Курс 3D-скульптингу в ZBrush: Від новачка до профі
Ви втомилися від повільного полігонального моделювання та хочете ліпити свої ідеї так само інтуїтивно, як із глини? Відкрийте для себе свободу цифрового скульптингу з ZBrush — індустріальним стандартом для створення високодеталізованих 3D-моделей. Цей інтенсивний курс проведе вас через весь професійний інструментарій програми, навчивши створювати персонажів, елементи оточення та техніку для CG, геймдеву та концепт-арту.
Навіть якщо ви ніколи не працювали в 3D, ви пройдете весь шлях від створення простої “болванки” до фінальної, текстурованої моделі з правильною топологією, готовою до рендеру в KeyShot або Marmoset Toolbag. Ми не просто вивчаємо інструменти — ми працюємо над реальними завданнями з перших занять, щоб ви отримали навички, затребувані в індустрії.
Що ви опануєте на курсі?
- Основи скульптингу: Швидкий старт у ZBrush, робота з DynaMesh, організація моделі через Subtool та Polygroup.
 - Створення базових форм: Навчитеся створювати “болванки” для персонажів та об’єктів за допомогою ZSpheres.
 - Просунута деталізація: Опануєте роботу зі стандартними та кастомними пензлями (Insert, IMM, Curve), альфами та процедурною генерацією рельєфу (NoiseMaker).
 - Ретопологія та UV: Вивчите автоматичну та ручну ретопологію за допомогою ZRemesher та ZSpheres для створення чистої сітки, а також створення UV-координат в UV-master.
 - Hard Surface моделювання: Зрозумієте техніки створення твердотільних об’єктів за допомогою ZModeler, Crease та інших інструментів.
 - Текстурування та рендеринг: Навчитеся текстурувати моделі методами Polypaint та Spotlight, запікати карти та робити ефектну презентацію в KeyShot та Marmoset Toolbag.
 

Детальна програма курсу: 8 етапів до майстерності в ZBrush
- Старт: Швидкий старт у ZBrush. Розбір інтерфейсу, базового інструментарію ліплення. Вивчення DynaMesh, Polygroup, Subtool. Способи розділення та з’єднання частин моделі.
 - Основні інструменти: Робота з ZSpheres для створення болванки. Розбір стандартних наборів пензлів (Brush, Insert, IMM, Curve). Створення власних пензлів та альф. Принципи блокінгу моделі.
 - Топологія та деталізація: Теорія та практика створення топологічної сітки. Автоматична ретопологія з ZRemesher. Методи перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель (Project All).
 - Додатковий інструментарій: Ретопологія за допомогою ZSpheres. Робота з жорсткими гранями (Crease). Огляд технік Hard surface моделювання.
 - Прийоми та техніки Hard Surface: Глибоке вивчення інструменту ZModeler. Робота з Nanomesh та Micromesh. Інтеграція зі сторонніми програмами через GOZ.
 - Рельєф та волосся: Процедурна генерація рельєфу з NoiseMaker. Створення волосся та рослинності за допомогою FiberMesh. Створення UV-координат в UV-master. Робота з Arraymesh.
 - Текстурування: Основні принципи текстурування в Zbrush. Робота зі Spotlight та Polypaint. Запікання карт за допомогою Multi Map exporter та експорт до інших програм.
 - Рендеринг та подача: Налаштування матеріалів та світла в ZBrush. Вивчення та рендеринг у KeyShot. Збирання пасів у Photoshop, принципи постобробки та вигідної подачі моделі.
 


 Ви економите: 
 Покваптеся! Закінчується через                 
 Створювати високодеталізовані 3D-моделі методом цифрового скульптингу.
Степан Підтверджений клієнт –
Ретопологія – це, звичайно, біль, але курс дає дуже хороші інструменти і техніки. ZRemesher – це просто магія!
Тимур Підтверджений клієнт –
ZModeler – це було для мене відкриттям! Не думав, що в Zbrush можна робити такий крутий hardsurface. Дуже розширює можливості.
Зінаїда Підтверджений клієнт –
Для тих, хто хоче стати 3D-скульптором, – це найкраща інвестиція.
Микита Підтверджений клієнт –
Я повний новачок, і цей курс допоміг мені подолати страх перед цією програмою. Пояснюють все з нуля, дуже терпляче і докладно.
Артем Підтверджений клієнт –
Це просто енциклопедія по Zbrush! Розбирають абсолютно все, від інтерфейсу до рендера в KeyShot. Дуже повний курс.