Розпродаж!

Створення органічного світу в Unreal Engine 4

Кращий курс в Повний процес 3D

Оригінальна ціна: 1,990 грн.Поточна ціна: 590 грн.

 Ви економите: 1,400 грн (70%)
 Покваптеся! Закінчується через

У цьому відеокурсі, студенти будуть з нуля створювати ігровий рівень в UE4. Курс охоплюватиме основи розміщення та компонування об’єктів UE4, системи рослинності та системи освітлення.

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.

Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.

Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.

 

Тривалість: 18 годин 32 хвилини

Програмне забезпечення: UE4, Maya

Опис:

У цьому відеокурсі, студенти будуть з нуля створювати ігровий рівень в UE4. Курс охоплюватиме основи розміщення та компонування об’єктів UE4, системи рослинності та системи освітлення. Курс допоможе студентам краще зрозуміти робочі процеси розробки рівня та оточення, а також те, як левел-дизайнери, гейм-дизайнери та художники оточення інтегровані в ігровий пайплайн.

Програма курсу:

Частина 1

– Визначаємося зі світом для створення
– Розбираємо, яку роль відіграє художник оточення
– Як побудувати план оточення
– Дивимося, які референси допоможуть нам у досягненні цілей
– Розуміння важливості PST (Головні, Вторинні та Третинні елементи)
– Розбираємо тестовий матеріал
– Плануємо великомасштабне оточення

Частина 2

– Створюємо “Нереальний” ландшафт
– Введення в UnrealTerrain
– Пензлі та методи досягнення ваших цілей
– Шейдер террайна
– Як зробити террайн в Maya

Частина 3

– Компонуємо основу нашого світу
– Прикидаємо оточення
– Створюємо точки інтересу
– Як правильно вести гравця по вашому оточенню
– Знаходимо баланс між артом і дизайном
– Прикидаємо основні кольори
– Робимо простеньке тимчасове освітлення

Частина 4

– Органічна модульність
– Створення природних ассетів, на кшталт скель, каміння та кругляків
– Застосування тайлінг-текстур і базових шейдерів для згуртування всіх ассетів
– Плюси тайлінг-текстур
– Створення головних, вторинних та третинних елементів каміння, що використовуватимуться у створенні оточень

Частина 5

– Садимо насіння
– Вивчаємо систему рослинності в Unreal
– Масиви рослинності та створення процедурної рослинності
– Інструменти розфарбовування рослин в Unreal
– Як надломити потрібну рослину для сцени
– Створення різних варіантів дерев з використання одного і того ж шейдера

Частина 6

– Де природа зустрічає людину
– Як увімкнути в сцену штучні об’єкти
– Як виділити або навпаки відсунути на другий план мету гравця за допомогою асети штучних об’єктів
– Змішуємо природу та штучні об’єкти

Частина 7

– Зібрати, а потім змішати
– Як застосувати техніку PST (Головні, Вторинні та Третинні елементи) до асетів вашої сцени, і як вона може допомогти з’єднати ігрові зони
– Зберемо деталі в особливі точки для привертання уваги та навпаки
– Малювання гравця зі скупченням органічних і штучних ассетів
– Змішання грубих контрастних ділянок оточення, створення плавних візуальних переходів
– Коли та де створювати ділянки для відпочинку, без деталей і рослин

Частина 8

– Тримаємо гравця на гачку
– Важливість історії вашого оточення
– Різні способи перехрещування історій через ваше оточення
– Показуйте, а не розповідайте. Як передати всю історію сцени, без потреби в персонажі
– Створення необхідних для передання історії ассетів, які вдихнуть життя і затягнуть глядача

Частина 9

– Сонце і веселка
– Розбираємося в освітленні Unreal для екстер’єрних сцен
– Як передати настрій і змусити сцену виділятися
– Створення атмосфери: туман, світло, частки
– Динамічно змінюємо вигляд сцени, за допомогою настрою

Частина 10

– Додаємо родзинку
– Фінальні штрихи
– Обговорюємо, що ще можна зробити зі сценою
– Фінальний б’юті-рендер кадрів
– Як використовувати оточення в портфоліо

Чи потрібна реєстрація?

Ні, реєстрація не обов’язкова. Просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення і ваш акаунт створиться автоматично. Дані, які ви ввели на сторінці оплати (пошта, пароль), потім можна використовувати для входу на сайт.

Як оплатити обраний курс?

Наш сайт приймає оплату за допомогою платіжної системи Way For Pay. Усі операції на нашому сайті безпечні та проходять з використанням шифрованого SSL з’єднання. Ми не збираємо і не зберігаємо ваші платіжні дані. Платіжна система повністю гарантує безпеку платежів.

На даний момент доступні такі способи оплати:

  • Банківська картка (будь-яка)
  • Приват24
  • G pay
  • Apple pay
  • Visa checkout
  • Masterpass
  • Миттєва розстрочка та оплата частинами для власників карток ПриватБанку
  • Розстрочка для власників карток Monobank, Ощадбанк, Райффайзен, А-Банк, ОТР Банк, Глобус Банк, Sportbank

1. На сторінці курсу натисніть «Купити»
2. Потім у вкладці, що відкрилася, натисніть «Оформлення замовлення»
3. на сторінці оформлення заповніть усі поля та натисніть «Купити»
4 Автоматично відкриється сторінка платіжної системи.
5. Виберіть спосіб оплати.
6. Введіть дані та дотримуйтесь інструкцій платіжної системи.
7. Після успішної оплати ви будете автоматично направлені на сторінку, де зможете отримати доступ до курсу. Так само вам буде надіслано лист із посиланням на курс.

Якщо жоден з перерахованих способів оплати вам не підходить, напишіть нам: info@siluette.com.ua або скористайтеся чатом у правому нижньому кутку сторінки нашого сайту. Ми обов’язково допоможемо.

Як отримати оплачені матеріали?

Для того, щоб отримати матеріали – просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення (включно з полем – Створити пароль облікового запису).

Після оплати – система автоматично направить вас в особистий кабінет у розділ ①«Завантаження». Тут буде список ваших оплачених матеріалів і посилання на скачування②.

Або натисніть у правому верхньому кутку сайту пункт Мій акаунт, введіть пошту і пароль, який ви придумали, коли оформляли замовлення. У розділі Завантаження є посилання на скачування.

Скільки часу будуть доступні матеріали?

Посилання на ваш курс буде доступне протягом 90 днів з дня оплати. За цей час ви повинні завантажити всі матеріали на свій пристрій. Після закінчення цього терміну посилання можуть стати неактивними. Це пов’язано з нововведеннями компаній, що надають послуги хмарного сховища. Якщо ви не встигли завантажити куплені курси, напишіть нам на пошту – info@siluette.com.ua

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Створення органічного світу в Unreal Engine 4”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *