Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Електронна або цифрова торгівля є одним з найбільш швидкозростаючих напрямків інтернет-бізнесу та економіки взагалі. Сьогодні більша частина покупців використовує пошук в інтернеті, щоб знайти певний товар і дізнатися детальну інформацію про нього. Тому відкриття інтернет-магазину – хороший старт для бізнесу та його подальшого розширення.
На курсі ви дізнаєтеся про основні принципи успішного інтернет-магазину, які допоможуть процвітати вашому бізнесу. На заняттях інтернет-магазини розглядаються і як окремий бізнес, і як досить потужний засіб розвитку існуючого офлайн-бізнесу.
Ви отримаєте повне уявлення про особливості e-commerce, плюси та мінуси різних варіантів побудови інтернет-магазинів, інструменти просування та маркетингу. А також дізнаєтеся, як проводити аудит ефективності роботи вашого сайту.
Курс буде корисний:
керівникам інтернет-магазинів, компаній, пов’язаних з оптовою та роздрібною торгівлею офлайн;
консультантам, маркетологам, менеджерам, які працюють у сфері розвитку бізнесу та бізнес-консалтингу;
розробникам сайтів;
власникам інтернет-магазинів і тим, хто тільки збирається відкрити свій інтернет-магазин.
Ви навчитеся
– Розуміти принципи електронної комерції
– Правильно користуватися інструментами просування і маркетингу
– Правильно організовувати роботу інтернет-магазину
– Оптимізувати витрати і підвищувати прибуток
– Фахівці, що володіють цими знаннями і навичками, в даний час вкрай затребувані.
Більшість випускників наших курсів роблять успішну кар’єру і користуються повагою роботодавців.
Програма курсу
Модуль 1. Що таке електронна комерція та огляд ринку електронної торгівлі- Огляд ринку електронної торгівлі
– Типи корпоративних сайтів та їхні можливості
– Огляд ринку e-commerce
– Типові бізнес-процеси інтернет магазину
– Типи інтернет-магазинів
Модуль 2. Інструменти просування / маркетингу
– Позиціонування інтернет-магазину
– SEO – просування в пошукових системах
– SEM – контекстна реклама
– Прайс-майданчики
– SMM – соціальні медіа
– Партнерські програми
– E-mail – маркетинг/розсилки
Модуль 3. Внутрішні чинники
– Організація backoffice інтернет-магазину
– Вимоги до інфраструктури
– Робота з постачальниками товарів
– Юзабіліті та конверсія сайту
Модуль 4. Вибір CMS системи – плюси і мінуси
– Безкоштовні рішення
– Платні “коробкові” cms
– Сервіси
– “Самописні” системи
Модуль 5. Оптимізація витрат і підвищення прибутку
– Вибір підрядників
– Вимоги до штатних співробітників
– Способи підвищення конверсії
– Як оцінити підрядників і співробітників?
– Планування та оцінка бюджету
Відгуки
Відгуків немає, поки що.