Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Ми познайомимося з усіма інструментами та форматами, які пропонують Яндекс.Директ і Google Ads. І навчимося використовувати основні з них: пошукову рекламу та рекламу в мережах.
Чого Ви навчитеся
– Правильно обирати відповідні для вирішення ваших завдань інструменти та формати. Створювати зв’язки і правильно аналізувати вплив медійних форматів на performance-кампанії.
– Працювати з пошуковою рекламою: добирати ключові фрази і мінус-слова, писати оголошення, налаштовувати кампанії і призначати ставки.
– Запускати кампанії в РСЯ і КМС: налаштовувати ремаркетинг, працювати з поведінковими та аудиторними таргетингами, створювати креативи.
– Аналізувати результати та підвищувати ефективність кампаній.
– Використовувати засоби автоматизації: Excel, редактори рекламних систем та інструменти від eLama.
Програма курсу
Урок 1. Відеоурок. SEO-просування. SEO в маркетинговій стратегії
Урок 2. Огляд інструментів. Економіка рекламних кампаній. Відстеження конверсій
Урок 3. Збір семантики для пошукових кампаній
Урок 4. Налаштування та оптимізація пошукових кампаній в Директі
Урок 5. Рекламна мережа Яндекса
Урок 6. Ретаргетинг і аудиторії
Урок 7. Налаштування та оптимізація пошукових кампаній в Google Ads
Урок 8. КМС і ремаркетинг у Google Ads
Урок 9. Автоматизація роботи з контекстною рекламою
Урок 10. CPA-мережі та партнерський маркетинг. Принцип СРА-моделі
Урок 11. Медійна (банерна реклама) і медіапланування. Типи рекламних кампаній
Відгуки
Відгуків немає, поки що.