Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Про курс
У соцмережах буває така проблема: зміст контенту якісний і цікавий, але у візуальній складовій стрічки немає концепції та однаковості. У результаті кожен пост живе сам по собі, а аудиторія не вловлює, яку ідею транслює бренд, і може отримати неоднозначне враження про продукт. Це призводить до низьких охоплень і продажів.
Ми створили курс, де ви навчитеся самостійно з нуля розробляти фірмовий привабливий стиль бренду так, щоб через соцмережі доносити його цінності.
Кому підійде курс
Інтернет-маркетологам і SMM-менеджерам
Навчитеся використовувати дані аналізу аудиторії та конкурентів, щоб самостійно без дизайнера створювати візуальний контент. Зрозумієте, як поставити завдання дизайнеру й оцінити його роботу
Власникам бренду
Освоїте навички створення впізнаваного і привабливого контенту в єдиній стилістиці. Зрозумієте, як оформити свої соцмережі так, щоб зростали продажі
Ви навчитеся
Підбирати шрифти
– Дізнаєтеся, як шрифт впливає на характер акаунта. Зможете вибрати той, який найкраще підходить під ваш бренд
Ретушувати фотографії у Photoshop
– Розберетеся, як правильно використовувати фільтри та ефекти, щоб швидко підготувати фотографію до публікації
Створювати векторну графіку в Illustrator
– Зможете намалювати прості графічні елементи, щоб урізноманітнити візуальні прийоми та додати акцентів
Створювати колажі
– Дізнаєтеся, як використовувати техніку колажування, щоб створювати виразну композицію з різних елементів
Монтувати відео
– Вивчіть основи монтажу, щоб публікувати відео з якісною картинкою, гарним звуком і незвичайними візуальними ефектами
Створювати 3D-графіку та gif-анімацію
– Почнете використовувати інструменти, щоб створити нескладні об’ємні зображення та коротку анімацію
Програма курсу:
Основи брендингу
Ви визначитеся з темою проєкту і платформою, на якій варто вести акаунт. Сформулюєте позиціонування бренду, tone of voice і комунікаційне повідомлення.
– З чого складається комунікаційна архітектура
– Що таке “концепція”
– Як скласти мапу асоціацій
– Як сформулювати повідомлення бренду
– Як придумати неймінг і слоган
Основи візуальної комунікації
Вивчите основні елементи візуальної комунікації, навчитеся їх підбирати та поєднувати. Сформулюєте концепцію візуалізації для свого акаунта на основі аналізу конкурентів і запитів вашої цільової аудиторії.
– Що таке дизайн і як працює дизайнер
– Що таке фірмовий стиль
– Що таке референс і мудборд: у чому відмінності та переваги
– Тренди емоційних повідомлень
– Як підібрати правильний шрифт для бренду
– Як обробка фото- і відеоконтенту допомагає говорити з ЦА однією мовою
– Помилки візуалів і смислів акаунтів
Професійні інструменти
Ви вивчите основні інструменти та можливості графічних редакторів Adobe Illustrator і Photoshop. На цьому етапі ви почнете наповнювати свій акаунт роботами, які створите в рамках модуля.
Як намалювати векторні зображення в Adobe Illustrator
Як створити новий логотип для проєкту або поліпшити поточний
Як ретушувати фотографії в Adobe Photoshop
Як створити 3D-графіку та gif-анімацію
Робота з фото
Дізнаєтеся, як швидко підготувати фотографію до публікації, не використовуючи професійні програми. У цьому модулі продовжите створювати контент для свого акаунта і наповнювати його.
– Як обробляти фото простими інструментами
– Як правильно накладати текстові блоки
– Колажування в додатках
– Як створювати пресети
Робота з відео
Ви навчитеся монтувати відео в спеціальних програмах і зможете створювати власні якісні відеоролики для різних форматів публікацій.
– Основи монтажу
– Як грамотно використовувати ефекти та обробляти відео
– Як працювати зі звуком
– Як додати у відео додаткові елементи
– Як створити стоп-моушн і маски для Інстаграм
Організація фотозйомки
Ви дізнаєтеся, як організувати зйомку самостійно, не звертаючись до агентств. Вивчіть жанри фотографії та правила зйомки для початківців.
– Жанри фотографії: що і для яких цілей використовувати
– Як правильно поставити ТЗ фотографу
– Як вибрати майданчик для зйомки
– Як працювати з моделями: пошук і комунікація
– Яке обладнання знадобиться для зйомки
Відгуки
Відгуків немає, поки що.