Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 1 година 13 хвилин
Програмне забезпечення: Maya
У цьому відеокурсі інструктор Чад Роберт Морган дасть нам докладну інструкцію, як використовувати блендшейпи (так само відомі як морф таргети (morph targets)), включно з тим, як використовувати блендшейп ноди, редагувати цілі і як створювати нові. Ми пройдемося основними складнощами, які можуть зламати ваш блендшейп, а також основними порадами, які допоможуть зробити ваш процес створення блендшейпів продуктивнішим. Ми подивимося, як можна комбінувати блендшейпи з кістками в анімації і в якому порядку найкраще працювати, щоб забезпечити коректну анімацію. Ми подивимося, як можна використовувати Mudbox для створення блендшейпів і перенесення їх у Maya за допомогою інструменту OneClick. Ми скористаємося інструментом Paint Blendshape Weights, щоб розподілити зони впливу на наших блендшейпах. Поспостерігайте за порадами професіонала про те, як можна використовувати деформери Wrap, щоб віддзеркалювати ваші блендшейпи, а так само як використовувати інші корисні інструменти в Maya. Ми подивимося на оновлення, доступні в Maya 2016, які полегшать нам роботу з блендшейпами і дадуть змогу їх створювати без цільових моделей. І нарешті, ми подивимося, як експортувати наші блендшейпи з Maya у форматі fbx та імпортувати їх в Unreal Engine для подальшої анімації.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.