Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Adobe After Effects базовий рівень
Це практичний онлайн-курс з After Effects для графічних дизайнерів будь-якого рівня від викладача, що входить до топ-30 авторів Videohive по всьому світу. Ви буквально з першого заняття будете робити ті проєкти, на яких у наш час можна заробляти. Завдяки гібридному формату, онлайн-заняття повністю віддані під роботу над вашим стартовим портфоліо, причому викладач опрацьовує з вами всі стадії: від ідеї – до фінального втілення. Це добре збалансована насичена програма, зосереджена навколо практики роботи над реальними проєктами.
Навчання ведеться з нуля. Разом із викладачем ви працюєте над унікальними продуктами, вивчаючи всі інструменти та техніки, які потрібні для вирішення ваших поточних завдань. Зроблені на онлайн-курсі проєкти належать вам – їх потім можна використовувати для пошуку замовників. Курс розбитий на тематичні блоки, теорія дається у вигляді якісно записаних відео-уроків, а інтерактивні заняття проходять у відпрацьовуванні кожної теми і виробництві роликів. На виході у вас має вийти набір з декількох роликів, які стануть основою вашого портфоліо на старті в професії і розуміння того, як влаштований ринок і де ви можете вигідно застосувати свої знання.
Чого ви навчитеся?
– Опануєте інтерфейс Adobe After Effects.
– Зрозумієте, як вирішуються основні завдання в програмі.
– Навчитеся різним технікам.
– Створите й наповните своє власне портфоліо.
– Організуєте свій робочий процес.
– Навчитеся створювати анімацію зі статичних зображень.
– Познайомитеся з основами композитингу та зв’язці з Cinema 4D.
Програма майстер класу
ВІДЕО-ЗАНЯТТЯ 1. ПОЧАТОК РОБОТИ
Інтерфейс
Панель Project
Панель Timeline
Панель Effects
Робоча область
Preferences – налаштування деяких параметрів After Effects для прискорення роботи
Робота з композиціями в AE
Інтерфейс вікна Compositions
Призначення композицій, способи роботи з ними
Створення нової композиції, розбір пресетів
Вибір розміру композиції
Вибір частоти кадрів
Вибір співвідношення сторін пікселя
Проста Анімація в АЕ
Ключові кадри, параметри шару
Параметри Position і Anchor Point
Параметр Scale
Параметр Rotation
Параметр Opacity
Рендеринг
Знайомство з Render Queue. Команда Add to Render Queue
Знайомство з Media Encoder. Команда Add to Adobe Media Encoder Queue
ВІДЕО-ЗАНЯТТЯ 2. ФАЙЛОВА СИСТЕМА ТА АНІМАЦІЯ
Імпорт зображень і відеофайлів
Растрові формати jpg, png, tiff, bmp, …
Векторні формати eps, ai, pdf, …
Файли з шарами psd, ai
Секвенції (послідовність файлів 001, 002, …)
Анімовані gif
Відеофайли
Робота з файлами в панелі Project
Організація структури в панелі Project
Інтерпретація (налаштування) імпортованих файлів
Команди Replace і Reload Footage
Створення композиції на основі футажу
Робота з ключовими кадрами
Керування ключовими кадрами на панелі Timeline
Інтерполяція ключових кадрів
Лінійні ключові кадри
Стоп-кадриСтоп-кадри
Згладжування (Easy Ease, In, Out)
Робота з Graph Editor
Motion Blur
Пояснення фізичного ефекту розмиття об’єктів, що рухаються, у кадрі
Увімкнення опції Motion Blur для шару / композиції
Параметри Motion Blur у налаштуваннях композиції
Формулювання домашнього завдання
ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ 3
Розбір домашніх завдань
ВІДЕО-ЗАНЯТТЯ 4. ЕФЕКТИ, ВИРАЗИ, РЕЖИМИ НАКЛАДЕННЯ
Режими накладення
Короткий огляд режимів накладення та принципу їх угруповання
Застосування режимів Screen, Multiply, Color
Застосування Color Dodge і Color Burn
Спеціальні режими Silhouette і Stencil
Ефекти в After Effects
Принцип роботи з ефектами
Порядок застосування декількох ефектів
Використання коригувальних шарів для застосування ефектів
Вбудовані та сторонні ефекти
Огляд ефектів за типами
Розмиття: Fast Blur, Directional Blur, Radial Blur, Lens Blur
Колірна корекція: Curves, Levels, CC Toner….
Ефекти переходу: Grid Wipe, Card Wipe, WarpoMatic, Page Turn…
Світіння, відблиски: Light Rays, Light Burst, Light Sweep, Glow
Найчастіше використовувані ефекти в АЕ
Пресети
Що таке пресет
Де розміщені стандартні пресети анімації
Використання стандартних пресетів After Effects
Збереження свого власного пресета для параметрів анімації
Збереження пресета для Ефектів.
Формулювання домашнього завдання
ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ 5
Розбір домашніх завдань
ВІДЕО-ЗАНЯТТЯ 6. ТЕКСТ, ШЕЙПИ, ЗВ’ЯЗКИ
Зв’язки
Прив’язка шару до іншого.
Поняття Батьківський шар.
Анімація двох однакових параметрів
Анімація за Path
Анімація декількох параметрів
Текстові аніматори
Огляд пресетів текстової анімації
Принцип роботи з аніматорами, параметри та селектори
Range Selector, налаштування у вкладці Advanced
Wiggle Selector, приклади використання
Створення шейпів
Створення готового шейпа
Створення свого шейпа
Налаштування обведення і заливки шейпів
Створення шейпів на основі текстового шару
Створення шейпів на основі векторного футажу
Модифікація шейпів
Об’єднання шейпів у групи
Об’єднання декількох шейпів за допомогою Merge
Зміна розмірів за допомогою Offset Path
Деформація за допомогою Zig Zag, Pucker & Bloat
Анімація шейпів
Анімація на основі Trim Path
Анімація на основі Repeater
Анімація на основі Wiggle Path
Анімація на основі властивостей обведення
Формулювання домашнього завдання
ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ 7
Розбір домашніх завдань
ВІДЕО-ЗАНЯТТЯ 8. МАСКИ, 3D
Поняття маски
Створення маски на звичайний шар
Створення маски для Shape Layerа
Імпорт маски з Ілюстратора
Параметри маски, гарячі клавіші
Трансформація форми маски
Маска в русі
Трекінг Масок
Приклади анімації на основі масок
Режими накладення масок
Track Matte
Маска прозорості та маска світлоти
Прозорість у композиції та імпортованих футажах
Track Matte на основі Alpha
Track Matte на основі Luma
3D в After Effects
Перетворення шару на 3D-шар
Взаємодія двовимірних і тривимірних шарів
Ефект Depth of Field
Camera і Освітлення
Розташування об’єктів у 3D-просторі
Формулювання домашнього завдання
ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ 9
Розбір домашніх завдань
ВІДЕО-ЗАНЯТТЯ 10. КЕІНГ, ТРЕКІНГ, ЗВ’ЯЗКА АЕ ТА PREMIERE PRO
Кеїнг
Поняття Keying
Стандартні засоби кеїнгу в АЕ
Застосування Keylight 1.2
Застосування Difference Matte
Кеїнг за допомогою каналів
Кеїнг із застосуванням Alpha Matte
Кеїнг із застосуванням Luma Matte
Трекінг
Загальні відомості
Робота з панеллю Tracker
Застосування даних трекінгу до об’єктів
Використання даних трекінгу в ефектах
Зв’язування АЕ Premiere Pro
Імпорт даних з Premiere Pro в AE через Dynamic Link
Створення ефектів в АЕ і перенесення їх у прем’єр “онлайн”
Essentials Graphics
Способи імпорту файлів .aep і .prproj
Формулювання домашнього завдання
ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ 11 та ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ 12
Розбір чернеток курсових робіт
Відгуки
Відгуків немає, поки що.