Розпродаж!

Курс 3D моделей зброї

Оригінальна ціна: 1,590 грн.Поточна ціна: 590 грн.

 Ви економите: 1,000 грн (63%)
 Покваптеся! Закінчується через

У відеокурсі йтиметься про техніку hand-paint і про те, як у ній працювати, а як створювати власні концепти. Теорія обов’язково буде, але її я постараюся звести до мінімуму, адже для нас головне – практичний результат.

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.

Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.

Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.

Hand-Paint – це перша техніка зі створення текстур, яка з’явилася у зв’язку з переходом ігор із 2D у 3D-простір. У ній за допомогою мальованих текстур створюється ілюзія об’єму з освітленням, а також задається інформація за кольором і типом матеріалу.

Hand-paint – це майже завжди стилізація. А стилізований арт завжди і був і буде затребуваний. Якщо подивитися на список популярних ігор, можна переконатися, що в основному в них використовується стилізована графіка.

Є кілька причин того, чому Hand-Paint залишається затребуваним:

– У хорошому виконанні асети в цьому стилі можуть виглядати як живі ілюстрації і приносити естетичне задоволення.
– За рахунок ліміту на кількість і роздільну здатність текстур, а також невеликої кількості полігонів стиль Hand-Paint не сильно навантажує систему. Це дає змогу робити ігри для дуже слабких пристроїв і для більшого розмаїття платформ.
-Грамотно стилізований hand-paint візуально не застаріває довше, ніж графіка, виконана в реалістичному стилі.
-Виробництво стилізованого hand-painted ассета загалом займає менше часу, і завдяки цьому знижується ціна.

Курс складається з трьох великих частин.

Перша частина присвячена 2D.

У ній я розповім про техніку hand-paint і про те, як у ній працювати, а також навчу створювати власні концепти. Теорія обов’язково буде, але її я постараюся звести до мінімуму, закріплюючи її домашніми практичними завданнями, адже для нас головне – практичний результат.

У цій частині ти навчишся:
– Аналізувати технічне завдання, застосовувати на практиці теорію стилізованого дизайну та працювати з референсами.
– Розібратися в базовій теорії кольору та світлотіні.
– Шукати цікаві ідеї, створюючи силуети та начерки дизайну зброї, а також переходити від силуету до більш складних рівнів деталізації.
– Доводити концепти до фінального стану, “уточнювати” дизайн і добирати необхідні кольори за допомогою референсів.
– Створювати концепти, що підтримують, наприклад, для ефектів і кастомізації.
Подібні концепти ти навчишся створювати сам після проходження цього блоку.

Друга частина присвячена 3D-моделінгу.

Тут ми створимо на основі твого концепту тривимірний ассет і пройдемося всіма основними етапами 3D-моделювання. У підсумку в тебе вийде повноцінна модель зброї, готова для використання в грі.

ПРОГРАМА КУРСУ

1. 2D частина

У ній я розповім про техніку hand-paint і про те, як у ній працювати, а також навчу створювати власні концепти. Теорія обов’язково буде, але її я постараюся звести до мінімуму, закріплюючи її домашніми практичними завданнями, адже для нас головне – практичний результат.

У ЦІЙ ЧАСТИНІ ТИ НАВЧИШСЯ:

– Аналізувати технічне завдання, застосовувати на практиці теорію стилізованого дизайну і працювати з референсами.
– Розумітися на базовій теорії кольору і світлотіні.
– Створювати концепти, що підтримують, наприклад, для ефектів і кастомізації.
– Доводити концепти до фінального стану, “уточнювати” дизайн і добирати необхідні кольори за допомогою референсів.
– Шукати цікаві ідеї, створюючи силуети і начерки дизайну зброї, а також переходити від силуету до складніших рівнів деталізації.

2. 3D частина

Тут ми створимо на основі твого концепту тривимірний ассет і пройдемося всіма основними етапами 3D-моделювання. У підсумку в тебе вийде повноцінна модель зброї, готова для використання в грі.

У ЦІЙ ЧАСТИНІ ТИ НАВЧИШСЯ:

– Створювати low-poly модель на основі свого концепту.
– Робити оптимізований UV-mapping.
– Запікати базові карти, що підтримують, на прикладі 3d coat.
– Створювати Diffuse hand-paint текстури.
– Створювати та налаштовувати під вибраний ігровий рушій на прикладі Marmoset такі карти як: Specular, Emissive, Alpha channel.

3. Рендер і презентація

– Наша модель уже готова, але її потрібно виграшно подати – а це не так вже й просто. У підсумку у тебе вийде гарно оформлена робота, яку можна використовувати в презентації або в портфоліо.

У ЦІЙ ЧАСТИНІ ТИ НАВЧИШСЯ:

– Налаштовувати матеріали, світло і рендер у Marmoset.
– А також оформляти презентацію зі скріншотів і відео для свого портфоліо.

ТОБІ НЕОБХІДНІ ДВІ ОСНОВНІ НАВИЧКИ:

– Уміння працювати в Adobe Photoshop.
– Уміння працювати в будь-якій 3D-програмі. У якій – не має значення.

Чи потрібна реєстрація?

Ні, реєстрація не обов’язкова. Просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення і ваш акаунт створиться автоматично. Дані, які ви ввели на сторінці оплати (пошта, пароль), потім можна використовувати для входу на сайт.

Як оплатити обраний курс?

Наш сайт приймає оплату за допомогою платіжної системи Way For Pay. Усі операції на нашому сайті безпечні та проходять з використанням шифрованого SSL з’єднання. Ми не збираємо і не зберігаємо ваші платіжні дані. Платіжна система повністю гарантує безпеку платежів.

На даний момент доступні такі способи оплати:

  • Банківська картка (будь-яка)
  • Приват24
  • G pay
  • Apple pay
  • Visa checkout
  • Masterpass
  • Миттєва розстрочка та оплата частинами для власників карток ПриватБанку
  • Розстрочка для власників карток Monobank, Ощадбанк, Райффайзен, А-Банк, ОТР Банк, Глобус Банк, Sportbank

1. На сторінці курсу натисніть «Купити»
2. Потім у вкладці, що відкрилася, натисніть «Оформлення замовлення»
3. на сторінці оформлення заповніть усі поля та натисніть «Купити»
4 Автоматично відкриється сторінка платіжної системи.
5. Виберіть спосіб оплати.
6. Введіть дані та дотримуйтесь інструкцій платіжної системи.
7. Після успішної оплати ви будете автоматично направлені на сторінку, де зможете отримати доступ до курсу. Так само вам буде надіслано лист із посиланням на курс.

Якщо жоден з перерахованих способів оплати вам не підходить, напишіть нам: info@siluette.com.ua або скористайтеся чатом у правому нижньому кутку сторінки нашого сайту. Ми обов’язково допоможемо.

Як отримати оплачені матеріали?

Для того, щоб отримати матеріали – просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення (включно з полем – Створити пароль облікового запису).

Після оплати – система автоматично направить вас в особистий кабінет у розділ ①«Завантаження». Тут буде список ваших оплачених матеріалів і посилання на скачування②.

Або натисніть у правому верхньому кутку сайту пункт Мій акаунт, введіть пошту і пароль, який ви придумали, коли оформляли замовлення. У розділі Завантаження є посилання на скачування.

Скільки часу будуть доступні матеріали?

Посилання на ваш курс буде доступне протягом 90 днів з дня оплати. За цей час ви повинні завантажити всі матеріали на свій пристрій. Після закінчення цього терміну посилання можуть стати неактивними. Це пов’язано з нововведеннями компаній, що надають послуги хмарного сховища. Якщо ви не встигли завантажити куплені курси, напишіть нам на пошту – info@siluette.com.ua

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Курс 3D моделей зброї”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *