Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Опис курсу
Цей курс є унікальним комплексом із навчання створення ігрової тривимірної графіки. За 12 занять ми вивчимо величезний спектр технологій, від моделювання ігрової локації під ігрові стандарти, до налаштування всієї сцени всередині ігрового рушія Unreal Engine 4.
На вас чекає великий блок роботи з текстурами, як створювати, як комбінувати, запікати і використовувати в шейдингу. Ми попрацюємо з інструментами скульптингу в 3D Coat. А у фіналі курсу в UE4, ви дізнаєтеся, як налаштовувати різні ефекти – звук, дим, світло, логіку тощо!
Чого ви навчитеся
– Моделювати складні локації для ігор, а також створювати ассетні частини сцен за всіма правилами топології.
– Володіти інструментами скульптингу в 3D Coat для деталізації ігрових моделей і опрацювання персонажів.
– Працювати з редактором розгорток у 3ds Max і робити ретопологію автоматичним і ручним способом.
– Створювати прості й складні текстури в 3D Coat, а також запікати ці текстури для різних завдань (defuse, bump, reflection тощо).д.).
– Розуміти принципи анімації для ігор, а також створювати автоматичний ріг для простих персонажів.
– Збирати сцену для ігрових рушіїв на прикладі Unreal Engine 4, а також налаштовувати світло і шейдери всередині рушія.
– Додавати різні ефекти (дим, звук, світло тощо) в Unreal Engine 4 для додання реалістичності ігрового світу.
– Виконувати постобробку рендерів у Photoshop із застосуванням простих, але ефективних технік.
Програма курсу
1. ЗАНЯТТЯ. МОДЕЛЮВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЦЕНИ.
Вступ до GameDev
Створення ієрархії проєкту
Аналіз проєкту на основі референсів
Інструменти edit poly
Моделювання локації
2. ЗАНЯТТЯ. МОДЕЛЮВАННЯ АССЕТІВ ДЛЯ СЦЕНИ
Введення в асети
Стилізація
Інструменти edit poly
Моделювання ассетів
Первинне розміщення ассетів
3. ЗАНЯТТЯ. СКУЛЬПТИНГ ГРУТА В 3D COAT
Знайомство з 3D Coat
Логіка моделювання скульптингом
Робота з пензлями
Використання масок
Скульптинг грута
4. ЗАНЯТТЯ. РОЗГОРТКА ВСІХ ДЕТАЛЕЙ СЦЕНИ
Редактор розгорток у 3ds max
Поняття Normal Map, Low Poly, Smoothing Group та ін.
Інструменти Unwrap UVW
Створення розгорток авто і ручним способом
Техніки запікання Normal Map
5. ЗАНЯТТЯ. РЕТОПОЛОГІЯ ГРУТА В 3DS MAX
Поняття ретопології та сітки персонажа
Методи ручної ретопології
Методи авто ретопології
Робота з розгорткою Грута
Запікання Normal Map
6. ЗАНЯТТЯ. ТЕКСТУРИНГ ЛОКАЦІЇ В 3D COAT
Введення в текстуринг
Логіка створення текстур
Робота з масками та шарами
Застосування матеріалів
Створення Normal Map без запікання
7. ЗАНЯТТЯ. ТЕКСТУРИНГ АССЕТІВ У 3D COAT
Робота із зовнішніми Normal Map
Робота з альфа-пензлями
Створення пензлів із геометрії
Запікання АО і Curvature Map
Створення матеріалів
8. ЗАНЯТТЯ. ТЕКСТУРИНГ У 3D COAT ГРУТА ТА ЙОГО АНІМАЦІЯ
Логіка створення текстур персонажа
Створення власних Smart Materials
Експорт текстур в Unreal Engine4
Робота з анімацією грута
9. ЗАНЯТТЯ. ПЕРЕНЕСЕННЯ СЦЕНИ В UNREAL ENGINE 4
Вступ до Unreal Engine4
Інтерфейс рушія та його особливості
Вивчення структури асету та його перенесення в Unreal Engine4
Перенесення асетів у рушій
10. ЗАНЯТТЯ. СКЛАДАННЯ СЦЕНИ В UNREAL ENGINE 4
Відновлення рівня
Поняття Instance Mesh
Поняття Instance Material
Налаштування світла
11. ЗАНЯТТЯ. НАЛАШТУВАННЯ ЕФЕКТІВ В UNREAL ENGINE 4
Поняття LUT
Робота з Post Process
Запікання світла
Термін Coollision Mesh
Створення LODs
Відгуки
Відгуків немає, поки що.