Розпродаж!

Курс Cinema 4D

Кращий курс в CINEMA 4D

Оригінальна ціна: 1,990 грн.Поточна ціна: 490 грн.

 Ви економите: 1,500 грн (75%)
 Покваптеся! Закінчується через

Найповніший навчальний курс зі створення 3D-графіки та візуальних ефектів у програмі Cinema 4D.

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.

Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.

Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.

Опануйте створення тривимірної графіки та анімації в простій, швидкій та неймовірно потужній програмі Cinema 4D
Cinema 4D – програма, яку з успіхом використовують і початківці, і професійні художники тривимірної графіки для створення вражаючих роликів та дизайну. Основною перевагою цієї програми є те, що вона має дуже простий інтерфейс, зручно взаємодіє з Adobe After Effects та Adobe Photoshop, і її легко вивчати. При цьому вона надзвичайно потужна та характеризується стабільною роботою.

Зміст курсу

Курс складається зі 117 занять, об’єднаних в 11 розділів, і двох бонусів. Загальна тривалість відеоуроків курсу становить 43 години 30 хвилин. У курсі детально розглядаються всі основні можливості та інструменти програми Cinema 4D з самого нуля до професійних вершин.

У навчанні ми зробили наголос на практику, тому в кожному розділі курсу ви будете створювати по кілька власних 3D-композицій.

ГЛАВА 1

Знайомство з програмою Cinema 4D

14 занять (4 год. 11 хв.)

Перший розділ являє собою вступний міні-курс із програми Cinema 4D. Цей розділ розрахований на тих, хто не знайомий з 3D-графікою і програмою Cinema 4D зокрема.

В уроках цього розділу ви познайомитеся з базовими поняттями тривимірної графіки і вперше запустите програму Cinema 4D. Під час цього розділу ви вивчите інтерфейс і базові інструменти цієї програми. Познайомитеся з основами моделювання, текстурування, анімації та рендеру.

Цей розділ не містить нудної теорії, і всі нові знання ви будете отримувати під час практичної роботи над створенням тривимірної анімованої сцени з поїздом.

ГЛАВА 2

Інтерфейс, налаштування та базові функції програми

8 занять (1 год. 46 хв.)

На початку цього розділу ми детально розберемо інтерфейс програми, навчимося налаштовувати його “під себе”, а також вивчимо всі основні панелі та вікна.

Далі ми розберемося, з чого може складатися наш проект. Поговоримо про систему шарів та ієрархію проєкту. У підсумку у вас в голові сформується загальне уявлення структури проєкту. Познайомимося з різними тегами, а також поговоримо про прив’язки. Цей розділ є базовим для всього курсу, оскільки тут показуються прийоми, які використовуються на постійній основі в будь-яких проектах.

Наостанок встановимо корисні розширення для більш продуктивної роботи в програмі.

ГЛАВА 3

Параметричне моделювання

14 занять (3 год. 24 хв.)

Взагалі моделювання буває різним. Якщо вам потрібно створити якусь нескладну модель, то найкраще це зробити за допомогою примітивів, генераторів і деформерів. Так, ви будете обмежені в можливостях, але зате зможете дуже швидко створити необхідну геометрію, налаштовуючи заздалегідь задані параметри.

Такий вид моделювання, безсумнівно, простіший і швидший за полігональне моделювання (коли ви створюєте геометрію, працюючи з полігонами, ребрами і точками).

У цьому розділі ви вивчите всі інструменти параметричного моделювання, які знадобляться вам у подальшій роботі.

ГЛАВА 4

Деформери

14 занять (1 год. 54 хв.)

Ви, напевно, вже здогадуєтеся, що для створення більш складних і ефектних тривимірних сцен звичайних примітивів (куб, сфера, циліндр тощо) буде недостатньо. Виникає питання, як же вирватися за рамки стандартних фігур і створити з примітивів щось більш цікаве? Тут нам на допомогу приходять деформери.

Деформери – це спеціальні інструменти, які, як зрозуміло з назви, можуть деформувати геометрію. Таким чином, ми можемо змінювати будь-які об’єкти і створювати абсолютно нову геометрію. Потрібно зігнути якийсь об’єкт – ось вам деформер Bend, потрібно щось скрутити – деформер Twist, якщо хочете щось підірвати – деформер Explosion.

У цьому розділі ми розглянемо найкорисніші та часто використовувані деформери, які полегшують створення складних і нестандартних моделей.

ГЛАВА 5 Практика 1 заняття (42 хв.)

У попередніх розділах ви дізналися багато нового. Тепер же давайте спробуємо на практичному прикладі закріпити всі отримані знання.

У цьому розділі під чуйним керівництвом автора ви з нуля створите повноцінну композицію з навушниками на основі сплайнів, параметричного моделювання та деформерів.

ГЛАВА 6 Світло і тінь 4 заняття (1 год. 53 хв.)

Світло і тінь – важливі складові будь-якої композиції, тому що саме вони допомагають нам створювати по-справжньому реалістичні 3D-сцени. Достатньо лише правильно налаштувати освітлення сцени, і вона може одразу перетворитися.

Цей розділ дає максимально повний огляд усіх варіантів освітлення сцени в Cinema 4D. Ви познайомитеся з усіма видами джерел світла, починаючи від сонця і закінчуючи звичайною лампочкою. Ви дізнаєтеся різні параметри джерел світла, навчитеся працювати з тінями, а також опануєте прийоми і фішки з освітлення інтер’єрів та екстер’єрів.

Під час цього розділу ми зберемо кілька світлових сетапів, які дадуть вам змогу надалі легко і швидко висвітлити будь-яку модель.

ГЛАВА 7 Матеріали та текстури 10 занять (3 год. 18 хв.)

Ви, напевно, вже знаєте, що якщо в Cinema 4D створити звичайний тривимірний куб, то він буде сірим і непоказним. Як же зробити так, щоб цей куб складався з красивого каменю або скла? Відповідь дуже проста: потрібно створити відповідний матеріал.

Для багатьох матеріали в Cinema 4D – складна і незрозуміла тема. Але під час вивчення цього розділу ви зрозумієте, що робота з матеріалами – це дуже цікаве заняття. У цьому розділі ми розберемо всі методи створення реалістичних матеріалів, починаючи з самих азів. Ви навчитеся з нуля створювати власні матеріали та застосовувати їх до своїх об’єктів. Ми розглянемо створення пластику, різних металів, скла та багатьох інших часто використовуваних матеріалів. В уроках цього розділу ми зберемо власну бібліотеку готових матеріалів, які ви зможете використовувати в наступних проектах.

ГЛАВА 8 Рендер у Cinema 4D 11 занять (3 год. 1 хв.)

Після того як ви створили якусь тривимірну сцену, вам потрібно її відрендерити, щоб отримати фінальне зображення або відео. Від вибору рендера і правильного його налаштування залежить те, наскільки реалістичний і візуально привабливий результат ви отримаєте.

У цьому розділі ви навчитеся працювати з усіма стандартними рендерами: Standard Render, Physical Render, AMD ProRender. Розберемо плюси і мінуси кожного з них, подивимося, як оптимізувати налаштування рендера, щоб не чекати красивих результатів довгими годинами. Крім цього, ви навчитеся робити постобробку відрендеренного матеріалу в After Effects, що дасть змогу додати ще більшого реалізму вашим роботам і зробить їх ще привабливішими.

ГЛАВА 9 Анімація в Cinema 4D. MoGraph 18 занять (5 год. 14 хв.)

Cinema 4D дуже популярна програма серед моушен-дизайнерів. Більша частина роликів з моушен-графікою, які збирають тисячі лайків, створені саме в Cinema 4D і After Effects. Чим же вона заслужила таку любов? Вся справа в тому, що Cinema 4D має розвинену функціональність, націлену на створення приголомшливої анімації. Особливо варто виділити модуль MoGraph, який вбудований у Cinema 4D. Заради цього модуля багато CG-художників і дизайнерів починають використовувати Cinema 4D замість іншого 3D-софту.

MoGraph – це окремий блок з інструментами, що дають змогу розв’язувати й автоматизувати складні анімаційні завдання. На сьогодні ці інструменти використовуються майже в кожному анімаційному ролику. У цьому розділі ми розглянемо всі найнеобхідніші генератори та ефектори з блоку MoGraph. Зберемо кілька ефектних анімованих композицій з нуля. Розберемо принципи анімації та роботу з Timeline у Cinema 4D.

ГЛАВА 10 Динаміка 10 занять (3 год. 37 хв.)

Мало хто знає, але Cinema 4D має широкі можливості зі створення реалістичної динаміки. Інакше кажучи, у програмі Cinema 4D ви можете змусити об’єкти в сцені взаємодіяти один з одним, підкоряючись законам фізики. Об’єкти можуть падати, відскакувати, зіштовхуватися один з одним і навіть розбиватися на частини. При цьому вони можуть зазнавати впливу різних сил, наприклад гравітації, сили тертя, вітру тощо.

Цей розділ присвячений динаміці та різним фізичним симуляціям у Cinema 4D. Тут ми розберемо взаємодію твердих тіл, м’яких тіл, тканин і частинок. Подивимося, як об’єднати динаміку і MoGraph для створення крутих анімаційних ефектів. У цьому розділі буде розібрано найбільше практичних прикладів, починаючи від створення реалістичних руйнувань і закінчуючи цілими анімаційними проектами.

ГЛАВА 11 Просунуте моделювання 18 занять (12 год. 25 хв.)

У попередніх розділах ми вивчили базові техніки моделювання в Cinema 4D. Але для створення складних 3D-моделей цих знань буде недостатньо. Тому в цьому розділі ми заглибимося в тему моделювання й опануємо низку просунутих технік, які допоможуть вам створити будь-яку модель, яку ви тільки можете уявити.

Упор у цьому розділі буде зроблено на полігональне моделювання. За допомогою його ви створите ефектну модель скрипки. В уроках цього розділу ви навчитеся створювати по-справжньому складні 3D-моделі, а також дізнаєтеся про правила побудови полігональної сітки і про те, як уникнути різних небажаних артефактів.

Автор цього розділу – Georgee Dairon, професійний 3D-художник. Georgee спеціалізується на створенні складних 3D-моделей для різних комп’ютерних ігор. Також Georgee – адмін великої спільноти “ВКонтакте” з Cinema 4D.

Чи потрібна реєстрація?

Ні, реєстрація не обов’язкова. Просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення і ваш акаунт створиться автоматично. Дані, які ви ввели на сторінці оплати (пошта, пароль), потім можна використовувати для входу на сайт.

Як оплатити обраний курс?

Наш сайт приймає оплату за допомогою платіжної системи Way For Pay. Усі операції на нашому сайті безпечні та проходять з використанням шифрованого SSL з’єднання. Ми не збираємо і не зберігаємо ваші платіжні дані. Платіжна система повністю гарантує безпеку платежів.

На даний момент доступні такі способи оплати:

  • Банківська картка (будь-яка)
  • Приват24
  • G pay
  • Apple pay
  • Visa checkout
  • Masterpass
  • Миттєва розстрочка та оплата частинами для власників карток ПриватБанку
  • Розстрочка для власників карток Monobank, Ощадбанк, Райффайзен, А-Банк, ОТР Банк, Глобус Банк, Sportbank

1. На сторінці курсу натисніть «Купити»
2. Потім у вкладці, що відкрилася, натисніть «Оформлення замовлення»
3. на сторінці оформлення заповніть усі поля та натисніть «Купити»
4 Автоматично відкриється сторінка платіжної системи.
5. Виберіть спосіб оплати.
6. Введіть дані та дотримуйтесь інструкцій платіжної системи.
7. Після успішної оплати ви будете автоматично направлені на сторінку, де зможете отримати доступ до курсу. Так само вам буде надіслано лист із посиланням на курс.

Якщо жоден з перерахованих способів оплати вам не підходить, напишіть нам: info@siluette.com.ua або скористайтеся чатом у правому нижньому кутку сторінки нашого сайту. Ми обов’язково допоможемо.

Як отримати оплачені матеріали?

Для того, щоб отримати матеріали – просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення (включно з полем – Створити пароль облікового запису).

Після оплати – система автоматично направить вас в особистий кабінет у розділ ①«Завантаження». Тут буде список ваших оплачених матеріалів і посилання на скачування②.

Або натисніть у правому верхньому кутку сайту пункт Мій акаунт, введіть пошту і пароль, який ви придумали, коли оформляли замовлення. У розділі Завантаження є посилання на скачування.

Скільки часу будуть доступні матеріали?

Посилання на ваш курс буде доступне протягом 90 днів з дня оплати. За цей час ви повинні завантажити всі матеріали на свій пристрій. Після закінчення цього терміну посилання можуть стати неактивними. Це пов’язано з нововведеннями компаній, що надають послуги хмарного сховища. Якщо ви не встигли завантажити куплені курси, напишіть нам на пошту – info@siluette.com.ua

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Курс Cinema 4D”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *