Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Кісткова анімація (skeletal animation) і зворотна кінематика в Unity. Анімуємо персонажа
Чого ви навчитеся
– Створення кісток персонажа та оточення
– Налаштування кісток для плавної та точної анімації
Вимоги
– Встановлений Unity останньої доступної версії
– Встановлений Adobe Photoshop
Опис
Ласкаво просимо в курс зі скелетної анімації (skeletal animation) в Unity 2020!
У цьому курсі Ви дізнаєтеся:
– основні поняття скелетної анімації Unity
– як імпортувати персонажа в проєкт
– як правильно створювати кістки
– що таке IK (інверсна кінематика) і як з нею працювати
– як використовувати кістки та IK для створення анімації
а також торкнемося принципу роботи у вбудованому аніматорі Unity
Курс 100% практичний. Крок за кроком разом з вами ми будемо анімувати персонажа: від імпорту файлу із зображенням і роботи з кістками до підсумкової анімації. Жодної зайвої інформації – тільки корисні інструменти та прийоми, які необхідні для створення скелетної анімації в Unity.
Якщо ви любите створювати ігри в Unity і хочете навчитися створювати анімації персонажів і оточення, використовуючи всю потужність сучасного рушія і нових технологій – приєднуйтесь до курсу!
Для кого цей курс:
Цей курс підійде всім, хто робить ігри на Unity і хоче навчитися створювати скелетну анімацію для своїх ігор
Матеріали курсу
Імпорт персонажа, налаштування кісток, прив’язка до спрайтів
Підготовка файлу для імпорту в Unity
Встановлення пакетів, імпорт PSB в Unity
Побудова скелета, робота з кістками
Створення геометрії для спрайтів
Додаємо ваги кісткам
Анімація та кінематика
Базові поняття про анімацію
Інверсна (зворотна) кінематика (IK)
Ланцюгова кінематика (Chain Solver)
Доробляємо персонажа
Висновок
Відгуки
Відгуків немає, поки що.