Розпродаж!

Курс 3D-моделювання в Maya: від блокінгу до фінальної моделі

Кращий курс in Maya
-67%
(3 відгуків)

Оригінальна ціна: 1,490 грн.Поточна ціна: 490 грн.

Savings Ви економите: 1,000 грн (67%)
 Покваптеся! Закінчується через

Мрієте створювати вражаючі 3D-моделі, але Maya здається надто складною? Без правильної техніки можна годинами возитися з деталями, втрачаючи головне — форму та силует, і в результаті отримати “пластикову”, неживу модель. Цей курс навчить вас методу швидкого драфтингу, що дозволяє створювати виразні 3D-моделі, зосереджуючись на художній частині, а не на технічних складнощах.

icon
Чому ви навчитеся
  • Check markШвидко створювати “начерки” (драфти) 3D-моделей з примітивів.
  • Check markПрацювати з формою, силуетом, пропорціями та композицією.
  • Check markДеталізувати моделі, додаючи їм “життя” та історію.
  • Check markРозуміти технічні етапи: хайполі, UV-розгортку, запікання текстур.

icon
Для кого цей курс
  • Check mark3D-художники-початківці, які хочуть освоїти Maya.
  • Check markКонцепт-художники, які бажають швидко переносити ідеї в 3D.
  • Check markДосвідчені моделери, що прагнуть прискорити свою роботу.

icon
Вимоги
  • Check markБазове розуміння 3D-графіки.
  • Check markБажання розвивати художнє бачення.
  • Check markВстановлена програма Autodesk Maya.

icon
Курс містить

icon10 годин відео

icon10 статей

icon10 ресурсів для завантаження

iconДистанційно та у зручному для вас темпі

iconПовний довічний доступ

iconЦифровий сертифікат про закінчення

Курс 3D-моделювання в Maya: від блокінгу до фінальної моделі
Курс 3D-моделювання в Maya: від блокінгу до фінальної моделі 1,490 грн Оригінальна ціна: 1,490 грн.490 грнПоточна ціна: 490 грн.
Иконка

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.
Иконка

Купуй 2 курси — 3-й безкоштовно
Подробиці акції
Як купити та отримати курс?
✔️Натисніть «Купити» на сторінці курсу.

✔️Праворуч з’явиться кошик — натисніть «Оформлення замовлення».

✔️Заповніть всі поля (пошта та пароль).

✔️Оплатіть зручним способом (більше 8 способів оплати).

✔️Після оплати з’явиться сторінка подяки з кнопкою для завантаження та посиланням у розділ «Завантаження» вашого акаунту.

✔️Посилання на курс прийде вам на email.

Доступ до курсів: без обмежень за часом.

Детальніше про оплату та безпеку — у довідці >>>

Питання? Пишіть на info@siluette.com.ua або в чат на сайті.

Зверніть увагу: Цей курс представлений у форматі відеозаписів лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримуєте повний доступ до всіх матеріалів одразу після оплати. Мова викладання — російська. Незабаром буде українська версія курсу.

Курс 3D-моделювання в Maya: від блокінгу до фінальної моделі

У світі 3D-графіки головне — це не кількість полігонів, а виразна форма та читабельний силует. Цей курс присвячений мистецтву «драфтингу» — швидкого створення 3D-начерків, які є художньою основою будь-якої успішної моделі. Ви навчитеся швидко переносити ідеї з голови в 3D, знаходити потужні форми та створювати об’єкти, що розповідають історію, чи то техніка, персонажі, чи елементи оточення.

Курс охоплює весь професійний пайплайн створення ігрового асету: від художнього етапу до технічної реалізації. Ви не просто навчитеся натискати на кнопки, а зрозумієте, як думати та бачити як 3D-художник. Ми пройдемо шлях від простого блокінгу з примітивів до створення фінальної моделі з правильною топологією, UV-розгорткою та PBR-текстурами, готової для ігрових рушіїв або кіно.

Що ви опануєте на курсі:

  • Блокінг та робота з формою: Навчитеся за лічені хвилини збирати основні форми та читабельний силует, закладаючи міцний фундамент моделі.
  • Деталізація та «оживлення»: Дізнаєтеся, як наповнювати модель живими деталями, працювати з масштабом, ритмом, пластикою та розповідати історію об’єкта через його пошкодження.
  • Повний технічний пайплайн: Розберетеся з хайполі-моделюванням (Highpoly), створенням UV-розгортки, запіканням карт нормалей та Ambient Occlusion.
  • Текстурування та подача: Навчитеся створювати фотореалістичні PBR-текстури, правильно налаштовувати світло та робити ефектні рендери для портфоліо.
  • Робота із замовником: Зрозумієте, як оцінювати терміни, організувати роботу, проходити співбесіди та постійно розвиватися у професії.
iconiconДетальна програма курсу: 5 етапів створення 3D-моделі

1. Блокінг: Мистецтво форми та силуету

Головне завдання — навчитися швидко переносити ідеї в 3D-редактор та усвідомлено працювати з формами. На цьому етапі ми розвиваємо окомір та вміння створювати читабельний силует.

  • Основи: Швидкий драфт, робота від великих форм до дрібних, пошук ідеї та референсів.
  • Примітиви та великі форми: Побудова основної маси моделі.
  • Силует: Аналіз силуету, робота з пропорціями, масами, читабельністю, масштабом та напрямком форм.

2. Деталізація: Наповнюємо модель життям

Вчимося працювати з формами всередині силуету, робимо об’єкт цікавим та виразним. Додаємо деталі, які розповідають історію.

  • Середні форми: Створення цікавих елементів на силуеті, робота з масштабом геометрії, симетрією, шейдингом, пластикою та ритмами.
  • Пошкодження та «життя»: Додавання акцентів, вм’ятин, подряпин. Створення історії об’єкта через його зношеність.
  • «Анатомія» моделі: Застосування логіки реального світу, опрацювання механіки, розподіл деталізації та імітація матеріалів (тканина, пластик, шкіра, метал, камінь).

3. Технічні етапи: Від скульптури до асету

Тривимірна графіка вимагає розуміння технологій. Розбираємо всі технічні кроки для підготовки моделі до використання в іграх чи кіно.

  • Хайполі (Highpoly): Флоатери, фаски, правильна топологія (Loops and rings), шейдинг, зшивання, щільність сітки, сабдів.
  • UV-розгортка: Робота з чекером, падинги, тексель, оверлапи, симетрія, створення атласів, тримів та тайлів.
  • Запікання карт (Baking): AO, Normal, Curvature, ColorID, Object space. Робота в Marmoset, налаштування Cage.
  • Карта нормалей (Normal Map): Запікання, робота з RGB-каналами, виправлення артефактів, створення фактур та дрібних деталей.
  • Створення конструкторів: Проєктування модульних елементів оточення, інтер’єрів та предметів.
  • Організація проєкту: Правильна структура папок, неймінг, робота з півотами, чистка історії моделі.

4. Подача: Рендер та презентація

Гарну модель можна легко зіпсувати, а погану — врятувати на етапі рендера. Вчимося вигідно представляти свою роботу.

  • Текстури (PBR): Базовий колір, робота з Roughness, Flat light, PBR-шейдери, приховування швів.
  • Світло та оточення: Класична триточкова схема освітлення, композиція та кадрування, створення оточення.
  • Рендер: Налаштування PBR, Flat та Raytrace рендера для фінальної подачі.

5. Робота із замовником та кар’єра

Перетворюємо навички на професію. Вчимося працювати на фрілансі або в студії.

  • Процес: Шляхи розвитку 3D-моделера, оцінка термінів та вартості, організація часу при віддаленій роботі, як проходити співбесіди та уникати вигоряння.
  • Робота: Як почати заробляти 3D-моделінгом, як потрапити в Топ-10 Artstation, робота з іноземними замовниками та в команді.

3 відгуки для Курс 3D-моделювання в Maya: від блокінгу до фінальної моделі

  1. Олег Підтверджений клієнт

    Я моделер, і цей курс допоміг мені вийти на новий рівень. “Як не вигоряти і отримувати задоволення від роботи” – цей блок просто врятував мене. Дякую!

    Корисно? 0 0
  2. Анастасія Підтверджений клієнт

    Технічні етапи розібрані просто до кісток! UV, запікання, топологія – тепер я розумію, як робити “продакшн-реді” моделі. Дуже системно.

    Корисно? 0 0
  3. Максим Підтверджений клієнт

    Курс для тих, хто хоче робити реально круті моделі, як у “Любов, смерть і роботи”. Дуже глибоко і професійно. Драфтинг – це геніальний підхід.

    Корисно? 0 0
Додати відгук