Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 7 годин 38 хвилин
Програмне забезпечення: Maya
Опис:
Ріггінг – це процес, який починається з моменту, коли створено основний дизайн персонажа. Щоб вичавити максимум із персонажа, необхідна максимальна комунікація між моделером, ригером і, якщо можливо, аніматором. Цей урок почнеться з того, що ми візьмемо начерк персонажа, створеного в ZBrush, з уроку Бена Ердта з Моделінгу істоти для продакшену і почнемо створення скелета. Ми займемося створенням повністю функціонального рига до того, як моделер закінчить фінальну версію персонажа з чистою топологією. Ми використовуємо IK, FK і Spline-IK системи, поєднуючи їх за потреби. У деяких місцях ми скористаємося скриптами Python, щоб прискорити процес нашої роботи. Ми використовуємо інструменти, які не входять до стандартного набору інструментів Maya і які допоможуть нам під час скінінгу меша. Це потім стане основою для нашої роботи над фінальною версією персонажа, коли ми перейдемо до наступної стадії ріггінгу: створення контролерів для персонажа. Фінальний результат міститиме простий для використання ріг, який можна використовувати в ігровому рушії.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.