Загальні питання
Як оформити замовлення? Покрокова інструкція
1. Знайти необхідний товар.
Це можна зробити переходячи за категоріями в меню і використовуючи фільтри. Так само ви можете скористатися формою пошуку на сайті, просто натисніть у правому верхньому кутку на іконку зі збільшувальним склом і введіть свій запит у поле, яке з’явиться.
2. вибрати необхідний курс.
Оберіть необхідний курс. Потім натиснути кнопку додати “До кошика”.
3 На екрані з’явиться спливаюче вікно.
У якому буде можливість або повернутися до покупок, натиснувши кнопку “Закрити”, або перейти до оформлення замовлення, натиснувши кнопку “Оформлення замовлення” внизу. Виберіть необхідну дію.
4. заповніть усі поля
На сторінці оформлення потрібно внести всі контактні дані. Це допоможе нам своєчасно повідомляти вам про статус вашого замовлення і зв’язатися з вами для уточнення деталей. Якщо у вас є промокод, його можна ввести, натиснувши на пункт “Натисніть тут для введення коду” вгорі сторінки. Натисніть мишею навпроти пункту – Я прочитав(ла) і погоджуюся з правилами сайту. Потім на кнопку “Підтвердити замовлення”.
Як зареєструватися
Якщо ви хочете зареєструватися на сайті, ось що потрібно зробити:
1. Натисніть на пункт “Авторизація” у правому верхньому кутку.
2. Потім на пункт – “Створити акаунт”.
3. Введіть ваш email і придумайте пароль.
4. Натисніть кнопку “Реєстрація”.
Готово!
Як увійти у свій акаунт
Якщо ви хочете увійти у свій кабінет, ось що потрібно зробити:
1. Натисніть на пункт “Авторизація” у правому верхньому кутку сайту.
2. Введіть email і пароль.
3. натисніть на кнопку “Увійти”.
Готово!
Чи безпечно робити у нас покупки?
ЗАХИСТ ПЛАТЕЖІВ
Безпека наших клієнтів дуже важлива для нас, і ми цілком спрямовані на те, щоб переконатися, що всі наші клієнти завжди залишаються в безпеці з нами. Для цього ми проводимо перевірки безпеки на деякі замовлення. Якщо ми не зможемо затвердити ваше замовлення, ми можемо зв’язатися з вами з проханням надати додаткову інформацію.
НАДІЙНІ ОНЛАЙН-ТРАНЗАКЦІЇ
Чи безпечно оплачувати замовлення онлайн? Безпечніше, ніж будь-коли раніше. Ми використовуємо одну з найбезпечніших систем оплати замовлень, що існує на сьогоднішній день. Ми постійно аналізуємо і покращуємо наше програмне забезпечення з метою посилення безпеки. Крім того, ми є членом IMRG, провідної галузевої асоціації роздрібної онлайн-торгівлі, яка просуває високі стандарти і передові практики в торгівлі, покликані забезпечити чесні і надійні онлайн-транзакції.
КОДУВАННЯ
Ми використовуємо технологію Secure Sockets Layer (SSL), що відповідає галузевим нормам, яка дає змогу кодувати потенційно конфіденційну інформацію, наприклад, ваше ім’я, прізвище, адресу, а також дані вашої кредитної картки. Інформація, якою обмінюються ваш комп’ютер і наш веб-сайт, не може бути прочитана в разі її перехоплення третіми особами. Ця технологія має такі характеристики:
– Ідентифікація – забезпечує пересилання даних від вашого браузера на відповідний сервер, а також надійність цього сервера.
– Кодування – кодування даних, яке гарантує, що вони можуть бути прочитані тільки захищеним сервером.
– Цілісність даних – перевірка того, що передані дані не зазнали змін.
Як закрити акаунт
Нам дуже сумно від того, що ви вирішили піти. Не забувайте, ваш обліковий запис із Siluette – безкоштовний, і він дає змогу вам без проблем робити в нас покупки без необхідності щоразу заново вводити ваші дані. Так само ви зможете постійно отримувати цікаві матеріали та персональні рекомендації. Ваш обліковий запис також забезпечує вам регулярні новинні розсилки та можливість використовувати ексклюзивні знижки та промокоди.
Якщо ви хочете деактивувати ваш обліковий запис у Siluette, вам потрібно зв’язатися з нашою Службою підтримки, на пошту info@siluette.com.ua. Або написавши оператору в чат, у правому нижньому кутку нашого сайту.
Вам потрібно буде підтвердити ваш зареєстрований email.
Щойно ви підтвердите цю інформацію, ми деактивуємо ваш акаунт і надішлемо вам електронного листа з повідомленням, що це було зроблено.
Замовлення
Дізнатися статус замовлення
Якщо вам знадобиться додаткова інформація щодо статусу вашого замовлення, напишіть нам на info@siluette.com.ua або скористайтеся онлайн чатом у правому нижньому кутку сайту.
Редагування замовлення
На етапі оформлення ви можете відредагувати своє замовлення натиснувши на пункт меню Кошик. Потім у вікні, що з’явилося, вибрати – Перегляд кошика. У кошику ви можете редагувати кількість товарів, видаляти товари і ввести купон на знижку.
Після оплати – оформлене замовлення можна відредагувати тільки в тому випадку, якщо воно ще не підтверджене оператором. Якщо замовлення підтверджено, внести в нього зміни неможливо, на додаткові товари необхідно оформити нове замовлення.
Коли з моєї картки буде знято гроші?
1. Перевірте, чи авторизована ваша картка
Якщо ваша платіжна картка авторизована, оплату буде списано негайно, і ви отримаєте електронного листа, що підтверджує оплату вашого замовлення.
2. Якщо картку відхилено
Якщо ж вашу картку було відхилено, то оплату не буде прийнято, а ми надішлемо вам листа електронною поштою, щоб повідомити, що ваш банк або емітент картки не пропустив оплату.
І ЩЕ ДЕЩО…
Будь ласка, зверніть увагу, що, навіть якщо оплату відхилили, ваша банківська виписка може тимчасово показувати, що Siluette взяв із вас гроші. Це відбувається, тому що деякі банки тимчасово заморожують запитану суму. Зазвичай кошти знову стають доступні протягом 10 робочих днів (це не включає в себе вихідні та святкові дні). Можна звернутися безпосередньо до банку, якщо виникли проблеми з оплатою замовлення, щоб дізнатися причину відхилення платежів.
Отримання куплених матеріалів
Як отримати доступ до матеріалів курсу?
Для того, щоб отримати матеріали – просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення (включно з полем – Створити пароль облікового запису). Подробиці дивіться вище в пункті “Чи потрібна реєстрація?”
Ви можете – завантажити файли після оплати:
1) На сторінці оформлення замовлення в пункті “Доставка” виберіть – Завантажити курс відразу після оплати (безкоштовно).
Після оплати – система автоматично направить вас в особистий кабінет у розділ ①”Завантаження”. Тут буде список ваших оплачених матеріалів і посилання на скачування②.
Якщо ви оплачуєте способами, які передбачають переказ грошей із затримкою (наприклад термінал або банківське відділення), посилання на скачування з’явиться тільки після того, як кошти надійдуть на наш рахунок. Після оплати – увійдіть до свого акаунту і натисніть розділ ①”Завантаження”. Тут буде список ваших оплачених матеріалів і посилання на скачування②.
Скільки часу будуть доступні матеріали?
Посилання на ваш курс буде доступне протягом трьох тижнів (21 день) з дня оплати. За цей час ви повинні завантажити всі матеріали на свій пристрій. Після закінчення цього терміну посилання можуть стати неактивними. Це пов’язано з нововведеннями компаній, що надають послуги хмарного сховища. Якщо ви не встигли завантажити куплені курси, напишіть нам на пошту – info@siluette.com.ua
Оплата
Як оплатити замовлення
Ваші дані надійно захищені, оскільки ми ставимося до безпеки платежів дуже серйозно.
МИ ПРИЙМАЄМО…
Ви можете використовувати будь-який із зазначених на іконках нижче способів для оплати замовлення.
– Банківською карткою
– Через систему Приват24
– Готівкою в терміналах Приватбанку
– Готівкою в будь-якому банку
– G pay, Apple pay, Visa checkout, Masterpass.
1. Додайте товар у кошик, натиснувши на кнопку “Купити” і натисніть “Оформлення замовлення”
2. На сторінці оформлення заповніть усі поля і натисніть “Купити”
3. Виберіть спосіб оплати.
4. Введіть дані та дотримуйтесь інструкцій платіжної системи.
Ми дуже серйозно ставимося до шахрайства, тому всі власники кредитних і дебетових карток проходять перевірку й отримують дозвіл на оплату як у нас, так і в банку або емітента картки.
МИ НЕ ПРИЙМАЄМО…
- Оплату післяплатою
- Qiwi (Ківі)
- Webmoney
- Картки без коду безпеки на зворотному боці
Є ПРОМОКОД?
Якщо ви хочете скористатися промокодом, то нагадуємо: можна використовувати тільки один код за замовлення, винятків для цього немає.
Якщо жоден з перерахованих способів оплати вам не підходить, напишіть нам: info@siluette.com.ua або скористайтеся чатом у правому нижньому кутку сторінки нашого сайту. Ми обов’язково допоможемо.
Повертається
Як повернути товар?
Електронні та цифрові товари, а також записані DVD диски – не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. М 172. Якщо ви відчуваєте якісь труднощі в процесі ознайомлення з курсом або маєте інші питання – зв’яжіться з нами. Електронна пошта info@siluette.com.ua.
Повернення грошей
Як повернути гроші?
Ми не повертаємо кошти за придбані матеріали. Дивіться пункт вище. Якщо з якихось причин (технічні та ін.), а також з причин, що не залежать від сайту Siluette, ви не можете отримати доступ до куплених матеріалів, або файли пошкоджено, ви можете звернутися до служби підтримки, і ми допоможемо розв’язати цю ситуацію. Для цього напишіть нам повідомлення за адресою info@siluette.com.ua. У листі вкажіть дату і номер вашого замовлення.