Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Відео курс Apple Motion. Базовий рівень – це унікальний курс, що базується на систематизованих матеріалах підручників Apple Pro Training, сотні подкастів Ripple Training, присвячених Apple Motion, усіх відеокурсах з Apple Motion від Марка Спенсера та величезному практичному досвіді викладача.
Apple Motion – програма для створення анімованої графіки, титрів, частинок і візуальних ефектів. З її допомогою створено 95% усіх ефектів, переходів, генераторів і титрів для Final Cut Pro X. Apple Motion служить як для оформлення відео, створення анімованих титрів, створення мовленнєвої графіки (оформлення телепередач), так і створення самостійних анімаційних роликів найширшого застосування – від реклами до освіти. Опанувавши навички використання Apple Motion, можна не вдаватися до послуг сторонніх підрядників, самостійно виконавши анімацію, візуальні ефекти, розширити можливості FInal Cut Pro X, навчитися застосовувати й редагувати вже готові темплейти для Final Cut – як вбудовані, так і сторонніх розробників, створювати візуалізацію для музичних треків, інфографіку, рекламні ролики та багато чого, багато чого іншого.
Apple Motion дає змогу редагувати графіку в реальному часі. Анімація за допомогою Поведінки? економить час, полегшує редагування і внесення змін у міру створення продукту. Вбудовані інструменти частинок, реплікатори, шейпи, фільтри та поведінки, величезна бібліотека попередньо встановленого контенту з готовими елементами анімації – все це дає змогу дуже швидко та якісно, повністю самостійно виготовити анімовану графіку. Цей курс закладе фундамент для вашої роботи в програмі, а наступний, просунутий рівень – відшліфує вашу навичку і дасть хорошу практику.
ЧОГО ВИ НАВЧИТЕСЯ?
– Ви вивчите інтерфейс програми (роботу з шарами і групами, налаштування поведінок і анімацію за ключовими кадрами, масштабування зображення у вікні Canvas),
– Навчитеся застосовувати інструменти Anchor Point, Transform, Edit Ponts, Adjust Item, Edit Shape,
– Попрацюєте з реальним матеріалом – візьмете ролик, імпортуєте фотографію, проанімуєте її, додасте текст, проанімуєте текст за допомогою ключових кадрів і параметричних поводжень – результатом стане вміння працювати з поводженнями (основоположний інструмент у Моушн), із масками (на базі кривих Безьє і бі-сплайнів), із оформленням і атрибутами тексту.
– Навчитеся працювати з динамічними та статичними частинками – їх можна використовувати для створення динамічних анімацій (наприклад, дим, сніг, чарівний пил) або статичних шаблонів-фонів (для підкладок і заставок).
ДЛЯ КОГО ЦЕ?
Курс розрахований на людей без досвіду – найширшу аудиторію: школярі та студенти, відеоблогери, режисери монтажу, які працюють з Final Cut, арт-директори та дизайнери (які за службовим обов’язком своєї професії стикаються з моушн-графікою), продюсери, відеографи, художники, які працюють із відео, менеджери, які бажають створювати ефектні відео-презентації та інфографіку.
ЩО ВАМ ЗНАДОБИТЬСЯ?
– Для успішного проходження курсу вам знадобиться комп’ютер Mac.
– Програма Apple Motion 5.4.
– Програма Final Cut.
– Базові навички роботи за персональним комп’ютером.
Програма доступна для найширшого кола осіб і не передбачає наявності особливих навичок і освіти у учнів.
ЗАНЯТТЯ 1 – ОСНОВИ РОБОТИ
– Створення проекту
– Типи проектів Motion
– Огляд інтерфейсу
– Таймлінія
– Інспектор
– Canvas
– Імпорт матеріалу
– Два типи графіки: растрова і векторна
– Шари і групи
– Особливості груп у Motion
– Атрибути шару
– Проста анімація
– Ключові кадри
ЗАНЯТТЯ 2 – ПОВЕДІНКИ (BEHAVIORS)
– Класифікація ефектів
– Фільтри
– Поведінки
– Генератори
– Режими накладання шарів
– Multiply, Add, Screen, Overlay
– Прості поведінки
– Grow/Shrink, Throw, Move
– Симуляції
– Gravity, Random Motion, Edge Collision
ЗАНЯТТЯ 3 – МАСКИ ТА КРИВІ
– Криві
– Типи кривих: Безьє і Bi-Spline.
– Форми існування кривої: шейп і маска
– Маски
– Типи масок: растрові та векторні.
– Способи застосування масок
– Шар Image Mask
– Збереження пресетів
– Папка Favorites
– Імпорт проєктів всередину інших проєктів
– Формат .molo
– Імпорт кривих з Adobe Illustrator
ЗАНЯТТЯ 4 – РОБОТА З ОБВЕДЕННЯМ
– Параметри обведення у шейпів
– Stroke
– Dynamics
– Geometry
– Поведінки для анімації шейпів і обведення
– Randomize, Write on, Wriggle, Sequence paint
– Траєкторія руху
– Контур руху (motion path)
– Прив’язка до траєкторії за допомогою поведінки
ЗАНЯТТЯ 5 – РОБОТА З ТЕКСТОМ
– Типи тексту
– Звичайний текст, параграф, текст на контурі.
– Інструменти
– Text
– Transform Glyph
– Атрибути тексту
– Заливка, градієнтна заливка
– Обведення
– Форматування
– Поведінки для тексту
– Sequence Text, Type On, Scroll Text, Align To
ЗАНЯТТЯ 6 – АНІМАЦІЯ ТА ШВИДКІСТЬ
– Анімація
– Детальна робота з ключовими кадрами
– Інтерполяціяанімаційні криві
– Робота зі швидкістю відео
– Ретаймінг
– Створення стопкадрів
ЗАНЯТТЯ 7 – ПАРАМЕТРИЧНІ ПОВЕДІНКИ
– Ramp, Rate, Stop, Oscillate, Quantize, Wriggle
– Робота з поведінкою Link
– Поведінки для звуку
ЗАНЯТТЯ 8 – ЧАСТИНКИ, ЧАСТИНА 1
– Види частинок
– Статичні та динамічні
– Статичні частинки
– Реплікатор
– Вкладені реплікатори
– Поведінки для реплікатора
ЗАНЯТТЯ 9 – ЧАСТИНКИ, ЧАСТИНА 2
– Динамічні частинки
– Вкладені емітери
– Поведінки для динам.частинок
Відгуки
Відгуків немає, поки що.