Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 2 години 12 хвилин
Програмне забезпечення: Substance Painter
Опис:
Усім текстурщикам, увага! Нарешті, завдяки новому відеокурсу “Substance Painter” усі ваші мрії збулися! Коли-небудь задавалися питанням – як саме, топ художники з Ubisoft і Activision створюють своїх висококласних/бездоганних персонажів? Повчіться у майстра текстурування Себастьяна Гіро (Sebastien Giroux) – він проведе вас лабіринтом технік, гідних застосування найскладнішими студійними художниками у світі. Завдяки технологіям Allegorithmic, текстурники зараз отримали можливість досліджувати нові методи створення матеріалів з високоінтерактивним шейдингом для 3д ассетів. Після перегляду цього відео, ви, подібно до студійних майстрів, також зможете творити чудеса візуалізації.
Розділи курсу:
Вступ
Себастьян пробіжиться основними аспектами відеокурсу і торкнеться деяких, більш тонких моментів, що стосуються умінь/навичок, яких належить навчитися.
Глибина і Нормалі
У межах програми XNormal розглянемо запікання карт поверхневої деталізації з моделі з високою роздільною здатністю на болванку з низькою роздільною здатністю, унаслідок чого отримаємо карти нормалей (normal) і колірної ідентифікації (colorID).
Перейменування текстур
Навчимося розбивати модель на текстурні сети, щоб Substance Painter зміг зрозуміти – на які частини моделі потрібні окремі матеріали. Розбивку розглянемо і в 3DSMax, і в Maya, щоб більшість людей змогла нею користуватися там, де їм зручно.
Запікач Substance
Глибокий розгляд найпотужнішого способу запікання, що надається модулем випікання Substance Painter, у якому немає потреби розтягувати (explode) частини геометрії.
Створення матеріалів
У процесі роботи над матеріалами, навчимося вибудовувати маски та користуватися ними, відчуємо міць Substance Painter і те, як швидко ця програма може генерувати завершений продукт.
Матеріали та експорт
Зробимо огляд усіх складових моделі та її матеріалів, потрібних для досягнення кінцевого результату. Потім, експортуємо текстури для візуалізації на ігровому рушії.
Рендер у Marmoset
В останньому розділі, на прикладі рушія Marmoset Toolbag 2, побачимо, на який рівень інтегрованості здатний Substance Painter по відношенню до ігрових рушіїв.
Про викладача
Себастьян Гіро (Sebastien Giroux) 7 років працював моделером/текстурщиком і фахівцем з шейдингу в індустрії кінофільмів, потім переключився на відеоігри та, серед іншого, у компанії Ubisoft Montreal взяв участь у розробці FarCry4 і Rainbow Six Siege. Зараз, він працює в Activision над одним ще не анонсованим ААА проєктом. Він дуже захоплена людина і завжди, подібно до новачка-ентузіаста, шукає якісь нові способи, щоб стати ще кращою у своїй галузі.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.