Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Ти дізнаєшся як створити гру своєї мрії від ідеї до релізу і розмістити її в стімі. Практичний кейс від інді-розробника.
Коротко про майстер-клас:
Ти дізнаєшся, як планувати розробку, розподіляти ролі в команді, створювати прототипи, а також як довести розробку гри до кінця і як її просувати.
На майстер-класі ти вивчиш:
Рісерч. Дизайн екшен-РПГ у відкритому світі
– Цілі карти світу
– Дизайн світу
– Глобальна карта
– Хаби
– Арени
– Коридори (тунелі)
– Буферні зони
– Використання карти
Дизайн прогресії
Точки інтересу та обмеження доступу до них
Система абілок
Дизайн бою
Аналіз бойових систем конкурентів
Виділення USP своєї бойової системи
Прототипування основної механіки в GameMaker
– Цілі прототипу
– Елементи прототипу
– Поведінка гравця
– Поведінка боса
– Поведінка кріпа
– Інтерактивні об’єкти
– Прототипування в GameMaker
– Переваги GameMaker
– Базові поняття GameMaker
– Розбір першого прототипу в GameMaker
Документацію
– Продюсер / Product Owner
– Віжен
– Бюджет проєкту
– Конкурентний аналіз
– План розробки (дорожня карта)
– Пітч-дек
– CV команди
– Маркетолог
– Маркетинговий план
– Наративний дизайнер
– Синопсис
– Сценарний документ
– Сценарій роликів
– Аніматики
– Гейм-дизайнер
– Структура проєкту в Confluence
– Флоу
– Технічна специфікація (спека)
Роботу в Unreal Engine
– Level Design – Створення блокаутів
– Створення террейна і браші
– Розстановка мішів
– Technical Game Designer – Робота з Unreal Blueprints
– Налаштування
– Виклик скриптів
– Narrative Designer – Робота з текстом і локалізацією
– Таблиця локалізації
– NotYet Dialog Engine
– Motion Designer – Створення катсцен
– Прешути
– Робота в Unreal Sequencer
Анонс і просування
– Типи постів у соцмережах
– Структура сайту гри
– Скріншоти
– На що звернути увагу
– Прескіт
– Структура прескіта
– DoPresskit
– Сторінка в Steam
– Структура
– Tips & Tricks
– Стрім на сторінку
– Сторінка демо
– Поштова розсилка прес-релізу
– Робота Mailchimp
– Види кампаній
– Структура прес-релізу
– Особливості видань
– Розсилка ключів
– Реєстрація в KeyMailer
– Робота в KeyMailer без підписки
– Стримери
– Де шукати?
– Що врахувати?
Відгуки
Відгуків немає, поки що.