Розпродаж!

Курс Розробник доповненої та віртуальної реальності

Оригінальна ціна: 2,999 грн.Поточна ціна: 390 грн.

 Ви економите: 2,609 грн (87%)
 Покваптеся! Закінчується через

Ви опануєте розробку проєктів доповненої та віртуальної реальності, навчитеся писати ігри та додатки – і отримаєте перспективну професію.

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.

Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.

Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.

Кому підійде цей курс

Новачкам у розробці

– Навчіться створювати AR/VR-продукти для популярних платформ. До кінця навчання у вас у портфоліо буде чотири готові проєкти.

Розробникам

– Опануєте Unity, тонкощі роботи з 3D і програмування на C# для AR/VR. Зможете отримати нову цікаву роботу.

Тим, хто хоче змінити професію

– Зможете робити ігри та інші AR/VR-проєкти і заробляти на цьому, навіть якщо раніше ніколи не програмували.

Чого ви навчитеся

Проектувати віртуальне середовище

Зможете створювати продукти з віртуальною реальністю під основні VR-пристрої Oculus і HTC на Unity

Працювати в Unity

Опануєте Unity і отримаєте навички для розробки будь-яких проєктів: від ігор до навчальних додатків.

Працювати з VR-окулярами

Розберетеся в мобільній VR-розробці та застосунках для Samsung Gear VR або Oculus Go.

Програмувати на С#

Опануєте тонкощі розробки веб-ресурсів, додатків та ігор на практиці.

Випускати готові продукти

Зможете оптимізувати ігри та додатки під усі пристрої.

Програма:

C#-розробник

– Вступ до професії .NET Developer
– Базові можливості C#
– Керуючі конструкції: розгалуження та цикли
– Масиви
– Методи
– Файли
– Структури та вступ до ООП
– Колекції
– Робота з мережею
– Візуальне програмування. Основи технології Windows Presentation Foundation
– Глибоке занурення в ООП, частина 1
– Глибоке занурення в ООП, частина 2
– Глибоке занурення в ООП, частина 3
– Делегати
– Додатковий матеріал
– Багатопоточність
– ADO
– Entity Framework
– Паттерни
– ASP.NET Core, частина 1
– ASP.NET Core, частина 2
– Веб-API ASP.NET Core
– Що далі?
– Система контролю версій Git
– Кар’єра та розвиток програміста

Розробка ігор на Unity

– 3D-графіка реального часу і можливості Unity
– Перші кроки в будові ігор
– Рухаємо об’єкти
– Текстурування, шейдери
– Озвучка
– Анімація
– Системи частинок
– Просунуте програмування
– Фізичний рушій
– Користувацький інтерфейс
– Розробка гри UFO WORLD
– Розробка гри UFO WORLD, частина 2
– Знайомство з Blender
– Props modeling
– Робота з матеріалами
– Low Poly character
– Створення ігрового ландшафту
– Timeline і Сінемашіна
– Постпроцесинг
– Пошук шляху
– Геймдизайн

Верстка

– Вступний модуль
– HTML
– Основи CSS
– Основи JavaScript
– Адаптивність і кросбраузерність
– Оформлення
– Advanced CSS
– Інструменти верстальника

Розробка AR

– Ігровий рушій Unity для створення AR-додатків
– Vuforia як приклад меточних технологій
– Безмісткові технології на базі ARFoundation
– Facetraking
– Мультиплеєр в AR-додатках
– Методи налагодження AR-додатків
– AR в Instagram і Facebook
– Введення в iOS-розробку. Змінні та константи
– Управління потоком даних: умови, цикли
– Функції та опшинали
– Класи, структури, перерахування
– ООП
– Тонкощі розробки AR-додатків у нативних платформах iOS XCode (Swift)
– Введення в Android-розробку
– Збирання, ресурси
– Основи Kotlin
– Верстка застосунку та подання даних
– Додавання нових екранів. Activity

VR для Unity

– Що таке VR (віртуальна реальність)
– Галузі застосування VR
– Огляд технологій для розроблення VR-додатків
– Створення проєкту та знайомство з інтерфейсом
– Інтеграція Oculus SDK в Unity
– Налаштування контролера
– Інструменти скриптингу
– Система подій
– Особливості дизайну додатків віртуальної реальності
– Механіки, що створюють ефект занурення
– Переміщення у VR
– Взаємодія гравця з об’єктами, руки персонажа
– Особливості користувацьких інтерфейсів у VR
– Звук у VR
– Робота з Profiler і вікном статистики
– Оптимізація графіки
– Оптимізація освітлення
– Occlusion Culling – вимкнення рендерінгу об’єктів
– Використання Profiler і Debug для оптимізації коду