Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 12 годин 35 хвилин
Програмне забезпечення: Maya, Unreal Engine 4, xNormal, Adobe Photoshop, Quixel Suite
У цьому курсі ми обговоримо процес створення зброї для рушіїв нового покоління, на кшталт Unreal Engine 4. Ми почнемо зі створення високо-полігональної моделі в Майя. Ми покажемо деякі нові інструменти, доступні в Майя 2015 року і створимо з їхньою допомогою низько-полігональну модель. Ми покажемо вам інструменти для прискорення створення UV-розгортки. Потім обговоримо різні способи запікання карт нормалей, за допомогою Maya transfer maps і Xnormal.
Для процесу текстурування, ми скористаємося дивовижним плагіном Photoshop, Quixel Suite. За допомогою DDO, ми згенеруємо деякі основні текстури для PBR-рендерингу всередині Анріл чотири. І, врешті-решт, ми зберемо всі частини моделі та текстури разом в Unreal Engine 4. Ми покажемо вам, як зробити красиві та гнучкі матеріали.
Цей курс підходить як для новачків у геймдеві, так і для досвідчених, які хочуть підняти свої роботи на новий рівень. Якщо хочете отримати практичні знання зі створення якісного асету на прикладі зброї, то цей курс для вас.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.