Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Кому підійде цей курс?
Продюсерам
Ви вже робите запуски, але хочете вийти на більш масштабні цифри і зробити роботу системною.
Ваш результат через 8 тижнів:
1. Збільште результати запусків у кілька разів.
2. Спростите систему роботи.
3. Дізнаєтеся покроковий алгоритм прибуткового запуску.
4. Побудуєте особистий бренд продюсера та/або відбудуєтесь від конкурентів навіть без публічності в Instagram.
SMM фахівцям і фрілансерам
Ви вже працюєте в Instagram, втомилися від маленьких клієнтів, хочете працювати з кількома великими проєктами за відсоток від продажів. Витрачати менше часу – заробляти більше грошей!
Ваш результат через 8 тижнів:
Освоїте професію продюсера, підготуєте та реалізуєте свої перші запуски. Упакуєте свої результати в кейси. Дізнаєтеся поетапну структуру реалізації проєкту. Навчитеся створювати сценарії, що продають, і прогріви в сторіс.
Експертам і блогерам
Ви хочете створити свій продукт і продавати його в Instagram регулярно навіть на маленьких охопленнях, не втрачаючи любові підписників і охоплення.
Ваш результат через 8 тижнів:
Повністю опануєте схему запуску, розробите на курсі свій продукт, зберете команду мрії і навчитеся м’яких красивих продажів. Зможете самостійно прописувати сценарії, що продають, для ваших сторіз органічно і легко.
Новачкам
Ви хочете працювати віддалено, не можете обрати професію, не знаєте, з чого почати: smm, продюсування, створення сайтів, допомоги блогерам.
Ваш результат через 8 тижнів:
Освоїте систему запусків і створення продукту і зможете з цими знаннями заробляти більше в instagram, чим би не займалися. Сценарист прогресів, менеджер з продукту, експерт з вебінарів, що продають, асистент продюсера.
Програма курсу:
1 Модуль – Як почати. Основи запусків і вибір партнера
1. Мислення успішного продюсера.
2. Вибір блогера і прибуткової ніші.
3. Де знайти блогера і як продати йому свої послуги
4. Укладення договору з експертом
5. Витрати на запуск
6. Особистий бренд продюсера: відбудова від конкурентів
Результат модуля:
Виберете блогера-експерта для роботи, щоб точно отримати прибуток. Отримайте повний комплект документів для легального запуску. Визначтеся з розподілом доходів і витрат.
Зміст:
– Чек-лист принципів продюсера-супергероя
– Чек-лист: ідеальний експерт для запуску
– Комплект шаблонів договорів
– КОАТУУ для продюсерів і запусків
– Калькулятор витрат на запуск
– Приклади кошторисів на запуск
– Рейтинг: ТОП-100 блогерів із найвищою лояльністю підписників
2 Модуль. З ким запускати. Команда
1. Повний склад команди для запуску
2. Пошук і вибір співробітників і підрядників
3. Організація роботи. Управління проектами та командою
4. Коректна критика та вирішення конфліктів
Зміст:
– Майнд-карта Ієрархія в команді
– Список: послідовність найму
– Принципи роботи в команді
– Запитання для співбесіди
– Регламенти основних членів команди на запуску
– Список онлайн-сервісів для спільної роботи
– Шаблон Notion для управління проєктом: все в одному місці
– Ціни на ринку на послуги та огляд зарплат в інфобізнесі (результати дослідження)
Результат модуля:
Зберете повну команду із запусків, не переплачуючи. Вирішите, що будете делегувати, а що ні
3 Модуль Як підготуватися. Підготовка до запуску
1 Лояльність у блозі: охоплення, залученість, коментарі, реакції – збільшення цих показників. Розпакування особистості. Рівні готовності покупців.
2. М’який прогрів до експертності. Експертні крихти.
3. Створення образу блогера, якого люблять і довіряють.
4. Вибір теми продукту, яка буде гарантовано добре продаватися.
5. Дослідження цільової аудиторії.
6. Розробка продуктової лінійки: як збільшити прибуток із запуску.
7. Вибір формату продукту: відеокурс, чек-лист, гайд, вебінар, марафон тощо
8. Прогноз результату запуску, приблизні розрахунки. Цілі та показники.
9. Покроковий план запуску. Види схем запусків.
10. Підключення платіжних систем і розстрочки
11. Розбір запуску: як аналізувати процес і результати чужих воронок.
Бонуси:
– Шаблон розпакування особистості експерта 3.0.
– Чек-лист: Як витягнути з блогера цікаву тему для створення інфопродукту.
– Чек-лист вибору теми запуску.
– Чек-лист найзатребуваніших і найбільш купованих тем для запусків 2020-2021.
– Порівняльна таблиця всіх форматів інфопродуктів із середніми цінами на ринку.
– Чек-лист: Покрокова підготовка до запуску.
– Шаблон графіка запуску в Notion.
– Комплект шаблонів анкет для досліджень цільової аудиторії.
– Калькулятор запуску в трьох варіантах: негативний, середній, позитивний.
– Чек-лист: ідеї для підвищення середнього чека.
Результат модуля:
У вас з’явиться чіткий графік запуску з термінами. Розробите лінійку продуктів. Підключите платіжні системи заздалегідь. Проведете аудит діяльності експерта, щоб створити продукт, бажаний для аудиторії.
4 Модуль – Як створити. Створення продукту
1. дослідження ринку і конкурентів.
2. Створення програми, яка сама себе продає.
3. Позаконкурентна пропозиція.
4. Розробка програми курсу і тарифів. Додавання цінності продукту.
5. Покроковий план створення продукту.
6. Унікальні фішки курсу, яких немає у конкурентів.
7. Упаковка запуску під ключ.
Бонуси:
– Приклади тарифів курсу
– Огляд цін на інфопродукти в найпопулярніших нішах
– Структура сайту, що продає
– Чек-ліст: позаконкурентні фішки курсу
– Приклади конверсійних сайтів
– Розбір помилок сайтів учнів
– Чек-ліст: усі елементи пакування інфопродукту
– Приклад готового комплекту матеріалів зовнішнього пакування із запуску
– Кошторис на проведення продукту
– Команда для створення продукту
Результат модуля:
Створите продукт, який продає сам себе. Розробите тарифи участі, які допоможуть зробити 50% на запуску. Упакуєте продаж продукту. Освоїте покрокову систему створення продукту.
5 Модуль – Як запустити. Запуск проєкту: передпрогрів
1. Воронки продажів у блогінгу.
2. Прогрів і 10 цілей прогрівів.
3. Усі види майданчиків для прогрівів.
4. Формула високих продажів у блозі.
5. Трансляція експертності блогера в instagram – авторські техніки. Експертні крихти. Емоційні крихти. Метаповідомлення. Прогрів через інфопривід.
6. Прогрівання через стан. 20 технік.
7. 14 фішок, як показувати експертність блогера без тонни користі.
8. Прогрів через цінності.
9. Кейси, тверді та емоційні результати в блозі: як збирати і продавати результати клієнтів.
10. Сторітеллінг в instagram.
11. Холодна аудиторія. Як і де утеплювати холодний трафік.
12. Як підняти охоплення під час запуску.
Зміст:
– Приклади трансляції експертності в різних нішах.
– Приклади цінностей блогера.
– Приклади воронок продажів.
Результат модуля:
Визначитеся зі стратегією запуску. Зрозумієте, як розкрити експертність і донести її до аудиторії. Навчитеся сторітелінгу та підвищите лояльність підписників.
6 модуль – Як прогріти. Прогреви від ідеї до реалізації
1. Розробка прогресів і продажі в сторіс.
2. Сторітеллінг. Нативний м’який прогрів.
3. Схеми прогрівів. Шаблони сценаріїв по днях.
4. 36 тригерів у запусках з реальними прикладами
5. Перехід від м’якого прогріву до прямих продажів. Усе про старт продажів.
6. Продажі в постах. 6-денна техніка
7. Як продавати продукт у чужому блозі
8. Практика роботи з показниками: охоплення, залученість, кількість реєстрацій, дохідність, кількість заявок, кількість оплат і як вплинути на кожен із цих показників
9. Прогреви в телеграм-каналах
Бонуси:
– 36 тригерів із реальними прикладами.
– Майнд-карта: вибір схеми продажів інфопродукту.
– Приклади лійок продажів.
– Схеми прогрівання в сторіз.
– Схема продажів в особистому телеграм-каналі блогера.
– Список ідей для підвищення охоплень.
– Канал з найкращими ідеями для сторіз.
– Чек-лист: перевірка прогріву на тригери.
– Як використовувати життєві інфоприводи для підняття охоплень – реальні приклади (вагітність / стосунки / неприємна подія / весілля / розлучення / народження дитини)
Результат модуля:
Навчитеся писати проґреви, що продають, легко і нативно, щоб на продукт шикувалася черга. Полюбите писати сценарії, що продають, з життєвих інфоприводів експерта і продавати красиво, не продаючи і не нав’язуючи.
7 Модуль – Як провести вебінар. Організація безкоштовника
1. Покроковий план проведення безкоштовного вебінару та марафону
2. Структура вебінару та марафону, що продає
3. Вибір ідеальної дати старту продажів і проведення безкоштовника
4. Тригери для збільшення продажів
5. ТОП способів збільшення дохідності
6. Технічна частина: боти, розсилки в месенджерах, смс-розсилки, автодзвінки, проведення вебінарів
7. Презентація вебінару, що продає
8. Демонстрація кейсів
9. Вікно продажів і допрогрів
10. Відділ продажів
11. Аналіз запуску: робота над помилками
12. Оформлення кейсів продюсера
Зміст:
– Структура вебінару, що продає
– Чек-лист проведення вебінару/марафону під ключ
– Приклади вебінарів, що продають
– Шаблони технічних завдань на базові налаштування платформи, на організацію та модерацію вебінару
– Шаблони розсилок та графік відправлення: смс, повідомлення в бота, на канал, на пошту.
– Сервіси для відправлення email та sms повідомлень.
Результат модуля:
Проведете безкоштовний вебінар або марафон за покроковою інструкцією, збільшивши продажі з блогу мінімум на 40%. Отримаєте скрінкасти основних технічних налаштувань і чек-листи перевірки роботи команди на запуску.
8 Модуль Як провести. Проведення курсу
1. Розробка структури продукту
2. Зйомка відеокурсу з вау-ефектом. З бюджетом і без
3. 5 етапів оформлення гайдів, чек-листів, інструкцій та воркбуків
4. Куратори. Де шукати, скільки платити, обов’язки кураторів
5. Робота з поверненнями і негативом
– Покрокова схема підготовки відеоуроків
– Огляд платформ для навчання
– Чек-лист перевірки роботи технічного фахівця
– Приклад обов’язків кураторів і правила роботи
– Алгоритм роботи з поверненнями і запереченнями
– План-схема: ідеальна структура курсу
Відгуки
Відгуків немає, поки що.