Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 20 годин 40 хвилин
Програмне забезпечення: Maya, 3ds Max або будь-який інший софт для анімації
Розуміння біомеханіки це один із найважливіших аспектів анімації. У цьому 8-тижневому курсі Кайл крок за кроком покаже вам процес створення привабливих, динамічних шотів з урахуванням правил біомеханіки людського тіла.
Ви дізнаєтеся багато корисних технік, які допоможуть вам поліпшити ваші навички анімації, деякі з них – це пошук референсів, створення динамічних поз, опрацювання таймінгу, полірування поз і багато іншого. Результатом вашої роботи стане створення 2 шотів.
Курс призначений для слухачів із середнім рівнем підготовки, з чітким розумінням Maya і принципів анімації.
Про автора: Кайл Кенворзі – аніматор із 8-річним стажем, який працює переважно в індустрії ігор. Він брав участь у таких проектах, як Pirates of the Caribbean Online, Disney’s Toontown і Toy Story Midway Mania.
Зміст курсу
Частина 1 – Планування
– Основна ідея.
– Збір і зйомка референсів.
Частина 2 – Блокінг
– Вивчення референсів.
– Відтворення поз у Maya.
– Анімація зі stepped-тангентами.
Частина 3 – Клинап
– Від блокування до сплайнінгу.
– Приховування частин тіла.
– Перевірка шота.
Частина 4 – Полірування
– Підсумковий клинап.
– Дуги.
– Шари анімації для полірування.
Частина 5 – Другий шот
– Створення контрасту між шотами.
– Об’єднання референсів.
– Анімування проксі геометрії.
Частина 6 – Блокінг
– Методи блокування.
– Анімація камери.
Частина 7 – Клинап
– Перемикання між інверсною і прямою кінематикою.
– Констрейнти.
– Graph Editor.
Частина 8 – Полірування
– nCloth.
– Освітлення та рендеринг.
– Додавання звуку.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.