Розпродаж!

Курс інструменти бізнес-аналітика

Оригінальна ціна: 1,590 грн.Поточна ціна: 490 грн.

 Ви економите: 1,100 грн (69%)
 Покваптеся! Закінчується через

Освоївши цей відеокурс, ви навчитеся практичних навичок, необхідних для виконання обов’язків на позиції бізнес-аналітика в сучасній організації.

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.

Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.

Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.

Курс “Інструментарій бізнес-аналітика” є логічним продовженням курсу “Основи бізнес-аналізу”, без якої складно обійтися у світі, що швидко змінюється. Успішність компаній і самих співробітників залежить від здатності адекватно реагувати на зміни й оперативно змінюватися, зберігаючи при цьому конкурентні переваги. Швидкість і обсяг інформаційних потоків визначили необхідність розвитку нового напряму аналітичної роботи – бізнес-аналізу.

Мета курсу – навчити практичних навичок, необхідних для виконання обов’язків на позиції бізнес-аналітика в сучасній організації.

Бізнес-аналіз допомагає вирішувати завдання трансформації бізнесу, зокрема:

– розробка поточних і цільових моделей бізнес-процесів.
– застосовувати різні методи і прийоми проведення бізнес-аналізу
– використовувати інструменти фінансової, ринкової, клієнтської, кадрової, операційної аналітики

На курсі буде розглянуто практичні кейси з використанням інструментів

Слухачі отримають уявлення про інструментарії бізнес-аналітика у світлі сучасних стандартів
навчаться на практиці застосовувати різні методи та прийоми проведення бізнес-аналізу

Конкурентні переваги компаній нині визначаються їхніми можливостями підлаштовуватися під зміни ринку: впроваджувати інноваційні технології, нові продукти, адаптувати методи управління.

Водночас досить часто виникає невдоволення бізнес-керівництва, пов’язане з кінцевими результатами впровадження нових технологій: інвестиції в технології не завжди призводять до необхідного результату, не завжди відповідають очікуванням, а самі технології використовуються недостатньо ефективно. Фактично нові рішення далеко не завжди відповідають вимогам бізнесу, не дають значних конкурентних переваг. Найчастіше це пов’язано з відсутністю необхідного рівня взаємодії розробників технологій з особами, які визначають мету створення цих технологій, а також з іншими зацікавленими в технологіях сторонами, або особами, які використовують технології у своїй діяльності.

Сполучною ланкою між сферою бізнесу (з її потребами в ефективності діяльності з урахуванням вимог стейкхолдерів) і сферою технології? (що забезпечує розробку нових рішень) виступає бізнес-аналіз. Бізнес-аналітики можуть мати різні ролі в організації, які задіяні у змінах бізнесу.

Бізнес-аналіз багатогранний, він має величезний спектр інструментів, що допомагає ефективно виконувати поставлені перед аналітиком завдання.

Без володіння інструментами бізнес-аналізу неможливо забезпечити якісний аналіз даних, провести моделювання процесів або консалтинг, підготувати опис і забезпечити реалізацію бізнес-вимог, ефективно управляти проектом і багато-багато іншого.

Програма курсу:

Модуль 1. Інструменти отримання вихідних даних

– кількісні дослідження;
– якісні дослідження;
– фокус групи;
– інтерв’ювання;
– текст як об’єкт дослідження;
– сенсорні дані;
– машинні дані;
– фіксація зображень.

Модуль 2. Інструменти “класичного” аналізу

– експериментальне проєктування, А/В-тестування;
– візуальна аналітика;
– кореляційний аналіз;
– сценарний аналіз;
– прогнозування/аналіз часових рядів;
– регресійний аналіз;
– лінійне програмування;
– факторний аналіз;
– когортний аналіз;
– метааналіз;
– аналіз зображень, відео- та аудіоматеріалів;
– моделювання методом Монте-Карло.

Модуль 3. Інструменти фінансової аналітики

– прогнозна аналітика з продажу;
– аналіз витрат і доходів;
– аналіз чинників цінності;
– аналіз акціонерної вартості;
– фінансові показники: прибуток, рентабельність, активи і капітали, коефіцієнти.

Модуль 4. Інструменти ринкової аналітики

– аналіз розміру ринку;
– аналіз ринкових тенденцій;
– прогнозування попиту;
– аналіз конкурентів;
– аналіз ціноутворення;
– аналіз маркетингових каналів;
– маркетингові показники: темп зростання ринку, ціна за лід, коефіцієнт конверсії, онлайн-залучення та інші.

Модуль 5. Інструменти клієнтської аналітики

– аналіз сегментації клієнтів;
– аналіз цінності клієнта;
– аналіз каналів продажів;
– аналіз задоволеності клієнтів;
– аналіз відтоку / залучення клієнтів;
– веб-аналітика;
– клієнтські показники: показники лояльності, задоволеності, прибутковості, залученості.

Модуль 6. Інструменти кадрової аналітики

– аналіз результатів роботи співробітників;
– аналіз професійних здібностей;
– аналіз набуття компетенцій;
– аналіз плинності кадрів;
– аналіз каналів наймання співробітників;
– аналіз задоволеності співробітників;
– кадрові аналітичні показники: дохід на одного співробітника, індекс задоволеності, коефіцієнт плинності;
– середній стаж, окупність інвестицій у навчання та інші.

Модуль 7. Інструменти операційної аналітики

– аналіз ланцюжка поставок;
– аналіз проєктів/продуктів/програм;
– аналіз завантаження виробничих потужностей;
– аналіз ефективності використання ресурсів;
– аналіз виявлення випадків шахрайства;
– операційні показники: коефіцієнт використання ресурсів, повнота та своєчасність поставок, логістичний
-цикл, відхилення за строками/вартістю, якісні показники та інші.

Модуль 8. Виконання та розбір тестової роботи за матеріалами курсу. Практичний кейс

– Виконання та розбір тестової роботи за матеріалами курсу. Практичний кейс

Чи потрібна реєстрація?

Ні, реєстрація не обов’язкова. Просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення і ваш акаунт створиться автоматично. Дані, які ви ввели на сторінці оплати (пошта, пароль), потім можна використовувати для входу на сайт.

Як оплатити обраний курс?

Наш сайт приймає оплату за допомогою платіжної системи Way For Pay. Усі операції на нашому сайті безпечні та проходять з використанням шифрованого SSL з’єднання. Ми не збираємо і не зберігаємо ваші платіжні дані. Платіжна система повністю гарантує безпеку платежів.

На даний момент доступні такі способи оплати:

  • Банківська картка (будь-яка)
  • Приват24
  • G pay
  • Apple pay
  • Visa checkout
  • Masterpass
  • Миттєва розстрочка та оплата частинами для власників карток ПриватБанку
  • Розстрочка для власників карток Monobank, Ощадбанк, Райффайзен, А-Банк, ОТР Банк, Глобус Банк, Sportbank

1. На сторінці курсу натисніть «Купити»
2. Потім у вкладці, що відкрилася, натисніть «Оформлення замовлення»
3. на сторінці оформлення заповніть усі поля та натисніть «Купити»
4 Автоматично відкриється сторінка платіжної системи.
5. Виберіть спосіб оплати.
6. Введіть дані та дотримуйтесь інструкцій платіжної системи.
7. Після успішної оплати ви будете автоматично направлені на сторінку, де зможете отримати доступ до курсу. Так само вам буде надіслано лист із посиланням на курс.

Якщо жоден з перерахованих способів оплати вам не підходить, напишіть нам: info@siluette.com.ua або скористайтеся чатом у правому нижньому кутку сторінки нашого сайту. Ми обов’язково допоможемо.

Як отримати оплачені матеріали?

Для того, щоб отримати матеріали – просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення (включно з полем – Створити пароль облікового запису).

Після оплати – система автоматично направить вас в особистий кабінет у розділ ①«Завантаження». Тут буде список ваших оплачених матеріалів і посилання на скачування②.

Або натисніть у правому верхньому кутку сайту пункт Мій акаунт, введіть пошту і пароль, який ви придумали, коли оформляли замовлення. У розділі Завантаження є посилання на скачування.

Скільки часу будуть доступні матеріали?

Посилання на ваш курс буде доступне протягом 90 днів з дня оплати. За цей час ви повинні завантажити всі матеріали на свій пристрій. Після закінчення цього терміну посилання можуть стати неактивними. Це пов’язано з нововведеннями компаній, що надають послуги хмарного сховища. Якщо ви не встигли завантажити куплені курси, напишіть нам на пошту – info@siluette.com.ua

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Курс інструменти бізнес-аналітика”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *