Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Ми будемо вигадувати і моделювати з нуля 3D концепти Sci-Fi гармат, мін, гранат, турелей і багато іншого. Коли потрібно розібрати нову тему, ми починатимемо з теорії та референсів, а потім відкриватимемо сцену і моделюватимемо з нуля. На кожному етапі викладач пояснюватиме, чому зроблено саме так. Ми не будемо думати про топологію і подальші етапи пайплайна, нас цікавлять принципи.
Цей курс для тих, хто:
Хоча б на базовому рівні вміє моделювати в Maya, Blender, 3ds Max або будь-якій аналогічній програмі з полігонами. Зробив хоча б одну цікаву модель, і може сказати: “Я замоделював це! Це точка “А”, тепер я готовий до більшого!” Якщо не вмієш працювати в ZBrush, Marvelous Designer і Fusion – нічого страшного, ці програми ми розберемо з нуля.
А ось основи полігонального моделювання в Blender ми розглядати не будемо. Тому новачкам рекомендую для початку пройти базовий курс про основи 3D моделювання.
Програма курсу:
Блок 1. технічний
40% контенту від усієї програми
ZBrush
– Основи інтерфейсу. Навігація. Move, scale, rotate, пензлі Робота з примітивами
– Роздільна здатність геометрії, Divide, DynaMesh
– Робота з масками, полігрупами, Extract
– Просунуті інструменти для роботи
– Практична частина
Blender
– Основи інтерфейсу, базові функції
– Інструменти, яких не було в безкоштовному міні-курсі
– Інструменти для просунутої роботи
– Практична частина
Fusion
– Основи інтерфейсу
– Особливості роботи в програмі (grid, history, save, перспектива, камера)
– Створення скетчів (види скетчів, фаски, trim, offset, mirror, constraints)
– Робота з панеллю Solid (extrude, sweeper, pattern, press null, fillet, chamfer, combine, split body, move copy)
– Вкладка Construct (offset plane, plane through, plane along)
– Form modeling (загальний пайплайн, примітиви box, plane, cylinder, quadraball; редагування форм, insert edges, subdivide та інші функції)
– Patch modeling
– Практична частина
Marvelous designer
– Як і для чого нам потрібна ця програма
– Стандартний сетап для роботи
– Налаштування симуляції
– Інструменти для створення патернів
– Робота з shape, dart, line avatar
– Налаштування експорту
– Практична частина
Блок 2. художній
60% контенту від усієї програми
“Грані” краси і робота над кожною з них:
– Силует
– Комплексність
– Деталізація
– Асиметрія
– Різниця матеріалів
– Центр уваги
– Шаруватість
– Контрасти форм
– Розміри об’єктів
– Кілька секретних, про які ти дізнаєшся на курсі
За кожним пунктом – теорія, розбір на реальних моделях, практичне завдання.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.