.
88. Розгортки та маркери. Створення маркерів для позначення і створення розгорток. Налаштування розгорток. Шаблон вигляду.
89. Компонування аркуша оздоблення. Зміна стандартних марок у проєкті. Винесення видів. Ширина комірок таблиць.
90. Доопрацювання проєкту. Дрібні виправлення. Створення фрагментів. Копіювання анотацій. Фільтри для анотацій.
91. Імпорт 3D об’єктів. Імпорт моделей інших форматів
92. 3D види та вузли. Межі 3D виду. Створення вузлів. Альтернативний спосіб створення розгорток.
93. Вставлення зображень. Вставлення, масштабування, видалення. Диспетчер зображень.
94. Список аркушів. Автоматичне створення списку аркушів. Швидке коригування імен і номерів аркуша.
95. Список видів. Автоматичне створення списку видів. Швидке коригування назв видів.
96. Виведення аркушів. Особливості друку та публікації аркушів. Електронний документообіг.
97. Користувацький шаблон. Збереження всіх напрацювань у шаблоні. Оновлення шаблону. Чищення. Тестування.
98. Покращення проєкту. Додаткові прийоми роботи над проектом.
99. Зведена відомість. Формування зведеної відомості. Приблизна оцінка вартості чорнових матеріалів і БМР. Робота з підрядником
Ключові навички після проходження курсу:
– Розробка проєктів інтер’єру
– Розрахунок об’ємів матеріалів і обладнання
– Прогнозування вартості інтер’єру (матеріали, обладнання, меблі, декор, роботи)
– Візуалізація інтер’єрівПостоброблення рендерів
– Моделінг корпусних і м’яких меблів
– Створення анімаційних роликів
– Створення панорам 360
Відгуки
Відгуків немає, поки що.