Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Тривалість: 2 години 11 хвилин
Програмне забезпечення: Zbrush, Photoshop
Опис курсу:
На цьому курсі його автор – Рафаель Грассеті продемонструє процес створення дизайну персонажа в ZBrush з розрахунком на те, що цей дизайн буде використано надалі в продакшн процесі. Ви побачите весь хід робочого процесу від створення скетчу до фінальної оптимізації моделі та рендерингу з текстурами. Рендер модель персонажа наочно показує що вона готова для використання в іграх та анімаційних роликах.
Автор курсу зараз живе в Каліфорнії, у місті Санта Моніка і працює над франшизою “God of War”. Почав він свою кар’єру в 2004 р. в одній із бразильських рекламних студій. Після 3-х років роботи провідним моделером, він став фрілансером і спеціалізувався на персонажах для анімаційних роликів, рекламі та дизайні іграшок, співпрацював з багатьма великими компаніями, включно з Hasbro, Marvel і Ubisoft. У 2011 р. він переїхав до Канади і працював у Bioware (EA) як провідний художник із персонажів над такими проектами, як Mass Effect і Dragon Age. Переїхавши до Каліфорнії у 2013 р., працював у SONY (VASG), як супервайзер із персонажів і працював із такими проєктами, як Killzone: Shadow Fall, Infamous 3 і The order:1886. Потім він працював з Santa Monica Studio як головний художник над серією проєктів God of War.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.