Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 4 години 28 хвилин
Програмне забезпечення: ZBrush, PhotoShop, 3DS Max
Опис:
Цей курс являє собою вичерпну демонстрацію ефективного використання ZBrush для створення гіперреалістичного персонажа. Хоссейн Діба надає ретельний аналіз свого робочого процесу, інструментів і методів, використовуючи рестлера Стіва Остіна як досліджуваного персонажа. Скульптинг реалістичного персонажа починається з низькоякісного базового меша, потім переходить у скульптинг основних форм, де Госсейн фокусується на поліпшенні базового меша та скульптингу орієнтовних анатомічних деталей, таких як вуха та ніс на голові. Далі він починає обробляти вторинні форми. Покращуючи форми м’язів і лицьову анатомію, автор детально аналізує референс, щоб завершити роботу над лицьовою схожістю. Деталі третього порядку додаються за допомогою альфа-каналів і різних технік з пензлями – це маленькі зморшки і пори, які надають шкірі фінальний елемент реалістичності. Після того, як зліпок готовий, Хоссейн показує, як використовувати файбермеш, щоб створити волосся на обличчі, і створює базову текстуру за допомогою полігонального малювання. І на завершення персонажу надають позу майстром транспозиції, а рендер для презентації створюють за допомогою рендерних проходів із ZBrush, які проходять обробку у фотошопі. Художники будь-якого рівня, зацікавлені у створенні реалістичних 3D персонажів, надихнуться цією майстерною демонстрацією від Хоссейна Діби, який щедро ділиться своїм досвідом, думками й техніками.
Про автора:
Головний художник персонажів у WWE
Хоссейн Діба наразі є головним художником персонажів у WWE. До його обов’язків входить моделювання, скульптинг, текстурування та затінення персонажів і істот для анімації, ігор, фільмів і 3D-друку. Пристрасть Хоссейна до вивчення анатомії людини і тварин проявляється в його роботі, яку високо оцінюють його колеги у спільноті ZBrush. З 2008 року Хоссейн розробляє персонажів на основі концептів і фотореференсів для різних проєктів. Він працював як фрілансером, так і на адміністративній роботі, маючи честь зробити свій внесок у Королівську Битву 2016, зробити реалістичні погруддя для Modern Life, Evolve, Atom Universe, Alan Wake remastered, Fallout New Vegas і Batman Arkham Knight.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.