Розпродаж!

Як відкрити свій магазин одягу – відеокурс

Кращий курс в Модний бізнес

Оригінальна ціна: 1,990 грн.Поточна ціна: 790 грн.

 Ви економите: 1,200 грн (60%)
 Покваптеся! Закінчується через

Відеозаписи лекцій. Ви навчитеся грамотно планувати продажі та асортимент колекцій, генерувати власний трафік через онлайн майданчики. Зрозумієте, як вибудувати єдину систему продажів онлайн-роздріб. Дізнаєтеся все про менеджмент у ритейлі – приміщення і закупівля обладнання, підбір і мотивація команди, документообіг і товарооблік та безліч іншої інформації, яка допоможе вам відкрити свій магазин одягу.

(10 відгуків)
Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.

Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.

Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.

 

Як відкрити свій магазин одягу – покроковий відео курс

Свій магазин одягу або шоу-рум допоможе підвищити продажі колекції та скоротить витрати через повернення, привабить нових клієнтів, що надають перевагу примірюванню перед покупкою та особистим візитам.

Ви навчитеся грамотно планувати продажі та асортимент колекцій, генерувати власний трафік через онлайн майданчики. Зрозумієте, як вибудувати єдину систему продажів онлайн-роздріб.

Дізнаєтеся все про менеджмент у ритейлі – приміщення і закупівля обладнання, підбір і мотивація команди, документообіг і товарооблік. У вас буде докладний посібник – як відкрити свій магазин одягу.

Що унікального в курсі?

Курс “Як відкрити свій магазин одягу” ведуть виключно фахівці практики з багаторічним досвідом роботи в одежному роздробі. Курс складається з чотирьох блоків:

 

Бізнес-план
– прорахуєте бізнес-план відкриття
– розробите стратегію залучення покупців
– визначите нішу, місце і формат майданчика

 

Приміщення та мерчендайзинг
– придумаєте візуальне оформлення торговельного майданчика
– ефективно спроєктуєте приміщення і світло, підберете необхідне обладнання, оформите вітрини та інтер’єр

 

Товар
– розрахуєте асортиментну матрицю в штуках і грошах
– навчитеся вести товарний облік і аналітику

 

Продажі та просування

– навчитеся планувати обсяг і динаміку продажів
– дізнаєтеся про способи залучення онлайн-аудиторії в магазин і шоурум
– розберетеся, чому сучасний рітейл має бути мультиканальним

 

Як відкрити свій магазин одягу – інструкція. Група студентів на лекції.

Що унікального в курсі?

Курс “Як відкрити свій магазин одягу” ведуть виключно фахівці практики з багаторічним досвідом роботи в одежному роздробі. Курс складається з чотирьох блоків:

 

Для кого курс і як використовувати отримані знання?

Якщо ви плануєте відкрити свій магазин одягу
Зможете відкрити свій роздрібний магазин. Дізнаєтеся про формати магазинів, брендинг, познайомитеся з системами товарообліку та категорійним менеджментом.
Якщо ви вже керуєте магазином одягу, неважливо, своїм чи ні
Дізнаєтеся, як підвищувати продажі на падаючому ринку. Визначите, на якому етапі бізнесу має сенс масштабувати його і тд.

 

Викладачі курсу “Як відкрити свій магазин одягу”

На курсі ви навчитеся:

– Обирати потрібний формат і концепцію магазину

– Гармонійно доповнювати онлайн продажі роздробом

– Підвищувати середній чек і лояльність клієнтів за рахунок надання додаткових послуг

– Планувати асортимент колекції з мінімальними залишками, ґрунтуючись на трендах, споживчій поведінці та досвіді успішних марок

– Знаходити партнерів для мультибрендового магазину і будувати з ними взаємовигідні відносини

– Наймати і мотивувати команду співробітників

– Організовувати ефективні маркетингові кампанії онлайн для залучення клієнтів

– Вести “прозорий” і зрозумілий товарооблік і документообіг.

– Масштабувати бізнес або перейти на модель продажу франшиз.

Короткий опис курсу

Блок 1. Визначення концепції магазину, бізнес-планування

  • Розробка ідеї та концепції магазину
  • Вибір торгового простору
  • Переговори з орендодавцем
  • Інвестиції, окупність, рентабельність

Блок 2. Маркетингові дослідження

  • Основні інструменти будь-якого дослідження (якісні та кількісні методи): як обрати адекватний інструмент для ухвалення правильного рішення, і як відрізнити інформаційне “сміття” від об’єктивної інформації?
  • Дослідження споживачів: як визначити позиціонування марки/магазину/колекції та потреби клієнтів?
  • Дослідження ринку і роздрібних покупців для цінового позиціонування компанії: як визначити рівень можливої націнки і конкретної ціни на продукт?
  • Оцінка ємності локації ТЦ або стріт-ритейлу: як визначити, чи буде ефективним новий магазин (аналіз трафіку, цільової аудиторії, конкурентного оточення)?
  • Продуктові дослідження: як розширити або змінити асортиментну матрицю
  • Разові дослідження, регулярні дослідження та дослідження як частина операційного процесу: хто відповідає за дослідження, за актуальність цифр і хто ними користується?

Блок 3. Асортиментна матриця і категорійний менеджмент, частина 1

  • Концепція категорійного менеджменту і стратегія розвитку компанії на майбутній сезон.
  • Розробка товарного класифікатора; автоматизована система управління (АСУ) і вимоги до неї.
  • Формування структури асортименту на майбутній сезон; балансування асортименту за шириною і глибиною.
  • Формування стартових цін реалізації на товарні групи; визначення цін ефективної закупівлі.
  • Детальний план розвитку товарних категорій на майбутній сезон.
  • Розрахунок оптимальної кількості SKU для кожного тижня; формування бюджету на закупівлю. план виробництва контенту і бюджет у розрізі категорій.
  • Оцінка комерційної ефективності брендів; формування портфеля брендів на майбутній сезон.
  • Розробка тренд-бука на майбутній сезон.
  • Підготовка технічного завдання для розробки колекції на майбутній сезон; визначення кількості колекцій/капсул і тривалості їх представленості в асортименті майбутнього сезону.
  • Сезонне відбирання колекцій згідно зі стратегією, бюджетом, затвердженими планами; формування асортиментної матриці, замовлення товару і матриці первинного розподілу товарів.

Блок 4. Асортиментна матриця та категорійний менеджмент, частина 2. Байїнг

Аналітика, необхідна для ефективного управління асортиментом; формати аналітичних звітів.

  • Робота зі стоками; підготовка та проведення переоцінок і промо-акцій, аналіз їхньої ефективності.
  • Контроль завантаження магазинів і своєчасності підсортувань; перекидання товарів між магазинами.
  • Викладення та ротація товару в торговому залі та банерів на сайті згідно з маркетинговим планом та сезонною матрицею.
  • Моніторинг ринку: асортимент, ціни та акції конкурентів; робота із запитами клієнтів, регіональних менеджерів, даними маркетологів.
  • Пошук нових постачальників і асортименту, що задовольняє концепції та стратегії розвитку компанії; робота з наявним портфелем брендів і отримання найкращих умов роботи.
  • Вимоги до контенту, його підготовка до завантаження на сайт і актуалізація.
  • Розробка тренінгів з трендів, новинок, хітів, промо-акцій для регіональних менеджерів і продавців.
  • KPI для категорійних менеджерів.
  • Перша закупівля (до відкриття магазину) – що закуповувати: портрет покупця, асортимент, коли закуповувати
  • Будні байєра: ведення брендів від етапу закупівлі до кінцевого продажу клієнту: робота з постачальниками, торговельний зал, робота з торговельним персоналом, робота з клієнтами, аналіз продажів, підготовка до закупівельної сесії: бюджетування та аналіз, пошук нових брендів
  • Закупівельна сесія, чого боятися, про що навіть не мріяти та інші корисні поради

Блок 5. Позиціонування, брендинг, неймінг, фірмовий стиль. Маркетинг, вибір ніші

  • вибір ніші
  • брендинг і неймінг
  • позиціонування
  • фірмовий стиль
  • маркетинг до і після запуску

Блок 6. Інструменти підвищення продажів. Лояльність. Розвиток мережі

  • інструменти підвищення продажів (маркетинг, реклама): оформлення вітрин, мерчендайзинг, знижки, акції, бонуси
  • просування в соц. мережах і нові технології
  • інструменти підвищення лояльності покупців: програма лояльності, сервіс, аромомаркетинг, атмосфера, фірмовий стиль
  • система лояльності та методи обліку, робота з базою покупців
  • розширення мережі (необхідність та інвестиції в розвиток)

Блок 7. Проектування магазину. Мерчендайзинг

  • Що таке роздрібна торгівля?
  • Історія появи магазинів і торгових центів
  • Класифікація підприємств роздрібної торгівлі
  • Зовнішній вигляд і дизайн магазину залежно від його типу
  • На що варто звернути увагу під час проєктування магазину
  • Команда і склад проєкту
  • Вартість оздоблювальних робіт при будівництві магазину
  • Складові частини магазину: фасад, торговельний зал, освітлення, торговельне обладнання
  • Матеріали, що використовуються для оздоблення і при виготовленні торгового обладнання
  • Що таке мерчендайзинг і навіщо це потрібно
  • Історія мерчендайзингу з 19 століття
  • Мерчендайзинг як ‘ледачий продаж’
  • Вітриністика
  • Види декорацій
  • Варіанти розміщення манекенів для досягнення різних цілей
  • Важливість правильного підсвічування вітрини
  • Постановка завдання і первинна товарна аналітика
  • Розміщення і монтаж обладнання, встановлення/спрямування світла
  • Підготовка товару до виставлення в залі (відпарювання, вішалки, бирки, захист, види викладки в стопках)
  • Види розвішування (за товарними категоріями, гардеробна, змішана, креативна) залежно від товару і поставлених завдань
  • Оперативне реагування на погоду і свята/події
  • Чому якісний мерчандайзинг і сервіс дають захист від спонтанного злодійства.

Блок 8. Команда: як шукати та управляти

  • Потреба в персоналі: розрахунок чисельності, графіки, фонд оплати праці
  • Інструменти пошуку
  • Підбір персоналу – як оцінити і вибрати? як визначити суму винагороди?
  • Управління персоналом – як адаптувати? як мотивувати? як утримати?

Блок 9. Операційний менеджмент у роздробі

  • Система продажів
  • Ключові показники ефективності роботи магазину
  • Операційна діяльність Універмагу

Блок 10. Стимулювання продажів і робота з клієнтами

Планування продажів у магазині

  • план продажів: мрії засновників і реальність
  • які KPI актуальні та керовані?
  • як розрахувати план продажів на зміну?
  • як домогтися виконання?

Лояльність покупців у роздробі

  • які покупці бувають?
  • які методи маркетингової активності сьогодні залишаються ефективними
  • що очікують наші покупці сьогодні

Мотивація

  • матеріальна та нематеріальна мотивація
  • як же “змусити” їх посміхатися?

Контроль і зворотний зв’язок

  • як правильно вибудувати систему контролю в роздрібній торгівлі?
  • “батіг і пряник” – класика жанру. Працює у вашому бізнесі?
  • інструменти практичного контролю
  • правила надання зворотного зв’язку співробітникам

Блок 11. Як управляти трафіком із соціальних мереж. Кейс успішного відкриття власного монобренду 12Storeez і шоуруму російських дизайнерів

Омніканальність сучасного роздробу: як управляти трафіком із соціальних мереж для збільшення продажів у магазині.

  • Чому роздрібний магазин необхідний навіть нішевим брендам
  • SMM: самостійно чи на аутсорсі
  • SMM стратегія просування бренду, таргетинг у соц мережах

Відкриття мультибрендового магазину російських дизайнерів

  • Відкриття мультибренду: Інвестиції, концепція простору, бізнес-планування
  • Робота з персоналом: типи продавців і як з ними працювати, як вибрати байєра, особливості роботи складувальника
  • Аналітика і робота із залом: ротація товарів, сезонність корнерів
  • Взаємодія з дизайнерами
  • Презентація магазину в ЗМІ та на маркетах
  • Інтернет-магазин і лукбуки

Кейс з успішного запуску власного монобрендового магазину на прикладі 12Storeez. Клієнтський сервіс і мультиканальність ритейлу.

  • Вибір локації для магазину
  • Взаємодія з орендодавцем
  • Розробка дизайн проєкту: адаптація під різні формати. Зонування простору.
  • Ефективність приміщення.
  • Вибір торгового обладнання
  • Ремонт і запуск
  • Підготовка до відкриття. Чек-лист.
  • Принципи організації відділу по дружбі з клієнтами
  • Взаємодія онлайн і офлайн магазинів – мультиканальність

Блок 12. Товарооблік і артикуляція

  • Огляд програм із товарообліку
  • Плюси та мінуси кожної з програм, практичні поради
  • Формування артикулів
  • Облік залишків
  • Маркування та пакування товарів

Блок 13. Просування та реклама

  • Просування в соціальних мережах: стратегія, вибір SMM-фахівця, вимірювання ефективності.
  • Як відрізнятися від інших брендів і ростити лояльну аудиторію.
  • Органічні пости та платна реклама – практичні кейси. Робота всередині команди або на аутсорсингу.
  • Синергія офлайн ритейлу і соц мереж – взаємодія каналів
  • Піар бренду: робота зі ЗМІ, лідерами думок і заходами, ключові завдання

Блок 14. Юридичні аспекти ритейлу

  • Договір оренди
  • Повернення товарів
  • Приймання платежів
  • Найм співробітників
  • Вимоги до інформації на етикетках
  • Штрафи

Блок 15. Масштабування бізнесу та франчайзинг

  • Аналіз поточної бізнес-моделі компанії, виявлення готовності до масштабування
  • Вибір оптимальної стратегії зростання: збільшення в продуктовій лінійці або відкриття дилерських центрів, власних магазинів, корнерів, інтернет-майданчиків, під’єднання нових каналів продажів: у РФ, у Європі тощо.
  • Розрахунок бюджету виходячи з цілей і обраної стратегії.
  • Рекомендації з підготовки компанії до змін, пов’язаних із масштабуванням: зміни в структурі роботи, в команді, в комунікації з b2b тощо.
  • Розробка франчайзингу: договір, опис, презентація для партнерів, рекомендації з пошуку партнерів, система звітності, сервісний пакет для клієнтів, розрахунок бізнес-моделі для партнерів і вартість цього проекту для компанії

Загальний обсяг відеоматеріалу становить – 14,4 ГБ, тривалістю 59 годин. Відео файлів – 14 штук (у форматі мр4, вони відкриваються на будь-якому відеоплеєрі, чи то комп’ютер, чи то планшет, чи то мобільний телефон).

 

Кому буде корисний курс?

 

Багато людей мріють отримати роботу в новій і цікавій для них сфері, але не знають з чого почати. Часто виявляється, що в місті, де ми живемо, немає потрібних курсів, або вони дуже дорогі, або в їхній корисності ви сумніваєтеся. Крім того, не завжди є можливість відвідувати їх регулярно – особливо коли у вас робота та інші справи. Але це не привід відмовлятися від своєї мрії!

Ми – допоможемо вам. Вам не доведеться їздити в інші міста і країни і витрачати купу грошей на проїзд, проживання, харчування та відчувати інші незручності для того, щоб прослухати курс або тренінг. Крім того, ви можете займатися з потрібною вам швидкістю, робити довгі перерви і завжди зможете знову переглянути матеріал, а це неможливо, якщо ви відвідуєте курси офлайн. Це справді зручно, правда?

Переваги цього курсу та онлайн формату

Ви можете переглянути всі лекції онлайн або завантажити їх на свій пристрій одразу ж після оплати. Усі матеріали на сайті від викладачів, які мають безпосередній практичний досвід, успішно працюють у модній індустрії та у сфері іміджу.

 

Чи потрібна реєстрація?

Ні, реєстрація не обов’язкова. Просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення і ваш акаунт створиться автоматично. Дані, які ви ввели на сторінці оплати (пошта, пароль), потім можна використовувати для входу на сайт.

Як оплатити обраний курс?

Наш сайт приймає оплату за допомогою платіжної системи Way For Pay. Усі операції на нашому сайті безпечні та проходять з використанням шифрованого SSL з’єднання. Ми не збираємо і не зберігаємо ваші платіжні дані. Платіжна система повністю гарантує безпеку платежів.

На даний момент доступні такі способи оплати:

  • Банківська картка (будь-яка)
  • Приват24
  • G pay
  • Apple pay
  • Visa checkout
  • Masterpass
  • Миттєва розстрочка та оплата частинами для власників карток ПриватБанку
  • Розстрочка для власників карток Monobank, Ощадбанк, Райффайзен, А-Банк, ОТР Банк, Глобус Банк, Sportbank

1. На сторінці курсу натисніть «Купити»
2. Потім у вкладці, що відкрилася, натисніть «Оформлення замовлення»
3. на сторінці оформлення заповніть усі поля та натисніть «Купити»
4 Автоматично відкриється сторінка платіжної системи.
5. Виберіть спосіб оплати.
6. Введіть дані та дотримуйтесь інструкцій платіжної системи.
7. Після успішної оплати ви будете автоматично направлені на сторінку, де зможете отримати доступ до курсу. Так само вам буде надіслано лист із посиланням на курс.

Якщо жоден з перерахованих способів оплати вам не підходить, напишіть нам: info@siluette.com.ua або скористайтеся чатом у правому нижньому кутку сторінки нашого сайту. Ми обов’язково допоможемо.

Як отримати оплачені матеріали?

Для того, щоб отримати матеріали – просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення (включно з полем – Створити пароль облікового запису).

Після оплати – система автоматично направить вас в особистий кабінет у розділ ①«Завантаження». Тут буде список ваших оплачених матеріалів і посилання на скачування②.

Або натисніть у правому верхньому кутку сайту пункт Мій акаунт, введіть пошту і пароль, який ви придумали, коли оформляли замовлення. У розділі Завантаження є посилання на скачування.

Скільки часу будуть доступні матеріали?

Посилання на ваш курс буде доступне протягом 90 днів з дня оплати. За цей час ви повинні завантажити всі матеріали на свій пристрій. Після закінчення цього терміну посилання можуть стати неактивними. Це пов’язано з нововведеннями компаній, що надають послуги хмарного сховища. Якщо ви не встигли завантажити куплені курси, напишіть нам на пошту – info@siluette.com.ua

10 відгуків для Як відкрити свій магазин одягу – відеокурс

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Як відкрити свій магазин одягу – відеокурс”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *