Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
У цьому масштабному відеокурсі Ви разом із професійним саунд-продюсером, звукорежисером і музикантом пройдете весь шлях створення композиції в Logic Pro X. Автор розповість про роботу з різними інструментами і плагінами, розкриє велику кількість професійних фішок і прийомів по роботі з аранжуванням.
Ви отримаєте широкий спектр знань із саунд-продакшену, зведення та мастерингу, який надихне Вас на роботу над власними композиціями.
Відео розділені на основні глави “віхи”, кожну з яких Вам належить застосувати на практиці, щоб отримати якісний результат у своїх роботах.
Загальна тривалість курсу – 8 годин.
Зміст:
Частина 1
1) Вступ – основні віхи створення композиції, вибір темпу, вибір ідеї для подальшої роботи.
2) Форма пісні – обговорюємо побудову форми пісні, накидаємо форму, працюємо з Marker треком у Logic Pro X.
3) Intro частина 1 – обираємо перший інструмент, накидаємо основну гармонію, робота з вбудованою бібліотекою звуків у Logic Pro X, робота з Piano Roll.
Частина 2
4) Intro частина 2 – додаємо бас і перкусію, робота з Ultrabeat, різні режими запису MIDI, імпорт готових лупів у форматі wav або aiff у проєкт, редагування лупів.
5) Перший куплет і Мелодія – записуємо партії основних інструментів, працюємо з Velocity для “пожвавлення” інструментів.
Частина 3
6) Основний малюнок ударних – організація робочої області, налаштування тональності бас-бочки, створення основного ударного патерну, налаштування метронома.
7) Звук басу та Другий куплет – огляд синтезатора ES2, запис партії басу, побудова основи другого куплету та мелодійної частини пісні, різні режими Snap.
Частина 4
8) Брейк і Приспів – редагування MIDI параметрів у MIDI-редакторі, створення плавного голосоведення в акордових партіях за допомогою Velocity, плагін Direction Mixer для звуження стереобази, робота з віртуальним барабанщиком Drummer і генерація барабанної партії, робота з PitchBend, копіювання наявних партій у частини пісні, що повторюються, для створення основного “скелета” композиції.
Частина 5
9) Coda – доопрацювання і шліфування наявних партій, накидаємо коду, конвертація партії Drummer в MIDI і подальше редагування.
10) Додавання мелодійних інструментів – огляд синтезатора Retro Synth, налаштування фільтрів і LFO, огляд інструменту Vintage B3 – робота з органом, додавання штучного вібрато в партію скрипки.
11) Пожвавлення партії скрипок – робота з EXS24, перемикання артикуляцій скрипок, запис однієї MIDI партії з використанням декількох артикуляцій звуковидобування, огляд Smart Controls, редактор Event.
Частина 6
12) Коригування аранжування і зміни темпу – різні поліпшення звучання партій, робота з Tempo Track – сповільнюємо темп проєкту в Коді, робота з Flex режимом.
13) Створення власних семплів – вибір матеріалу для нарізання, різні аспекти роботи з матеріалом, синхронізація темпу семплів з темпом проєкту на слух.
Частина 7
14) Запис акустичної гітари – варіанти під’єднання гітари до звукової карти, запис із двох джерел звуку одночасно, використання тюнера в Logic Pro X, приклад запису гітари.
15) Редагування записаної гітари – вибір записаних дублів, використання угруповання треків для загального редагування.
16) Запис електрогітари – варіанти запису електрогітари, регулювання вхідної чутливості звукової карти, робота з віртуальними гітарними підсилювачами в Amp Designer, підбір потрібного звуку.
17) Фінальне доопрацювання аранжування – додавання ефектів, згладжування переходів між частинами пісні, редагування семплів в Audio File Editor, організація треків у робочій області.
Частина 8
18) Запис вокалу – поради щодо запису вокалу, вибір мікрофонів, ручне редагування гучності окремих фраз для поліпшення читабельності вокалу в міксі, вирівнювання дабл треку під основний трек вокалу за допомогою Groove Track.
19) Підготовка проєкту до зведення – експорт усіх доріжок у вигляді окремих аудіофайлів, призначення окремих барабанних елементів на окремі канали для подальшого опрацювання, робота з Mutli Output інстурментами.
Частина 9
20) Зведення – основні поняття – варіанти збереження альтернативних версій проєкту, організація робочої області за допомогою колірної палітри, позначення основних цілей зведення композиції, обговорення створення віртуального простору міксу, створення посилань на ревербератори.
21) Огляд зведеного треку – розгляд різних застосувань еквалізації, компресії та просторової обробки в міксі, автоматизація зміни параметрів для більш цікавого розвитку композиції.
Частина 10
22) Мастеринг композиції – основні завдання мастерингу, вибір оптимального треку-орієнтира, практичний приклад мастерингу.
23) Висновок – підбиття підсумків і загальні поради.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.