Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 10 годин 08 хвилин
Програмне забезпечення: Zbrush 4R8
Опис курсу:
У цьому відеокурсі ви отримаєте тверді знання всіх нових інструментів скульптингу твердотільної поверхні, які з’явилися в Zbrush 4r8s. Як приклад ми створимо модель фантастичного шолома за всіма виробничими стандартами СG індустрії.
Ви побачите як швидко створюються складні елементи деталізації, при цьому буде використано режим Live Booleans. В результаті ми створимо кастомний булеан-об’єкт, також будемо застосовувати пензель match maker – це дасть змогу швидко створити потрібну форму.
Я покажу вам багато різних підходів до застосування лайф булеан об’єктів. Будемо працювати з екстракцією мешів і методами аррей меш – з їхньою допомогою ми будемо як задавати первинну форму моделі, так і проводити деталізацію.
Протягом цього курсу я буду широко застосовувати хоткеї, що особливо важливо для новачків, які тільки освоюють Zbrush. Поясню вам усі “за” і “проти” при виборі між пензлем clip curve і trim curve. Розберемося з використанням пензля chisel і його взаємодією з налаштуваннями morph target.
Зміст:
1. Вступ -4 лекції 42:02
2. Створення базової форми меша -6 лекцій 01:02:50
3. Створення та деталізація лицьової пластини -7 лекцій 01:37:00
4. Створення кібернетичного ока -10 лекцій 02:14:59
5. Деталізація верхньої сторони шолома -9 лекцій 01:48:31
6. Деталізація бічних сторін шолома-10 лекцій 02:02:22
7. Фінальна загальна деталізація та пензель Chisel – 4 лекції 41:05
Відгуки
Відгуків немає, поки що.