Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
– Як придумати гру і заробити на ній
– Зберете команду і знайдете партнерів для старту
– Розробите проєкт від ідеї до фінансового результату
– Визначте стратегію, щоб зробити вашу гру популярнішою і більш популярною та такою, що продається
У 2020 році третина всіх завантажених мобільних застосунків – ігри І 74% всіх вбудованих покупок відбувалися в іграх
Користувачі з кожним роком витрачають на ігри дедалі більше часу і грошей, а отже, індустрія буде затребуваною і прибутковою. Ви теж можете заробити на власній грі.
Якщо у вас є ідея гри, наш курс розповість, як її створити, вивести на ринок і монетизувати.
Завдяки отриманим знанням ви зберете команду, знайдете партнерів, налаштуєте просування і налагодите бізнес-процеси
Розберіться, як працювати з індустрією ігор
Для кого курс
– Ви – фахівець суміжних галузей
– Працюєте в IT або гейміндустрії та хочете спробувати розвинути свою гру, але не можете сформулювати конкретний проєкт і вибрати стратегію. Не впевнені, що зможете знайти ресурси для старту та зібрати компетентну команду й успішно вивести гру на ринок.
– Викладачі розкажуть, що зараз відбувається на ринку, які фішки краще працюють і з чого почати. Ви самостійно аналізуватимете ринок, оберете оптимальний варіант гри, прорахуєте бюджет і спрогнозуєте доходи.
– Ви – засновник ігрових інді-компаній або ігрових стартапів
– Ваша студія вже робить ігри, але успішно вийти на ринок поки не вийшло. Курс допоможе вам налаштувати монетизацію, залучити трафік, знайти інвестора або видавця.
– Ви пропишете план виходу гри на платформі та складете маркетингову стратегію. Підготуєте пітчі платформам та інвесторам. У результаті – отримаєте очікуваний фінансовий ефект.
– У вас є ідея гри, але поки що немає досвіду
– Ви придумали гру, можливо, навіть почали її розробляти, але ще не розумієте, як працювати з цим продуктом. Курс дасть вам комплексне розуміння, на яких іграх можна заробити гроші, а на яких не можна.
– Ви продумаєте, яку гру хочете робити, і який у цього проєкту потенціал у грошах. Зможете зібрати команду для створення прототипу і скласти пітч.
Програма:
1) Як зробити гру і скільки це коштує
– Ви познайомитеся з основними бізнес-метриками гри і зрозумієте, на яких іграх заробити не вийде.
2) Як використовувати аналітику з максимальним вихлопом
– Розберетеся, яку гру хочете робити, і який у неї фінансовий потенціал.
– Познайомитеся з інструментами пре-аналізу, зрозумієте, на що не витрачати ресурси, побіжно вивчите A/B тести.
3) Аналіз бізнес-моделей і способів монетизації в обраних сегментах
– Дізнаєтеся, що таке ігровий баланс. Зрозумієте логіку трьох основних бізнес-моделей: free-to-play, freemium і paid games.
– Познайомитеся з логікою методів монетизації у free-to-play моделі: in-app purchases, subscriptions і ads.
4) Пошук інвестицій і фінансовий аналіз
– Дізнаєтеся про ключових інвесторів, видавців і кредитні організації.
– Познайомитеся з основами успішних переговорів і укладення договору.
5) Найм команди і налаштування онбордингу
– Вивчіть канали найму і навчитеся проводити інтерв’ю.
– Зможете провести онбординг новачка в команду.
6) Запуск бізнес-процесів усередині компанії
– Дізнаєтеся ключові бізнес-процеси: фінанси, юриспруденція, управління командою, технічна інфраструктура, аналітичні системи.
– Познайомитеся з головними сервісами для організації роботи.
7) Запуск бізнес-процесів із зовнішніми партнерами
Дізнаєтеся про найкращих партнерів на ринку в галузі PR і performance marketing.
8) Створення стратегії запуску гри та робота з маркетингом
– Підготуєте пітч для Google Play, Apple App Store, Steam.
– Визначите стратегії маркетингу для User Acquisition, стратегії Community Management і PR.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.