Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Наш світ наповнений текстами. Їх занадто багато. І в потоці букв, блоків і списків ми звертаємо увагу на те, що вибивається із загальної канви. На тексти, в яких відчувається енергія і в яких ми бачимо себе і вирішення своїх завдань.
Гіпнотичний копірайтинг – це синтез кількох напрямів (класичного копірайтингу, нейромаркетингу, НЛП, сугестивної лінгвістики, коучингу, міфодизайну), який дає змогу підвищити ефективність тексту. Зробити його несхожим на тисячі інших текстів у мережі.
Це не про маніпуляції (хоча ми маніпулюємо щодня, питання лише в контролі над цим процесом). Це про глибше розуміння цільової аудиторії. Глибше розуміння того, як саме ухвалюється рішення про покупку. І ця історія про самого автора. Якими цінностями та переконаннями керуємося ми, коли створюємо текст.
Для кого цей тренінг?
– Для підприємців і практиків, що допомагають, які самі створюють тексти для своїх проєктів, працюють над розвитком особистого бренду, хочуть здобути системні навички у сфері копірайтингу і тим самим досягти своїх цілей.
– Для копірайтерів, які хочуть систематизувати вже наявні навички та піти далі, шляхом гіпнотичного копірайтингу,
інтегруючи знання у сфері класичного копірайтингу, нейромаркетингу, НЛП, сугестивної лінгвістики, міфодизайну та низки інших напрямків.
Тривалість: 41 год. 48 хв.
Програма інтенсиву
Головний принцип – системність. Ми створюємо основу і один за одним нанизуємо на неї навички, щоб на виході ви отримали комплексну структуру і системне бачення процесу створення тексту.
Гіпнотичний текст: основні характеристики та особливості
– Відмінності від класичного копірайтингу.
– Усвідомлюваний і неусвідомлюваний рівні тексту.
– Принципи роботи над текстом.
Структура тексту
– Особливості структури для різних типів текстів.
– Піраміда нейрологічних рівнів.
Рівні комунікації.
– “Подвійне дно” комунікації.
– Метаповідомлення.
– Контроль метаповідомлень у текстах.
Підготовка до розробки тексту. Аналіз товару/послуги.
– Основні етапи підготовчої частини.
– Базова модель комунікації.
– Аналіз компанії/продукту/послуги.
Аналіз цільової аудиторії.
– Репрезентативні системи.
– Цінності та переконання.
– Провідні мотиви.
– Моделювання розумового процесу.
– Створення портрета цільової аудиторії.
Спіральна динаміка
– Рівні клієнтів за спіральною динамікою.
– Використання цього інструменту в аналізі цільової аудиторії та створенні текстів.
Психотипи
– Аналіз аудиторії за психотипами.
– Використання особливостей різних психотипів у контенті.
Метапрограми
– Створення метапрограмного профілю аудиторії.
– Використання метапрограм у продукті/стратегії/контенті.
Підходи до створення різних видів текстів
– Тексти для лендінгів.
– Тексти для багатосторінкових сайтів.
– Комерційні пропозиції.
– Листи розсилки.
– Контент для розвитку особистого бренду.
Чоловічі та жіночі тексти
– Особливості створення текстів для різних видів ЦА.
– Особливості аргументації для чоловіків і жінок.
– Оптимальні способи підлаштування.
Робота із запереченнями
– Рефреймінги та способи їх використання.
– Мовні розкрутки (“фокуси мови”).
– Правила аргументації.
Психологічні тригери
– Ключові тригери.
– Особливості використання.
– Ланцюжки тригерів.
Сугестивна лінгвістика
– Особливості сугестивної лінгвістики.
– Принципи впливу.
– Шаблони сугестивної мови.
Текст і транс
– Цілі створення трансового стану за допомогою тексту.
– Природні та штучні трансові стани.
– Робота з ключовими ідеями.
Ритміка тексту
– Ритмічний малюнок тексту.
– Принцип “золотого перетину” в копірайтингу.
– Ударні слова в точці зміни ритму.
Міфодизайн
– Принципи створення міфів.
– Особистий міф.
– Архетипи та їхнє використання в текстах.
Метафори та сторітелінг
– Контексти використання метафор і сторітелінгу.
– Концепція сторітелінгу.
– Ключові сценарії.
– Принципи створення метафор і історій, що продають.
Візуальне оформлення
– Особливості візуального оформлення.
– Принципи дизайну з точки зору сприйняття.
– Робота з лінією часу.
Моделі креативності
– Контекст і принципи креативності.
– Моделі креативності.
– Способи генерації ідей.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.