Розпродаж!

Blender 2.8 вступний міні-курс

Оригінальна ціна: 990 грн.Поточна ціна: 190 грн.

 Ви економите: 800 грн (81%)
 Покваптеся! Закінчується через

Основні поняття 3д, первинне знайомство з кнопочками блендер 2.8, моделювання мікрофона за референсами.

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.

Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.

Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.

Основні поняття 3д, первинне знайомство з кнопочками блендер 2.8, моделювання мікрофона за референсами.

Вміст курсу:

1. інтро

– Первинне налаштування
– Навігація в Viewport
– Логіка роботи гарячих клавіш
– Як виділяти об’єкти
– Про інтерфеїси
– Базова взаємодія з об’єктами
– Про півоти
– Інструментарії
– Виділення в режимі редагування
– Очевидне-не очевидне. Blender

2. Квести

– Briefing
– Transform
– Grid
– BOX
– EDIT
– BOSS
– SUPPLY

3. Робота з геометрією

– Режим редагування
– Про лупи
– Виділення і Bounding box center
– Модифікатор Mirror
– Луп кати
– Bevel
– Bounding Box Center
– Smooth і Flat shading
– Пропорційне редагування
– Transform orientation
– Knife
– Про зрощування
– Відсікання

4. Створення мікрофона

– Налаштування референса
– Моделюємо підставку
– Робимо роги
– Чистимо модель від зайвих полігонів
– Робимо вигин
– Робимо крутилку на рогах
– Робимо втулку
– Робимо штекер під юсб порт та про настройку горячек
– Робимо вхід для міні джека
– Робимо підставу мікрофона
– Робимо регулятор гучності
– Робимо зарубку
– Робимо облямівку в лампочці
– Робимо клавішу гучності
– Робимо верхню частину мікрофона

5. Технології

– Що таке ретопологія
– Інстанси
– Нормал
– backsurface culling
– Non destructive Модифікатори
– Порядок у сцені Зшиваємо і називаємо
– Apply Transform
– Перевіряємо помилки
– Аутлайнер
– Колекції
– Підганяємо масштаб сцени Осі
– Метрики
– Експорт в юніті
– Формати FBX
– Blend формат
– Blender Cloud
– Автозбереження

6. Світло та рендер

– Матеріали та текстури
– Розгортка
– Типи джерел світла
– Фінальні правки
– Малююче світло
– Деталі
– Призначаємо матеріал
– Налаштовуємо освітлення
– Світіння регулятора
– Додаємо другий мікрофон
– Вольюметрики
– Фінальний рендер
– Колірний простір