Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Чого ви навчитеся
Ви станете фахівцем з наскрізної аналітики – “мозковим центром”, з яким компанія буде запускати тільки ефективну інтернет-рекламу.
Будувати воронку продажів
Зрозумієте, як влаштована воронка продажів, що відбувається на різних її етапах з точки зору даних. Зможете вимірювати ці дані та працювати з ними.
Створювати системи наскрізної аналітики
Побудуєте багатоканальні послідовності, зрозумієте, де і як грамотно зберігати дані. Навчитеся застосовувати інструменти візуалізації аналітичних даних.
Оцінювати ефективність реклами
Ви розберетеся в ефективності рекламних каналів, підвищите конверсію, знизите вартість контакту, зможете перерозподіляти бюджет і досягнете зростання продажів.
Об’єднувати великі дані
Налаштуєте інтеграцію з CRM, коллтрекінгом, рекламними системами, Google Analytics, “Яндекс.Метрикою” та іншими системами.
Аналізувати дані та звітність у RoiStat
Опануєте інструменти аналітики CoMagic і Roistat. Навчитеся створювати таблиці баз даних на основі звітів з аналітичних систем.
Аналізувати персональні дані
Ви навчитеся працювати з персональними даними, структурувати їх, розуміти джерела отримання цих даних.
Програма курсу:
1) Введення в наскрізну аналітику
– Наскрізна аналітика: що це таке.
2) Аналітика інтернет-реклами. Введення
– Воронка продажів. Що вимірюємо і яким чином.
– Коротка історія розвитку систем і прийомів аналізу інтернет-реклами.
– Як оцінювати ефективність реклами.
– Веб-аналітика для оцінки ефективності реклами.
3) Веб-аналітика рівня окремої людини.
– Що таке персоніфікація.
– Персоніфікація на сайті.
– Законодавство і безпека даних.
4) Наскрізна аналітика “до грошей”
– Принципова схема роботи наскрізної аналітики.
– Мінімальні вимоги до наскрізної аналітики.
– Участь бізнесу в наскрізній аналітиці.
– Побудова багатоканальних послідовностей.
– Практика. Інтеграція телефонії та CRM-системи з BI (за допомогою Tilda і GTM).
– Практика. Інтеграція витрат (owox renta) і аналітики (“Яндекс.Метрика” і Google Analytics).
– Практика. Візуалізація даних за допомогою Microsoft Power BI.
– Чек-лист і кроки зі створення системи наскрізної аналітики в компанії.
5) Аналіз даних і звітність у Roistat
– Як впливати на основні метрики зі звітів Roistat.
– Когортний аналіз і мультиканальна аналітика.
– Спліт-тести для поліпшення конверсії сайту.
– Відстеження джерел дзвінків і листів.
6) Аналіз даних і звітність у CoMagic
– Навіщо зводяться дані.
– Як зробити звіт, щоб його зрозумів не тільки укладач.
– Методи аналізу отриманих даних.
– Адаптація сервісу CoMagic до різних умов бізнесу.
7) Веб-аналітика для різних типів бізнесу і сайтів
– Веб-аналітика для різних типів бізнесу та сайтів.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.