Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 02 години 19 хвилин
Програмне забезпечення: 3ds Max, ZBrush, Unreal Engine 4
Опис:
Цей курс призначений для фахівців з оточення в ігровій індустрії середнього та просунутого рівнів, які хотіли б вивчити нові навички фотограмметрії, щоб збирати оточення, використовуючи Unreal. У цьому курсі Брайан Ректенвальд пройдеться всім процесом від початку до кінця і розбереться з різними підходами і техніками, використовуваними для створення фотореалістичної, але стилізованої сцени. Планування, захоплення і підчищення, а також створення готових до реалтайму моделей і безшовних текстур здійснюється за допомогою Reality Capture, 3ds Max, Marmoset Toolbag і ZBrush.
Браян обговорить скульптинг скель, використовуючи ZBrush, а потім затекстурує, використовуючи Substance Painter з відсканованими текстурами як основу. Після того, як він закінчить із готовими для гри об’єктами, він пройдеться філософією і підходом із “залом об’єктів”, які часто використовуються в продакшені, щоб допомогти в організації та підготовці сцени до складання. Насамкінець Браян збере пустельну сцену в Unreal, розібравши створення матеріалів, освітлення і загальну філософію щодо модульних оточень у відеоіграх.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.