Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Hand-Paint – це перша техніка зі створення текстур, яка з’явилася у зв’язку з переходом ігор із 2D у 3D-простір. У ній за допомогою мальованих текстур створюється ілюзія об’єму з освітленням, а також задається інформація за кольором і типом матеріалу.
Hand-paint – це майже завжди стилізація. А стилізований арт завжди і був і буде затребуваний. Якщо подивитися на список популярних ігор, можна переконатися, що в основному в них використовується стилізована графіка.
Є кілька причин того, чому Hand-Paint залишається затребуваним:
– У хорошому виконанні асети в цьому стилі можуть виглядати як живі ілюстрації і приносити естетичне задоволення.
– За рахунок ліміту на кількість і роздільну здатність текстур, а також невеликої кількості полігонів стиль Hand-Paint не сильно навантажує систему. Це дає змогу робити ігри для дуже слабких пристроїв і для більшого розмаїття платформ.
-Грамотно стилізований hand-paint візуально не застаріває довше, ніж графіка, виконана в реалістичному стилі.
-Виробництво стилізованого hand-painted ассета загалом займає менше часу, і завдяки цьому знижується ціна.
Курс складається з трьох великих частин.
Перша частина присвячена 2D.
У ній я розповім про техніку hand-paint і про те, як у ній працювати, а також навчу створювати власні концепти. Теорія обов’язково буде, але її я постараюся звести до мінімуму, закріплюючи її домашніми практичними завданнями, адже для нас головне – практичний результат.
У цій частині ти навчишся:
– Аналізувати технічне завдання, застосовувати на практиці теорію стилізованого дизайну та працювати з референсами.
– Розібратися в базовій теорії кольору та світлотіні.
– Шукати цікаві ідеї, створюючи силуети та начерки дизайну зброї, а також переходити від силуету до більш складних рівнів деталізації.
– Доводити концепти до фінального стану, “уточнювати” дизайн і добирати необхідні кольори за допомогою референсів.
– Створювати концепти, що підтримують, наприклад, для ефектів і кастомізації.
Подібні концепти ти навчишся створювати сам після проходження цього блоку.
Друга частина присвячена 3D-моделінгу.
Тут ми створимо на основі твого концепту тривимірний ассет і пройдемося всіма основними етапами 3D-моделювання. У підсумку в тебе вийде повноцінна модель зброї, готова для використання в грі.
ПРОГРАМА КУРСУ
1. 2D частина
У ній я розповім про техніку hand-paint і про те, як у ній працювати, а також навчу створювати власні концепти. Теорія обов’язково буде, але її я постараюся звести до мінімуму, закріплюючи її домашніми практичними завданнями, адже для нас головне – практичний результат.
У ЦІЙ ЧАСТИНІ ТИ НАВЧИШСЯ:
– Аналізувати технічне завдання, застосовувати на практиці теорію стилізованого дизайну і працювати з референсами.
– Розумітися на базовій теорії кольору і світлотіні.
– Створювати концепти, що підтримують, наприклад, для ефектів і кастомізації.
– Доводити концепти до фінального стану, “уточнювати” дизайн і добирати необхідні кольори за допомогою референсів.
– Шукати цікаві ідеї, створюючи силуети і начерки дизайну зброї, а також переходити від силуету до складніших рівнів деталізації.
2. 3D частина
Тут ми створимо на основі твого концепту тривимірний ассет і пройдемося всіма основними етапами 3D-моделювання. У підсумку в тебе вийде повноцінна модель зброї, готова для використання в грі.
У ЦІЙ ЧАСТИНІ ТИ НАВЧИШСЯ:
– Створювати low-poly модель на основі свого концепту.
– Робити оптимізований UV-mapping.
– Запікати базові карти, що підтримують, на прикладі 3d coat.
– Створювати Diffuse hand-paint текстури.
– Створювати та налаштовувати під вибраний ігровий рушій на прикладі Marmoset такі карти як: Specular, Emissive, Alpha channel.
3. Рендер і презентація
– Наша модель уже готова, але її потрібно виграшно подати – а це не так вже й просто. У підсумку у тебе вийде гарно оформлена робота, яку можна використовувати в презентації або в портфоліо.
У ЦІЙ ЧАСТИНІ ТИ НАВЧИШСЯ:
– Налаштовувати матеріали, світло і рендер у Marmoset.
– А також оформляти презентацію зі скріншотів і відео для свого портфоліо.
ТОБІ НЕОБХІДНІ ДВІ ОСНОВНІ НАВИЧКИ:
– Уміння працювати в Adobe Photoshop.
– Уміння працювати в будь-якій 3D-програмі. У якій – не має значення.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.