Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Курс “Інструментарій бізнес-аналітика” є логічним продовженням курсу “Основи бізнес-аналізу”, без якої складно обійтися у світі, що швидко змінюється. Успішність компаній і самих співробітників залежить від здатності адекватно реагувати на зміни й оперативно змінюватися, зберігаючи при цьому конкурентні переваги. Швидкість і обсяг інформаційних потоків визначили необхідність розвитку нового напряму аналітичної роботи – бізнес-аналізу.
Мета курсу – навчити практичних навичок, необхідних для виконання обов’язків на позиції бізнес-аналітика в сучасній організації.
Бізнес-аналіз допомагає вирішувати завдання трансформації бізнесу, зокрема:
– розробка поточних і цільових моделей бізнес-процесів.
– застосовувати різні методи і прийоми проведення бізнес-аналізу
– використовувати інструменти фінансової, ринкової, клієнтської, кадрової, операційної аналітики
На курсі буде розглянуто практичні кейси з використанням інструментів
Слухачі отримають уявлення про інструментарії бізнес-аналітика у світлі сучасних стандартів
навчаться на практиці застосовувати різні методи та прийоми проведення бізнес-аналізу
Конкурентні переваги компаній нині визначаються їхніми можливостями підлаштовуватися під зміни ринку: впроваджувати інноваційні технології, нові продукти, адаптувати методи управління.
Водночас досить часто виникає невдоволення бізнес-керівництва, пов’язане з кінцевими результатами впровадження нових технологій: інвестиції в технології не завжди призводять до необхідного результату, не завжди відповідають очікуванням, а самі технології використовуються недостатньо ефективно. Фактично нові рішення далеко не завжди відповідають вимогам бізнесу, не дають значних конкурентних переваг. Найчастіше це пов’язано з відсутністю необхідного рівня взаємодії розробників технологій з особами, які визначають мету створення цих технологій, а також з іншими зацікавленими в технологіях сторонами, або особами, які використовують технології у своїй діяльності.
Сполучною ланкою між сферою бізнесу (з її потребами в ефективності діяльності з урахуванням вимог стейкхолдерів) і сферою технології? (що забезпечує розробку нових рішень) виступає бізнес-аналіз. Бізнес-аналітики можуть мати різні ролі в організації, які задіяні у змінах бізнесу.
Бізнес-аналіз багатогранний, він має величезний спектр інструментів, що допомагає ефективно виконувати поставлені перед аналітиком завдання.
Без володіння інструментами бізнес-аналізу неможливо забезпечити якісний аналіз даних, провести моделювання процесів або консалтинг, підготувати опис і забезпечити реалізацію бізнес-вимог, ефективно управляти проектом і багато-багато іншого.
Програма курсу:
Модуль 1. Інструменти отримання вихідних даних
– кількісні дослідження;
– якісні дослідження;
– фокус групи;
– інтерв’ювання;
– текст як об’єкт дослідження;
– сенсорні дані;
– машинні дані;
– фіксація зображень.
Модуль 2. Інструменти “класичного” аналізу
– експериментальне проєктування, А/В-тестування;
– візуальна аналітика;
– кореляційний аналіз;
– сценарний аналіз;
– прогнозування/аналіз часових рядів;
– регресійний аналіз;
– лінійне програмування;
– факторний аналіз;
– когортний аналіз;
– метааналіз;
– аналіз зображень, відео- та аудіоматеріалів;
– моделювання методом Монте-Карло.
Модуль 3. Інструменти фінансової аналітики
– прогнозна аналітика з продажу;
– аналіз витрат і доходів;
– аналіз чинників цінності;
– аналіз акціонерної вартості;
– фінансові показники: прибуток, рентабельність, активи і капітали, коефіцієнти.
Модуль 4. Інструменти ринкової аналітики
– аналіз розміру ринку;
– аналіз ринкових тенденцій;
– прогнозування попиту;
– аналіз конкурентів;
– аналіз ціноутворення;
– аналіз маркетингових каналів;
– маркетингові показники: темп зростання ринку, ціна за лід, коефіцієнт конверсії, онлайн-залучення та інші.
Модуль 5. Інструменти клієнтської аналітики
– аналіз сегментації клієнтів;
– аналіз цінності клієнта;
– аналіз каналів продажів;
– аналіз задоволеності клієнтів;
– аналіз відтоку / залучення клієнтів;
– веб-аналітика;
– клієнтські показники: показники лояльності, задоволеності, прибутковості, залученості.
Модуль 6. Інструменти кадрової аналітики
– аналіз результатів роботи співробітників;
– аналіз професійних здібностей;
– аналіз набуття компетенцій;
– аналіз плинності кадрів;
– аналіз каналів наймання співробітників;
– аналіз задоволеності співробітників;
– кадрові аналітичні показники: дохід на одного співробітника, індекс задоволеності, коефіцієнт плинності;
– середній стаж, окупність інвестицій у навчання та інші.
Модуль 7. Інструменти операційної аналітики
– аналіз ланцюжка поставок;
– аналіз проєктів/продуктів/програм;
– аналіз завантаження виробничих потужностей;
– аналіз ефективності використання ресурсів;
– аналіз виявлення випадків шахрайства;
– операційні показники: коефіцієнт використання ресурсів, повнота та своєчасність поставок, логістичний
-цикл, відхилення за строками/вартістю, якісні показники та інші.
Модуль 8. Виконання та розбір тестової роботи за матеріалами курсу. Практичний кейс
– Виконання та розбір тестової роботи за матеріалами курсу. Практичний кейс
Відгуки
Відгуків немає, поки що.