Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
КОМУ ПІДІЙДЕ
Керівникам відділу або СЕО
– Використовуйте нові канали та технології для збільшення продажів
Маркетологам у корпорації
– Просувайте продукт через перспективні платформи навіть в обмежених умовах
Маркетологам у стартапі або агентстві
– Нарощуйте аудиторію за допомогою останніх трендів digital-реклами
Підприємцям
– Дізнайтеся більше про нові можливості в онлайн-маркетингу та використовуйте їх для власних рекламних кампаній
ПІСЛЯ КУРСУ
Ви навчитеся використовувати нові перспективні майданчики, канали та технології на максимум, а також адаптуватися під зміни в інструментах просування.
А ще запускати ефективні рекламні кампанії в TikTok, Яндекс.Дзен, Telegram, WhatsApp, робити кожного клієнта постійним і йти в ногу з трендами. Наше головне завдання – навчити вас не потрапляти в ситуації, коли способи просування продукту вкотре змінюються, застарівають або перестають приносити результат і бюджети зливаються даремно.
ПРОГРАМА
PERFORMANCE В TIKTOK
Офіційні представники розвінчають усі міфи про майданчик і розкажуть, як шукати платоспроможних користувачів. Компаніям з різних індустрій вже вдалося виростити ROMI за рахунок ТікТок. Ви зможете зробити так само. Навчіться робити креативи, що працюють, використовуючи інструментарій TikTok.
→ рекламний інструментарій TikTok і зрозумієте, як залучати клієнтів
→ будувати ефективні механіки із залучення клієнтів з TikTok (на базі реальних кейсів)
→ обирати правильні формати та генерувати контент для вирішення конкретних маркетингових завдань
→ підбирати потрібні метрики для оцінювання ефективності рекламної кампанії в TikTok
→ працювати з додатковими сервісами TikTok
→ принципам роботи рекламного аукціону, і як під нього підлаштуватися з користю
→ а також ви зможете поставити запитання офіційним представникам майданчика
PERFORMANCE В ЯНДЕКС.ДЗЕН
Через призму агентського досвіду та кейси в Дзен навчимо вирішувати performance задачі на аудиторії 30, скорочуючи час ухвалення рішення, особливо в складних і дорогих продуктах. Навчимо ефективно поєднувати контент-маркетинг із прямою таргетованою рекламою на майданчику. Навчимо правильно писати статті та тестувати контентні гіпотези так, щоб залучити аудиторію для будь-якого бізнесу.
→ використовувати рекламний кабінет Яндекс.Дзен і дізнаєтеся, які можливості для таргетингу потрібні конкретно вам
→ будувати контент-стратегії, які приведуть клієнтів/купівлі/передплатників (на базі реальних кейсів)
→ писати висококонверсійні статті для роботи на майданчику та навчитеся логіки тестування контенту
→ а також ви зможете задати запитання офіційним представникам майданчика, зокрема й про свій проєкт
→ обирати ефективні формати розміщень для розв’язання ваших бізнес-завдань
CPA MARKETING
CPA – мережі – це агрегатор веб-майстрів і рекламодавців. Рекламодавці визначають ціну, яку вони готові платити
за наведене замовлення. Веб-майстри підключаються до СРА-мережі, бачать ваш оффер і починають залучати ліди з дозволених рекламних каналів. Великі гравці (банки, е-комерс, мобільні додатки) вже давно використовують цей інструмент і залучили через нього сотні тисяч замовлень. Ми навчимо, як вибудувати з CPA мереж масштабований канал продажів, як залучити досвідчених веб-майстрів і захиститися від шахрайства.
→ запускати реферальний маркетинг для свого проєкту, якщо його ще немає
→ залучати вебмайстрів, які принесуть сотні й тисячі продажів через СРА-мережі або свою партнерську програму
→ успішно управляти партнерською програмою, збудувавши з неї масштабований канал продажів із фіксованим СРА
→ розуміти, які види шахрайства бувають у партнерському маркетингу та запобігати їм
→ аналізувати внесок кожного типу джерела
SOCIAL LISTENING
Моніторинг соц. мереж – обов’язковий інструмент, який дає вам змогу швидко відпрацьовувати негативний зворотний зв’язок і переманювати клієнтів у конкурентів. Ми розповімо, як побудувати з цього керований і вимірюваний процес
→ використовувати методи машинного навчання для роботи з великими даними
→ проводити дослідження в соціальних медіа та створювати стратегії роботи в соц. мережах на їхній основі
→ стежити за конкурентами й аналізувати відгуки їхніх користувачів
→ аналізувати думки
MESSENGER MARKETING
Практично вся ваша цільова аудиторія сидить у месенджерах. Ми розповімо, як налаштувати месенджер для залучення нових клієнтів і як правильно побудувати ланцюжок, що продає, щоб не ускладнювати користувацький шлях. Також навчимо вас правильному налаштуванню рекламних кампаній з різних соціальних мереж у месенджер, заснованому на >300 кейсах. Це допоможе вам значно заощадити на трафіку і дешевше залучати якісніші ліди, сегментуючи їх на вході. Слово “автоворонка” перестане бути для вас лайкою.
→ проєктувати воронки для месенджер-маркетингу та запускати чат-ботів, які здешевлять вам вартість замовлень
→ а також ви отримаєте приклади успішно реалізованих лійок та чек-лист для створення власної автоворонки
→ розумітися на платформах для запуску та обирати підходящі інструменти в залежності від бізнес-завдань
→ писати висококонверсійні ланцюжки для чат-ботів
FACEBOOK UPDATE
Розповімо, що під капотом у алгоритмів Facebook Ads, чому успіх кампаній повністю залежить від налаштувань аналітики та про інструмент, що дає змогу за кілька кліків оцінити внесок різних каналів у ланцюжку рекламних взаємодій – не тільки кліків, а й показів.
→ по-новому і правильно запускати рекламні кампанії в Facebook, не зливаючи бюджет, і поліпшите свої метрики
→ підбирати відповідні моделі атрибуції для аналізу ефективності реклами
→ стратегіям підвищення ефективності рекламних кампаній в Facebook, заснованих на останніх закритих даних від самого Facebook
VK UPDATE
Розповімо про нові алгоритми та можливості майданчика, зокрема – повноцінний онлайн-магазин у спільноті.
→ використовувати еквайринг VK PAY для вашого бізнесу
→ використовувати функціонал VK e-commerce і дізнаєтеся про всі останні зміни у відстеженні та заведенні рекламних кампаній VK
→ ефективними стратегіями ставок, а також використовувати нові функції націлювання та інструменти автоматизації реклами
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕСТИ ТА ІГРИ
→ швидко створювати інтерактивні тести з конверсією в проходження >80%
→ робити складні тематичні маркетингові ланцюжки
→ кратно здешевлювати вартість залучення з соціальних мереж, використовуючи їх на верхньому рівні воронки
→ розробляти ігри для продажу продуктів із залучальною гейміфікаційною механікою, що спрямована на здешевлення трафіку і вартості залучення
ТРЕНДИ В КРЕАТИВАХ
→ методології створення креативів у performance для того, щоб збільшувати їхню ефективність у 3-5 разів
→ використовувати останні тренди в digital дизайні для того, щоб поліпшити сприйняття вашого landing page і візуальної частини банерів
Відгуки
Відгуків немає, поки що.