Розпродаж!

Курс Substance Painter: Професійне текстурування від художника з Ubisoft

-63%
(4 відгуків)

Оригінальна ціна: 1,590 грн.Поточна ціна: 590 грн.

Savings Ви економите: 1,000 грн (63%)
 Покваптеся! Закінчується через

Ваші 3D-моделі виглядають пласкими та нереалістичними? Витрачаєте години на текстурування, але не можете досягти якості, як в іграх від Ubisoft чи Activision? Без глибокого розуміння Substance Painter та PBR-пайплайну ваші роботи не зможуть конкурувати на сучасному ринку. Цей курс від Себастьяна Гіро, художника з текстур, який працював над FarCry 4 та Rainbow Six Siege, розкриє вам усі секрети студійного процесу. Ви пройдете повний цикл створення текстур для ігрової моделі та навчитеся створювати ассети ААА-рівня, готові для вашого портфоліо та ігрових рушіїв.

icon
Чому ви навчитеся
  • Check markПовному пайплайну текстурування для ігрових ассетів.
  • Check markЗапікати карти Normal, AO, ColorID та інші з high-poly на low-poly.
  • Check markСтворювати складні PBR-матеріали, використовуючи шари, маски та генератори.
  • Check markЕкспортувати текстури та професійно рендерити модель у Marmoset Toolbag.

icon
Для кого цей курс
  • Check mark3D-художників, які хочуть освоїти Substance Painter на професійному рівні.
  • Check markМоделлерів, які прагнуть самостійно створювати фінальні текстури для своїх робіт.
  • Check markХудожників-початківців, які хочуть вивчити індустріальний стандарт текстурування.

icon
Вимоги
  • Check markНаявність готової high-poly та low-poly моделі для текстурування.
  • Check markБазові знання програм 3D-моделювання (Maya або 3ds Max).
  • Check markВстановлене ПЗ: Substance Painter, Marmoset Toolbag, XNormal.

icon
Курс містить

icon10 годин відео

icon10 статей

icon10 ресурсів для скачування

iconНавчання у зручному для вас темпі

iconПовний довічний доступ

iconЦифровий сертифікат про закінчення

Курс Substance Painter
Курс Substance Painter: Професійне текстурування від художника з Ubisoft 1,590 грн Оригінальна ціна: 1,590 грн.590 грнПоточна ціна: 590 грн.
Иконка

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.
Иконка

Купуй 2 курси — 3-й безкоштовно
Подробиці акції
Як купити та отримати курс?
✔️Натисніть «Купити» на сторінці курсу.

✔️Праворуч з’явиться кошик — натисніть «Оформлення замовлення».

✔️Заповніть всі поля (пошта та пароль).

✔️Оплатіть зручним способом (більше 8 способів оплати).

✔️Після оплати з’явиться сторінка подяки з кнопкою для завантаження та посиланням у розділ «Завантаження» вашого акаунту.

✔️Посилання на курс прийде вам на email.

Доступ до курсів: без обмежень за часом.

Детальніше про оплату та безпеку — у довідці >>>

Питання? Пишіть на info@siluette.com.ua або в чат на сайті.

Зверніть увагу: Цей курс представлений у форматі відеозаписів лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримуєте повний доступ до всіх матеріалів одразу після оплати. Мова викладання — російська. Незабаром буде українська версія курсу.

Опануйте текстурування на рівні ААА-студій

Substance Painter — це індустріальний стандарт для створення текстур у геймдеві та кіно. Цей курс, створений досвідченим художником з Ubisoft та Activision, проведе вас через усі етапи професійного робочого процесу. Ви дізнаєтеся не просто про функції програми, а про філософію та техніки, які дозволяють створювати висококласних персонажів та об’єкти, що вражають своєю реалістичністю.

Від запікання карт до фінального рендеру

Курс побудований як покроковий гайд, що охоплює весь пайплайн текстурування.

? Етапи створення текстур у курсі

1. Підготовка та запікання

Використання XNormal для запікання карт Normal та ColorID. Правильне найменування об’єктів та текстурних сетів у Maya/3ds Max для коректної роботи в Substance Painter. Глибоке вивчення потужного вбудованого запікача Substance.

2. Створення матеріалів

Практична робота зі створенням реалістичних матеріалів. Ви навчитеся ефективно використовувати шари, маски, генератори та процедурні текстури для досягнення бажаного результату швидко та гнучко.

3. Експорт та рендеринг

Огляд усіх створених матеріалів, правильний експорт текстур для ігрового рушія та фінальна презентація вашої роботи. Ви навчитеся налаштовувати освітлення та матеріали в Marmoset Toolbag 2 для створення вражаючих рендерів для портфоліо.

Про викладача

Себастьян Гіро — художник з 7-річним досвідом у кіноіндустрії та геймдеві. Працював у Ubisoft Montreal над FarCry 4 та Rainbow Six Siege, а також в Activision над неанонсованим ААА-проєктом. Його досвід — це гарантія того, що ви вивчите актуальні та затребувані на ринку техніки.

Підніміть свої навички текстурування на новий рівень. Навчіться у майстра та почніть створювати візуальні дива!

4 відгуки для Курс Substance Painter: Професійне текстурування від художника з Ubisoft

  1. Степан Підтверджений клієнт

    Курс від майстра з Ubisoft – це вже показник якості. Дуже професійний підхід.

    Корисно? 0 0
  2. Едуард Підтверджений клієнт

    Запікання без “вибуху” моделі – дуже крутий лайфхак. Заощадило купу часу.

    Корисно? 0 0
  3. Зінаїда Підтверджений клієнт

    Нарешті зрозумів, як працюють маски і генератори. Substance Painter – це просто магія!

    Корисно? 0 0
  4. Іванна Підтверджений клієнт

    Коротко і по суті. За 2 години дізнався більше, ніж за місяць самостійного вивчення.

    Корисно? 0 0
Додати відгук