Розпродаж!

Курс розробник ігор на Unity

Кращий курс в Unity

Оригінальна ціна: 3,990 грн.Поточна ціна: 1,288 грн.

 Ви економите: 2,702 грн (68%)
 Покваптеся! Закінчується через

Курс складається з чотирьох блоків. Перший блок присвячений освоєнню азів програмування на C#, а вже з другого блоку ви почнете створювати свої перші ігри. Відразу після освоєння азів ви починаєте самі програмувати ігри. Після навчання вам уже є, що показати на співбесіді.

Додаткова знижка в 20% при купівлі від 2 курсів. Активується автоматично.

Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.

Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.

150 годин відео-навчання

Кому підійде цей курс:

Новачкам і геймерам – Ви захоплено проводите вечори за іграми, уявляєте себе на місці їхніх творців, але не знаєте, з чого почати.

Програмістам з інших сфер – Ваша робота пов’язана з розробкою, проте ви хочете змінити галузь на більш захопливу і потребуєте вузькоспеціальної практики.

Непрограмістам з GameDev-середовища – Ви вже займаєтеся Game Development – написанням сюжетів або промальовуванням персонажів – але хочете підвищити свою цінність у галузі.

Програма курсу:

Курс складається з чотирьох блоків. Перший блок присвячений освоєнню азів програмування на C#, а вже з другого блоку ви почнете створювати свої перші ігри. Відразу після освоєння азів ви починаєте самі програмувати ігри. Після навчання вам уже є, що показати на співбесіді.

#1 Вступ до С#

Базові можливості C#

– поняття змінної, типи даних: посилальні та значущі
– форматований вивід
– перетворення типів даних
– арифметичні операції
– логічні операції

Керувальні конструкції: розгалуження та цикли

– логічний оператор, тернарний оператор
– оператор switch
– оптимізація рутинних завдань: цикли
– цикл for
– цикл while
– цикл do-while

Масиви

– одновимірні масиви
– основні методи роботи з одновимірними масивами
– вкладені цикли, оператори break і continue
– багатовимірні масиви
– цикл foreach

Методи

– поділ логіки: використання методів
– параметри методів, повернення значень
– перевантаження методів
– поняття рекурсивної функції

Структури та введення в ООП

– об’єкти та класи
– поля та константи
– модифікатори доступу
– статичні поля та методи – статичні поля та методи

#2 Основи створення ігор на Unity

3D-графіка реального часу і можливості Unity
– тривимірний простір, камера
– вершини, полігони, об’єкти
– текстури, меппінг, відображення, рефракція
– динамічне освітлення, тіні
– анімація
– процес рендерингу
– постпроцесинг
– шейдери
– системи частинок
– сучасні API

Перші кроки в побудові ігор

– встановлення Unity
– інтерфейс Unity
– сцени, камери, джерела світла
– об’єкти на сцені, їхні властивості
– найпростіші матеріали

Рухаємо об’єкти

– скрипти, основи Unity API
– використання Rigidbody: рух, обертання
– налаштування колайдерів
– з’єднання об’єктів, joint

Текстурування, шейдери

– режими рендерингу
– карти текстур
– налаштування матеріалу
– шейдери

Озвучка

– джерела звуку
– налаштування AudioSource
– API програвання звуку
– AudioMixer
– накладення ефектів

Анімація

– граф анімацій
– створення анімації, таймлайн
– реалістичність, анімаційні криві
– контролери анімації

Системи частинок

– застосування
– створення та налаштування системи частинок
– компоненти
– шейдери

Просунуте програмування

– життєвий цикл сцен і об’єктів
– корутини та паралельне виконання
– система подій
– інструменти налагодження та логування
– Unit-тестування

Фізичний рушій

– основні види колайдерів
– види зчленувань (joint)
– фізичні матеріали
– симуляція тканин (cloth)
– ragdoll-моделі
– виявлення зіткнень (collision detection)
– налагодження фізики

Користувацький інтерфейс

– розмітка елементів інтерфейсу
– інтерактивні елементи
– анімація та ефекти
– налагоджувальний інтерфейс
– створення GUI-меню

#3 Заглиблюємося в Unity

Адаптація під touch-screen

– користувацьке введення
– touch-події
– екранна клавіатури
– адаптація інтерфейсу
– адаптація геймплею

Інтеграція з мобільними пристроями

– акселерометр та інші сенсори
– оптимізація продуктивності
– збірка під мобільні пристрої

Створюємо свої шейдери

– вершинні шейдери
– шейдери геометрії
– фрагментні шейдери
– ShaderLab

Інструменти для створення ігрового ландшафту

– редактор ландшафту
– редактор дерев
– трава і вітер

Timeline: Створюємо кат-сцени

– огляд інструменту
– керування кліпами
– створення доріжок
– налаштування таймлайну

Постпроцесинг

– згладжування
– відображення
– розмиття
– HDR
– інші ефекти

ШІ в іграх, пошук шляху

– керування навігацією та пошуком шляху

#4 Розробка повного циклу

Гейм-дизайн

– дизайн ігрового світу, сеттингу
– дизайн ігрових механік
– системний дизайн
– дизайн контенту
– створення сюжету, ігрових текстів
– левел-дизайн

Створення 3D моделей

– базові поняття
– створення та редагування об’єктів, вершин, граней, полігонів
– полігональне моделювання
– трансформації, об’єднання, витягування, булеві операції
– модифікатори
– криві, меші, сплайни
– типові помилки – модифікатори – типові помилки

Створення 3D моделей

– скульптинг
– ключова анімація
– експорт в Unity

Створення текстур

– інструменти графічного редактора
– створення тайлових текстур
– створення карт
– прийоми створення реалістичних текстур

Застосування текстур

– матеріали, карти
– генерація текстур
– запікання текстур
– розгортки

Створення звукових ефектів і музики

– інструменти аудіоредактора
– запис звуків
– інструменти створення музики
– мікшування

Чи потрібна реєстрація?

Ні, реєстрація не обов’язкова. Просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення і ваш акаунт створиться автоматично. Дані, які ви ввели на сторінці оплати (пошта, пароль), потім можна використовувати для входу на сайт.

Як оплатити обраний курс?

Наш сайт приймає оплату за допомогою платіжної системи Way For Pay. Усі операції на нашому сайті безпечні та проходять з використанням шифрованого SSL з’єднання. Ми не збираємо і не зберігаємо ваші платіжні дані. Платіжна система повністю гарантує безпеку платежів.

На даний момент доступні такі способи оплати:

  • Банківська картка (будь-яка)
  • Приват24
  • G pay
  • Apple pay
  • Visa checkout
  • Masterpass
  • Миттєва розстрочка та оплата частинами для власників карток ПриватБанку
  • Розстрочка для власників карток Monobank, Ощадбанк, Райффайзен, А-Банк, ОТР Банк, Глобус Банк, Sportbank

1. На сторінці курсу натисніть «Купити»
2. Потім у вкладці, що відкрилася, натисніть «Оформлення замовлення»
3. на сторінці оформлення заповніть усі поля та натисніть «Купити»
4 Автоматично відкриється сторінка платіжної системи.
5. Виберіть спосіб оплати.
6. Введіть дані та дотримуйтесь інструкцій платіжної системи.
7. Після успішної оплати ви будете автоматично направлені на сторінку, де зможете отримати доступ до курсу. Так само вам буде надіслано лист із посиланням на курс.

Якщо жоден з перерахованих способів оплати вам не підходить, напишіть нам: info@siluette.com.ua або скористайтеся чатом у правому нижньому кутку сторінки нашого сайту. Ми обов’язково допоможемо.

Як отримати оплачені матеріали?

Для того, щоб отримати матеріали – просто заповніть усі поля під час оформлення замовлення (включно з полем – Створити пароль облікового запису).

Після оплати – система автоматично направить вас в особистий кабінет у розділ ①«Завантаження». Тут буде список ваших оплачених матеріалів і посилання на скачування②.

Або натисніть у правому верхньому кутку сайту пункт Мій акаунт, введіть пошту і пароль, який ви придумали, коли оформляли замовлення. У розділі Завантаження є посилання на скачування.

Скільки часу будуть доступні матеріали?

Посилання на ваш курс буде доступне протягом 90 днів з дня оплати. За цей час ви повинні завантажити всі матеріали на свій пристрій. Після закінчення цього терміну посилання можуть стати неактивними. Це пов’язано з нововведеннями компаній, що надають послуги хмарного сховища. Якщо ви не встигли завантажити куплені курси, напишіть нам на пошту – info@siluette.com.ua

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Курс розробник ігор на Unity”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *