Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Зміст
Starter
Урок 1. 00:32:42
Вступ до мови програмування. У першому уроці курсу ви познайомитеся з мовою С і з середовищем розробки Visual Studio. Ви дізнаєтеся для чого призначена ця мова програмування, і як використовувати Visual Studio для створення простої програми. Вивчивши матеріали цього відео, ви зрозумієте, що таке транслятори і зможете написати свою першу програму на С .
Урок 2. 00:29:26
Пристрій пам’яті, системи числення та зберігання інформації. У другому уроці ви познайомитеся з поняттям біта і байта, будовою ОЗП і процесора. Також ви дізнаєтеся про зв’язок між процесором і ОЗП, і навчитеся створювати змінні.
Урок 3. 00:34:34
Типи даних. У третьому уроці ви познайомитеся з типами даних у мові С . Ви навчитеся створювати змінні та вибирати імена й типи для них. Вивчивши матеріали цього уроку, ви зможете виконувати арифметичні операції над значеннями різних типів і створювати неявно типізовані змінні.
Урок 4. 00:33:41
Умовні оператори. У четвертому уроці курсу ви розглянете оператори розгалуження для побудови умовних конструкцій і зрозумієте, як працюють ці оператори. Ви навчитеся використовувати тернарний оператор, умовні конструкції if…else і оператор багатозначного вибору switch…case.
Урок 5. 00:50:45
Логічні оператори. Метою уроку є розгляд логічних операторів, бібліотеки символьних функцій, маніпуляторів і прапорів, призначених для форматування введення виведення.
Урок 6. 00:49:24
Циклічні конструкції в C .Метою уроку є розгляд циклічних конструкцій та їх видів.
Урок 7. 00:36:19
Функції. Метою уроку є розгляд циклічних конструкцій та їхніх видів.
Урок 8. 01:09:00
Покажчики. Метою уроку є розгляд роботи покажчиків. Розглянути, що таке покажчики, як їх створювати та використовувати. Розуміти для чого використовуються покажчики.
Урок 9. 00:36:01
Робота з Функціями. Метою уроку є познайомити слухача з таким поняттям, як перевантаження функцій. Навчиться розуміти рекурсію та створювати прості та складні рекурсивні функції. У другій частині уроку слухати познайомиться з посиланнями, дізнається для чого вони потрібні та як з ними працювати.
Урок 10. 00:50:02
Масиви. Метою уроку є знайомство з масивами та роботою з ними.
Урок 11. 00:32:16
Робота з рядками. Метою уроку є розгляд способів і методів роботи з рядками.
Урок 12. 00:17:29
Простори імен. Метою уроку є розгляд просторів імен.
Урок 13. 00:21:32
Директиви препроцесора. Метою уроку є розгляд Директив препроцесора, їх види, призначення та застосування.
Essential
Урок 1. 00:39:22
Найпростіші користувацькі типи даних. Навчити студентів створювати структуру, об’єднання та перерахування, пояснити різницю кожного, показати приклади використання.
Урок 2. 00:26:02
Клас та об’єкт. Навчити студентів створювати класи та об’єкти, описати базові можливості класу, його використання, показати на практиці принцип модульності та інкапсуляцію.
Урок 3. 00:31:07
Спадкування, поліморфізм. Навчити студентів розуміти та застосовувати на практиці принципи ООП: успадкування та поліморфізм.
Урок 4. 00:27:07
Множинне успадкування. Навчити студентів розуміти і застосовувати на практиці множинне успадкування, віртуальне успадкування, приведення поліморфних типів за допомогою dynamic_cast.
Урок 5. 00:51:14
Додаткові можливості класів.
Урок 6. 00:31:39
Шаблони. Навчити студентів розуміти принцип роботи з шаблонами і застосовувати на практиці шаблонні функції та класи, спеціалізацію шаблонів.
Урок 7. 00:34:48
Розумні покажчики. Навчити студентів розуміти необхідність використання розумних покажчиків, у чому їхні переваги перед звичайними покажчиками, вивчити стандартні покажчики зі стандарту C 11: unique_ptr, shared_ptr, weak_ptr.
Урок 8. 00:36:50
Винятки. Навчити студентів розуміти потребу використання винятків як окремий вид обробки помилок, у яких випадках можна і потрібно використовувати винятки, у яких небажано. Навчити студентів створювати власний клас винятків, ознайомити з переліком стандартних.
Advanced
Урок 1. 00:43:30
Виведення типів при використанні шаблонів, auto і decltype. Навчити студентів розуміти і застосовувати на практиці базові механізми виведення типів С, розглянути історію виведення типів, починаючи з шаблонів, закінчуючи auto & decltype.
Урок 2. 00:49:26
Функтори. Навчити студентів розуміти та застосовувати на практиці функтори та їхні різновиди, суміжні інструменти: покажчики на функції, std::function, std::bind, лямбда-вирази.
Урок 3. 01:08:13
Стандартна бібліотека шаблонів. Контейнери. Навчити студентів розуміти і застосовувати на практиці контейнери зі стандартної бібліотеки шаблонів STL, розібрати такі типи контейнерів, як послідовні, впорядковані та невпорядковані асоціативні, а також адаптери контейнерів.
Урок 4. 00:45:37
Стандартна бібліотека шаблонів. Ітератори та алгоритми. Навчити студентів розуміти і застосовувати на практиці ітератори та алгоритми зі стандартної бібліотеки шаблонів STL, розібрати такі типи ітераторів як введення, виведення, односпрямовані, двоспрямовані та довільного доступу. Розглянути базові алгоритми.
Урок 5. 00:46:19
Паралельне програмування. Потоки та засоби їхньої синхронізації. Навчити студентів розуміти і застосовувати на практиці базові механізми паралельного програмування зі стандартної бібліотеки потоків, розібрати примітиви синхронізації, основи паралелізму і конкурентності.
Урок 6. 00:38:20
Паралельне програмування. Задачі та паралельні алгоритми. Навчити студентів розуміти і застосовувати на практиці базові механізми паралельного програмування на основі задач зі стандартної бібліотеки, розібрати принципи міжпотокової комунікації, показати існування паралельних алгоритмів у новому стандарті.
Урок 7. 00:40:38
Rvalue-посилання, семантика переміщення і пряма передача. Навчити студентів розуміти та застосовувати на практиці базові механізми семантики переміщення, вивчити поняття rvalue & lvalue-посилань, універсальних посилань, прямого передавання та застосування їх на практиці.
Урок 8. 00:45:41
Шаблони проектування та С . Навчити студентів розуміти та застосовувати на практиці базові патерни (шаблони) проектування, такі як фасад, стратегія, спостерігач, будівельник і декоратор.
Урок 9. 00:38:08
Метапрограмування. Навчити студентів розуміти й застосовувати на практиці базові механізми метапрограмування, показати застосовність шаблонного метапрограмування в мові С .
Урок 10. 00:43:59
Корисні нововведення С 17. Навчити студентів розуміти та застосовувати на практиці механізми нового стандарту С 17.
Урок 11. 00:38:05
Робота з файлами. Навчити студентів розуміти та застосовувати на практиці базові механізми роботи з файлами, а саме читання та запис, показати, які проблеми можуть виникнути та шляхи їх вирішення.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.