Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Повне занурення в маркетинг
Після курсу ви намацаєте точки зростання і розвинете особисті скіли, а також навчитеся обирати найефективніші інструменти аналітики та просування. Якщо ваш бюджет близький до 0 – розповімо, як залучати клієнтів з мінімальними витратами.
Відео записи 35 вебінарів. Якість відеозапису невисока, проте це не заважає сприйняттю інформації.
Кому підійде?
ПІДПРИЄМЦЯМ І CEO
Стабілізуйте і збільшуйте прибуток за рахунок digital-стратегій
ДИРЕКТОРАМ З МАРКЕТИНГУ
Розвивайте й ефективно просувайте продукт в умовах, що змінюються
МАРКЕТОЛОГАМ У СТАРТАПІ
Отримайте фреймворки з просування стартапів і отримайте незамінні навички для роботи в невеликій команді
МАЙБУТНІМ БІЗНЕСМЕНАМ
Використовуйте чужий досвід для власного стартуПочатківцям-маркетологамЗаповніть прогалини в знаннях, навчаючись на реальних
прикладах і почніть заробляти по-справжньому.
Курс навчить
– Запускати і масштабувати ефективні рекламні кампанії в Facebook, Instagram, VK, Linkedin, Quora та інших каналах
– Вимірювати ефективність і працювати з данимиАналізувати ринок і вчитися на помилках конкурентів
– Знаходити й утримувати аудиторіюТочно аналізувати трафік за допомогою Google Analytics, Яндекс.Метрики й інших інструментів
– Налаштовувати комунікацію, яка стимулює повторні купівліПродвигати продукт без бюджету
DIGITAL-СТРАТЕГІЯ
ви навчитеся:
– аналізувати ринок
– аналізувати конкурентів
– проводити cust. dev і генерувати гіпотези
– створювати позиціонування на підставі аналізу та на реальних кейсах
КРЕАТИВ
ви навчитеся:
– створювати креативи
– використовувати фреймворки для створення креативів у широких кампаніях
– створювати landing page для performance-кампаній
– шукати, проводити співбесіди та наймати в команду дизайнерів і копірайтерів
– ви навчитесь/для performance, засновані на custdev.
GROWTH HACKING & ACTIVATION
ви навчитеся:
– шукати точки зростання в продукті, формулювати, пріоритезувати і правильно тестувати гіпотези щодо поліпшення
– прототипувати й аналізувати продуктову воронку (на підставі CJM і даних аналітики) для того, щоб розуміти, де вузькі місця і як з ними працювати
– формувати, аналізувати й коригувати призначений для користувача шлях під потреби бізнесу (за рахунок e-mail, sms, браузерних пушів, ретаргетінга, месенджер-маркетингу)
ЗАПУСК РЕКЛАМНИХ КОМПАНІЙ
ви навчитеся:
– використовувати основний функціонал усіх значущих інструментів таргетованої реклами в Росії (Facebook, Instagram, VK, MyTarget)
і на Заході (Snapchat, Twitter, LinkedIn)
– створювати ефективну архітектуру рекламних кампаній, оптимізувати й масштабувати ефективні рішення
ухвалювати рішення на цифрах й опануєте механіки правильного аналізу (моделі атрибуції Facebook, Facebook analytics)
так само ви побачите кращі креативні практики маркетологів з Кремнієвої Долини
RETENTION MARKETING
ви навчитеся:
– робити так, щоб клієнти робили покупки постійно, і ростили LTV усередині вашого бізнесу
– самостійно сегментувати клієнтську базу (RFM/когортний аналіз) і впроваджувати сегментовані розсилки
– проєктуватиефективну тригерну карту для збільшення конверсії (аналіз воронки в GA, Miro тощо).)
– базовій верстці емейл-розсилок (на прикладі Stripo) та основам формування макетів листів, зокрема вивчіть лайфхаки листів, що продають
– проводити А/В/N-тестування в рамках e-mail-маркетингу (і проєктувати змінні для тестів) для того, щоб будувати e-mail-маркетинг, що ґрунтується на даних
WEB-АНАЛІТИКА
ви навчитеся:
– оцінювати вплив веб-аналітики на бізнес-результати
– коректно встановлювати аналітику на сайт і в мобільний застосунок
– налаштовувати Google AnalyticsЯндекс.Метрику, створювати й працювати зі звітами, фільтрами, сегментами
– тестувати аналітику за допомогою GTM, браузерної консолі та інтерфейсу
– правильно планувати реалізацію аналітики на проєктах та дізнаєтеся найпоширеніші помилки фахівців.
У наші дні практично ніхто не вчить, як правильно наймати маркетологів і проходити співбесіди на посаду директора з маркетингу. Експерти з Qmarketing з прогресивними хард-скіллами в діджиталі розкриють секрети вже робочих кейсів, дадуть чек-листи і проведуть кілька симуляцій у прямому ефірі.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.